Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
paperipekka
profiilit
paperipekka
paperipekka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
17
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensiksi totean että on ihan oikea päätös olla tekemättä lapsia jos sen jo tiedostaa ettei halua,on liikaa sellaisia tapauksia et lapsia on hankittu mutta rakkautta niitä kohtaan ei riitä.
Ja toiseksi ei kenenkään pidä tehdä ratkaisuja sen takia mitä toiset ihmiset toivoo tai mitä olettaa niiden haluavan sun tekevän.
On vain yksi elämä ja se kannattaa elää onnellisesti,niin kuin parhaaksi näkee ja kuka sen muu tietää kuin itse mitä elämältä tahtoo.
Kirjoituksestasi päätellen oletkin aika hyvin näin asian oivaltanut,jätä muiden sanomiset omaan arvoonsa.
Hyvää elämän jatkoa !
16.04.2009 21:10
jos puhutaan uusioperheestä,niin kumpikin on mukana omalla omaisuudella,tänäpäivänä ei ns voi naida omaisuutta. esim. jos nainen muuttaa miehen luokse jolla talo ja lapsia niin täytyis tehdä kauppakirja jolla uusi vaimo ostaa puolet talosta,muuten jos huonosti käy ja sattuu jäämään leskeksi saa myös pakata laukkunsa sillä miehen lapset perii kaiken,testamentilla tietty voi vaikutta asiaan myös mutta lapset/lapsi on silti se ainoa perijä. tietysti tämä toimii myös toisin päin jos mies muuttaa naisen taloon.
kaikki mitä yhdessä hankitaan kannattaa laittaa kummankin nimiin jos on lapsia edellisistä liitoista silloin omistetaan oikeasti puoliksi.
Tilanne on tietysti ihan toinen jos nuorena on perhe perustettu ja yhdessä koti hankittu ja tyhjästä aloitettu niin silloin kaikki on luonnollisesti 50/50.
uusioperheissä kannattaa ajatella miten asiat järjestelee pahimman varalle.
14.03.2009 16:22
En tiedä mihin tämä maailma on menossa,mulla ja vaimolla ainakin tekemistä piisaa ettei tahdo vapaa-aika riittää,ja tekeminen on lähinnä ns hyöty tekemistä pihalla,(pihan hoitoa polttopuiden tekoa rakennusten kunnostusta ynms.) ei mitään rahalla hankittua ajankulua,lähinnä köyhyyden takia pitää tehdä itse,mutta se itse metsästä asti haettu klapi lämmittää takassa mukavasti talvi-iltoina.
07.03.2009 18:14
että,nuoren miehen (oletan tässäkin tapauksessa olevan) on vaikeaa alkaa tajuta mitä eläminen maksaa,muistan hyvin omasta nuoruudesta kun olis mieluummin ostanut autoon jotain kräsää sen sijaan että jääkaappiin täytettä,se vie jokaisella aikansa,jotkut ei opi koskaan.
Niin hassua kuin se onkin niin nyt on tärkeämpää olla jääkaapissa jotain ja auto vain liikkumista varten.
15.02.2009 19:59
että kun on oikea realistinen suhtautuminen elämään,se sisältää kaikki kolme ja enemmänkin tärkeimmistä piirteistä.
peput ja tissit sun muut olkoon kuin hyvät hyvänsä,ei korvaa sitä jos korvien välissä ole mitään
28.01.2009 14:02
mutta ei kait normaalissa elämässä pitäisi olla salaisuuksia,työ asiat pois lukien jos on sellaisissa töissä jossa niitä on.
s-posti on minun mielestä kirjeiden kanssa samalla tasolla,eli ovat yksityisiä avioliitossakin ja samoin puhelin/kännykkä on henkilökohtainen,peräänkuulutan luottamusta silleen se menee.
16.01.2009 19:14
työ vie paljon erilleen,on jo suuri nautinto tulla kotiin jossa odottaa pitkä halaus ja suukottelu,ei meidän tarvi tehdä mitään erityistä riittää et on puhe-etäisyydellä, sitten ulkoillaan tai jotain pihalle kyhätään,iltasella kokkailu yhdessä kruunaa päivän.
05.01.2009 19:15
joidenkin ohjeiden mukaan kinkkua tulis sulattaa niin että ennen uuniin laittoa olis jo kahdeksan asteinen,itse olen sulattanut viileässä hitaasti n.2 vrk ja vedessä,aina on kinkku tullut syötyä.
