terva-kukka

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
17
Kommenttia
123
Suklaata diabeetikolle? Jäätelöä?
Onko enää olemassa suklaata tai makeisia diabeetikoille? Joskus 15v sitten oli vielä, mutta nyt kun itsellä on diabetes,164604Koira nuolee lakanaa
Koirani ei nuole kättäni vaan lakanoitani. Mikähän siinä on. Kissa sentään nuolee kättäni.13412jotain apua yökkäyksen estämiseen
Minun on vaikea käydä hammaslääkärissä, kun en siedä oikein mitään kosketusta suun takaosaan ja kieleeni. Ja suun olless62980Herkkupäivä
Mitä voisi syödä. Minulla verensokeri pomppasi seiskasta neljääntoista. Ensiviikolla on diabeteshoitajan aika ja tänään162044- 5350
Miten liitytään kirkkoon
Siis aikuisena kirkkoon liittyminen. Miten se menee? Ja tarvitseeko aikuinenkin kummit ja pitääkö kummien olla paikalla43282Milloin saa kuulolaitteen?
Riittääkö, että kuulee huonosti yhdellä korvalla ja toisen kuulo okei. Vai pitääkö molemmissa korvissa olla huono kuulo2244Pelkään autossa
Minulla ei ole ajokorttia. Olin kerran kolarissa, missä auto meni aika ruttuun, mutta minulle ja kuskille ei tullut fyys1160Lääkärillä käynti miel.terv.potilaana
Kun olen saanut lähetteitä silmäpolille, yksi lääkäri aina kirjoittaa lähetteeseen, että mielenterveyspotilas. Ihmettele5146Kaivataan neuvoja
Saatiin 1 1/2 v sekarotuinen koira viikko sitten. Se on elänyt tarhassa ja on vailla tapoja. Se kiskoo hihnassa ja huite9140miten hammaslääkäriin
Voiko terveyskeskuksen kanssa sopia osamaksuista? Pitäisi paikata pari hammasta ja yksi hammas puuttuu. Siihen kai tulis4133Muuttamassa Pirkanmaalle
Kerrotko että mikä kunta olisi hyvä asuinpaikka Pirkanmaalla? Tamperetta pidämme liian isona paikkana. Onko terveyskesku5130Verhojen alas vetäminen
Kissani vetäisee verhot alas monena aamuna joko makuuhuoneesta tai olohuoneesta. En tiedä, että miten sen sailsi lopetta2129Kaverit katosivat
Kun sairastuu, niin saattaa käydä. Olin vain kamalan hämmästynyt, kun yksi kaveri sanoi, ettei enää uskalla tulla meille3107Rikhard III
Miten kuninkaan hautapaikka on voitu unohtaa noin totaalisesti. On tietysti voinut olla tarkoituskin. Ja maine tietysi o6105Miten jalat?
Onko teillä jalat vielä kunnossa? Minulla on, mutta puolisolla on mennyt tunto varpaista ja jalkapohjista. Onko jalkahoi2104Kun koira juo
meillä on aina lätäkkö juomakupin vieressä ja sukkamme kastuvat siinä. Onhan kuppi keittiössä. Koiralta lentää aina jonk496