Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

41

1. Voipi rungossa tulla rahallisessa tuloksessa melkoinen heitto puoleen tai toiseen pylväs/tukki. Se vaatii metsikön puustontarkkaa tuntemusta ja pylväsmittojen tietoa ja oheis tukkimittojen tietoa + hintatiedot näistä, tietenkin vertailtavat tukkimitat laadut ja hinnat. Lopputuloksen vertailu onkin sitten jo helppoa, ainaskin mulle. Tietty olen tehny tukki arvioita pystymetissä omilla ostoilla jonkin verran, että tukki apteeraus on hanskassa. Todellakin pylvästä kannattaa myydä silloin kun metsä on siihen sopivaa, silloin rahallinen tulos on huomattavasti parempi kuin tukilla.
  2. Kyllähän se on tosiasia että ainakin 30+ sinkkumies on näiden ns."normaaleiden" parisuhteessa elävien mielestä aivan nolla. Naisten kohdalla sanotaan että he ovat itsenäisiä ja ovat uskaltaneet valita sinkkuuden.
    Mullekkin on aivan suoraan sanottu että pitäis olla laki että meikeläisten varallisuus voitaisiin ottaa parempaan käyttöön. Koska ei ole oikein että minä tuhlaan luonnon varoja, enkä ole normaalisti pariutunut ja yrittänyt jatkaa elämää.
    Nooh voihan siinnä osin olla sitä perisuomalaista ja taitaapa olla yhtälailla koko ihmiskunnalle tyypillistä kateutta.
    Olen tietysti itsekkin tehnyt valintoja elämässäni, joita kyllä kadun. sillä jos olisin elänyt aikoinaan toisin tuskin olisin enää sinkku, mutta kun olin tyhmä ja kuvittelin että voisin löytää omani sitten kun olen saanut muut elämäni tavoitteet täytettyä. Ei olis kukaan täys päinen mun rinnalla kestäny sitä kymmenen vuoden työ hulluutta minkä olen tehnyt. Siihenpä se elämä on sitten mennytkin, jäljelle on jäänyt vähän omaisuutta ja helvetin yksinäinen sydän.
    En ole niin katkera miltä tämän lukeminen voi tuntua, on vain joskus itellekkin asiat tehtävä selväks.
    Niin että myönnän itse olevani huonompi kuin nämä perheelliset, joiden elämä on todella arvokasta.
    Sitä en vain ymmärrä kun äskenkin tuolla baarissa kävi yks puolituttu perheen äiti itkemässä kuinka kaikki menee päinhelvettiä, molemmilla on kuulema uudet suhteet ja eivät pääse eroontoisistaan. Ei luulis olevan vaikeeta näille paremmille ihmisille.
  3. Jotenkin tuntuu siltä että suosion kasvaessa tästä on tullut jonkinlainen tunteilla leikkimis kenttä. Mulle on kerrottu paljon tarinoita kuinka täällä keskustelee aidosti ihmissuhdetta etsiviä ihmisiä, on voinu joskus aikojen alussa ollakkin.
    Nykyään täällä on todella suuriosa vain kiusaamassa ja käyttämässä hyväksi jonkun hyvä uskoisuutta. No tietysti sitähän se elämä suurelta osin muutenkin nykyaikana on. Ei ole enää arvoa meikkeläisen kaltaisella rehellisellä ja toiset huomioivalla miehellä, itsekeskeisyys ja muiden nuijiminen näkyy olevan kaikkialla pop.
  4. Etsitkö aina kun tapaat uuden ihmisen hänestä jonkin ääripään? Se nimittäin löytyy aina ja jokaisesta, kaikki voidaan luokittaa johonkin ryhmään. Minä tunnen muutamia henkilöitä jotka luokittelee kaikki ihmiset ja se on helvetin rankkaa heille itelleen ja myös muille. Luulen että yhtään liittoa ei maailmassa solmittais jos kaikki loisivat haavekuvan ja yrittäis ettii juur siihen täydellisesti käyvän ihmisen. Oletko varma siitä että loppujen lopuksi pitäisit siitä haaveiden prinssistä, jos vaikka se seuraasi ilmestyisi. Epäilen että vikaa löytyis.
    Mä olen työn puolesta tutustunut paljon erilaisiin ihmisiin, siis todella tutustunut ei vain muutaman minuutin rupattelu vaan olen yhteyksissä useemman vuoden. Väitänkin että ihminen muuttuu jatkuvasti kuka mihinkin suuntaan, siitä juuri sopivasti juovasta voi tulla viidessä vuodessa juoppo ja olenpa nähnyt päinvastoinkin käyvän. Mä olen joutunut myös olemaan selvittelemässä erotilanteita ja ihmeellisesti ihmisten näkemykset on muuttunut vuosien varrella. Monesti noissa selvitys tilanteissa on tullut mieleen se että ero johtuu nimenomaan tästä nykyisestä täydellisyyden ihannoinnista, mutta kaikkihan tekee niinkuin tykkää. Lapset vain käy sääliks...
    Vaikkakin täytyy sanoa että ei ole mulle ollu hyötyä avarakatseisuudesta ihmissuhteissa, onhan tietysti kaikilla olemassa jotain kriteereitä jotka on itelle tärkeitä.
    Ei sun tartte minnekkään kallon kutistajalle mennä, kyllä se muutaman vuoden päästä kelpaa jo se laiheliini...