25.12.2008 21:23
oletan että suurin osa naisista haluaa juuri tollaista kohtelua kuin haluaisit tarjota,sanoisin että on jopa ylellisyyttä suomalaisessa parisuhteessa,ja neuvoksi jos tässä jotain osaa neuvoa on, että kysäseppä kumppanilta miltä se teidän parisuhde hänestä tuntuu,jos hänen mielestä ok,niin sitten kannattaa keskustella tällaisista rakkauden osoituksista tarkemmin,toinen voi pitää itsestään selvyytenä hyvin pieniä ja suuria asioita kaikki me olemme erilaisia,lykkyä tykö.
01.11.2008 20:27
paitsi pomo .. heh,no se oli vitsi.
niin kuin täällä on jo moni todennu et pettäminen tapahtuu jos on tapahtuakseen suotta sitä on etukäteen murehtia,pitää luottaa vaan puolisoon niin kuin kiipeilijä köyteensä jos se katkeaa niin se on sitten menoa.
minua on petetty ja tiedän miltä se tuntuu ja "köyden" katkaisin heti.
mutta nyt on sellainen suhde etten edes ajattele mahdollista pettämistä mutta jos niin käy niin kyyti on kylmää.
04.10.2008 14:02
sieltä itse sain kirjat,siis korvausta vastaan
03.09.2008 16:02
ensinnäkin kun media pyrkii saamaan ensikäden tietoa uutisoidakseen kansalle perustellen ihmisten haluavan tietää,todellisuudessa on kyse kilpajuoksusta kuka ehtii ensin muhevimmat jutut kertoa,ei siinä varsinaista kuluttajaa palvella.
Ja se toinen mielipide sitten siitä myöhemmästä kirjoittelusta ja uutisoinnista miten on kauheaa ja miten kaikki suree,tämä on minua ärsyttänyt jo monessa muussakin suuremmassa tapauksessa,kun unohdetaan yksilön/yhden perheen suru,jotenkin annetaan ymmärtää että silloin suru on kauheaa kun kuolee monta.
joka viikko ja lähes joka päivä kuolee jonkun rakas läheinen ja se jää tämän mittapuun mukaan vähäiseksi asiaksi,vaikka omaisille on ihan yhtä kova asia kuin että samalla kuoli monta.
en tiedä sainko kirjoitettua asian ymmärrettävästi ,mutta miettikääpä asiaa tältä kannalta,kannattaako paisuttelevia iltapäivälehtiä ostaa suurten otsikoiden takia ?
12.11.2007 18:34
on varmaa että jos ja kun aletaan sakottaa keskinopeudesta,on toleranssia nostettava huimasti ja sittenkin tulee varmasti kiistaa ylinopeuden myöntämisen ja todistamisen suhteen.
älyttömyyksiin menee valvonta hommat,kytät ei enää jaksa vesisateessa olla tutkaamassa vaan kirjoittelevat toimiston lämpimässä sakkolappuja.
11.10.2007 13:23
myyntiaikaa mitään tapahdu kulutuksen suhteen,holisti voi ostaa illalla enemmän ja nukkuu pidempään tää on vaan järjestelykysymys jostain se pullo kaivetaan kuitenkin se on varmaa
31.03.2007 23:54
tämä laki tuskin yhtään vähentää itse juomista,varmaankin ehkä tilastoissa voi näkyä että aamun myynti oluen osalta on laskenut.
mutta tosiasiahan on että se joka haluaa juoda kaivaa sen vaikka kiven alta ja jos oikein viisaana on ostaa illalla enemmän että on aamuksi.aamun uutisissa puhuivat että lakimuutos toisi häiriköitä markettien kassoille ja varmaan näin käykin,ne pulit jotka hakivat "aamupalansa" lähikioskista marssivat markettiin jos vielä matkakin sattuu olemaan lyhyempi.
Eli olen sitä mieltä että kukaan ihminen ei määräänsä enempää voi juoda vuorokaudessa ja sen ehtii ostamaan vaikka kaljaa myytäs yhden tunnin ajan päivässä,jostain muualta pitää hakea asiaan korjausta jos sitä nyt yleensä halutaankaan kova alkoholin ja oluen kulutus tuo mukavasti veromarkkoja valtiolle,nämä lakien rukkaukset on lähinnä teennäisiä tekoja joilla vain yritetään näyttää tekevänsä asialle jotain.
30.03.2007 12:14
käyttäjäkunta ja käyttö tarve on kovin erilaista.
toisella kestää saha jopa kymmeniä vuosia jos sahataan muutama tankki vuodessa,toisella pehmenee kone kuin kone alta vuodessa.
18.03.2007 19:54
melkein mikä vaan kunhan kipinää iskee,mut lyhytkierteellinen ns. mopon tulpppa
18.03.2007 19:50
1 / 1