Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
terva-kukka
profiilit
terva-kukka
terva-kukka
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
17
Kommenttia
123
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vene maksaa. Ja sitten pitäisi osata soutaa ja laittaa ne verkot sinne veteen.
17.11.2014 21:49
Mulla kunnan vuokra-asunnossa 22v vanha jääkaappi ja uuni hajosivat tänä vuonna parin kuukauden välein. Tietysti sain uudet.
17.11.2014 21:47
Joo, toi on niin hankalaa, kun vieraita tulee odotamatta ja ei ole kuin margariinia ja leipää tarjota kahvin kanssa. Käyn leipäjonossa. Jouluun kuitenkin satsaan ja säästän siihen kesän ja syksyn mittaan, että saan lahjat. Ja diakoniatoimistosta haen jouluavustuksen eli ostokortin kauppaan. Onneksi kirjasto on ilmainen. Huonekalut ja vaatteet ovat vanhoja kaudelta, kun oli töitä.
14.11.2014 15:35
Minä saan 743€ eläkettä. Sähkö on kallista, kun asunto lämpiää sähköllä. Netti ja puhelin yht 60€ Ja lääkkeitä tässä kuussa 45€. Toimeentulotuki ja asumistuki ok, mutta miksi lääkkeiden omavastuu on niin iso. Eläkkeellä sentään pääsee aamulla kauppaan ostamaan aletuotteita ja leipäjonossa tulee käytyä. Tiedän, että minulla on hyvät tulot ja leipäjonossakaan ei tarvitsisi käydä ilman sähkölämmityslaskua. Opiskelijat tulevat toimeen todella vähällä rahalla, kun on pakko.
11.11.2014 20:08
Minä olen omaishoitajan lomittajana 3 pv kuussa. Nyt onneksi äitini on päässyt kuntotukseen Neuroniin, Kuopion lähistölle. Se on kolme kertaa viiden päivän jakso. Kyyhkylässä, Mikkelin alueella, on kuntoutusta, mihin hoidetava tulee mukaan ja henkilökunta hoitaa häntä. Kokeilepa joskus hakea sinne.
04.11.2014 10:37
Minä voisin ihan hyvin olla ilman nettiä, mutta en ilman kirjoja.
31.10.2014 19:23
Serkulla parikin kertaa vaaraton patti, joka leikattiin pois.
29.10.2014 10:30
Varmaan lääke pitää vaihtaa tai lisätä jotain toista lääkettä. Minulla toimii toi thyroksiini, joten en tiedä mitä muita lääkkeitä on käytössä.Jospa pääsisit kilpirauhasiin erikoistuneelle lääkärille. Joskus yksityislääkärilläkin käynti kannattaa, jos hän ymmärtää vaivaa.
29.10.2014 10:26
Sama kysymys? Minulla on kanssa.
29.10.2014 10:17
Minulla kaksi poikaa löysi tyttönsä tietokoneen avulla. Satuivat samoille chateille ja vähitellen kiinnostuivat toisistaan siinä chattiin ja foorumeihin kirjoittaessaan. Sitten tapasivat livenä ja hyvin sujui ja sujuu.
26.10.2014 10:35
Koululiikunta on yksi syy lihavuuteen kömpelöillä lapsilla. Liikuntatunnit tappavat kaiken liikunnan ilon ja tulee olo, ettei tämä liikunta ole minun juttuni. Sensijaan, että lapsi löytäisi jonkun kivan liikuntamuodon, hän kömpelönä törmää vaan kaikkeen, missä ei pärjää.
24.10.2014 23:12
Kaksi kolmasosaa lahjoista lapsille ostettu jo. Ruuat ostan veronpalautuksella. Pakko aina ennakoida joulu ja säästää lahjoihin.
19.10.2014 22:02
Me mentiin hakemaan koiraa 150 km:n päästä. Perillä vasta kuulimme, että tämä Apulassa myynnissä ollut koira oli tuotu Venäjältä. Meille sanottiin, että koira oli hyväluonteinen eikä karkaa. Huomasimme kotona, että ongelma oli lenkkeily ja kovat äänet. Mikä tahansa kova paukahdus sai koiran pakokauhun valtaan ja se ryntäsi tiehensä. Se tuli sitten puolen tunnin päästä aina kotiin. Ja jos emme päästäneet hihnasta irti, kaaduimme. Koira oli voimakas. Mies loukkasi itsensä kaatuessaan niin että oli viikon sängyssä. Veimme koiran löytöeläintaloon ja kerroin sen peloista. Koira käveli nätisti, jos ei pelästynyt. Ja sisällä se oli aivan ihana. Mutta se pakokauhu.
17.10.2014 14:15
Absenorin käytön aikana maito sai mahan sekaisin. Piti siirtyä hylamaitoon. Kun lääkettä ei enää tarvinnut, niin tavallinen maito kävi taas.
12.10.2014 20:09
Meidän seurakunnassa on kerran kuukaudessa ilmainen lounas köyhille.
05.10.2014 10:58
Meillä Norjan harmaa ilman metsästysviettiä. Tekee hyvän lemmikin ja aina voi luottaa, että se ei käy kenenkään kimppuun. Tämä jo neljäs lemmikki harmaa minulla. Emme metsästä. Metsästäjät antavat näitä ilmaiseksi, kun huomaavat ettei koira toimi metsällä.
01.10.2014 18:33
Mun on pakko lähteä lenkille jo aamusta, kun hommattiin koira. Ilmainen, kun se ei metsästä. Jäätikkökelilläkin pitää lähteä ulos. Eläköön liukuesteet.
01.10.2014 18:26
Onko valkoruskea pitkäkarvainen?
25.09.2014 09:58
Ennen aikaan lorvikatarrin vaivaamia kierteli kesäisin talosta taloon maaseudulla ja pyysivät yöpaikkaa. Nukkuivat sitten tuvan penkillä. Saivat jotain evästä matkaansa. Tätä näki vielä 60-luvulla.
Masennus on sitten ihan toinen juttu.
10.09.2014 19:16
Jos et tiedä, että saatko imettää lääkkeiden aikana, kysäise apteekista. Sukulaistytöllä oli tuo masennus ekan vauvan aikana, mutta seuraavalla kerralla masennusta ei tullutkaan ja hän saattoi nauttia vauva-ajasta.
10.09.2014 19:00
3 / 7