Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
joskus voi ihan hikoiluttamatonkin ajatus hikoiluttaa...jos on tarpeeksi vaikeaa ajateltavaa....
30.08.2006 12:23
kuitenkin naamioitua..jos meinaat ottaa tikkaat...pukeudu tikkaiksi...
joku voi katsos luulla joksikin muuksi sinua kuin telkkarin katsojaksi...
30.08.2006 12:21
mutta arvaa uskooko kukaan, että televisioo vaan kattelette...tai minä katselen täällä....
olen kehitellyt erilaisia maastoon ja ympäristöön sopivia asusteita....
kyllä se naamioituminen kannattaa, usko pois!!!
arvaa vaan kuinka monta sakinhivutusta minä sain ennekuin opin naamioitumaan...
30.08.2006 12:19
sentään turhaa.......!!!!
nestekidenäyttöiset...kuulostaa aika hienolta....
30.08.2006 12:17
kuitenkin varovaisia....
teitä voidaan syyttää tirkistelijöiksi jos joku sattuu bongaamaan kiikaroimasta...
kannattaa naamioitua maastoon sopivaksi...
30.08.2006 12:14
ja hyväkuntoisillekkin voi tulla hiki jos paperinippu on tarpeeksi suuri...
ja kaikille voi tulla hiki ihan pelkästä ajattelemisesta....
30.08.2006 12:12
ystävä tunnetaan....
auta miestä mäessä älä mäen alla....
en mä kyllä jaksa ketään miestä tuuppia jotakin mäkeä ylös......
30.08.2006 12:09
tosi....
vaikka kai tän tutkimuksen mukaan ei läheltä katsominenkaan heikennä näköä!!!!
mitenkähän sitten käy jos katselee kiikareilla naapurin telkkaria....????
30.08.2006 12:07
lähde asiasta kiistelemään koska kysehän on tutkimuksesta jonka on tehnyt joku muu kuin minä....
tutkimuksen mukaan silmälasit ei vaikuta silmien lihasten tai muiden osien toiminnan muutoksiin.
lasit ovat optinen apuväline, joka parantaa näöntarkkuutta korjaamalla taittovirheen siksi aikaa, kun käytämme laseja...
30.08.2006 12:05
jos kantaa suuria paperinippuja edes takaisin...ihan varmasti tulee hiki!!!!
30.08.2006 12:00
suunitelmaani tälle päivälle....
kylmä kahvi....se kyllä hiukan epäilyttää mutta mitäpä en tekisi sen eteen ettei lapset säiky aina kun näkee minut...siis litroittain kylmää kahvia!!!! kiitos
30.08.2006 11:59
klo 6.00, nyt kyllä nukuttaisi.....
30.08.2006 11:52
on ollut viimepäivinä viisaita aloituksia...ihan liian viisaita...vaikka tiedänhän minä että älykkyysosamääräsi on huippuluokkaa....minua on alkanut kovasti hermostuttamaan vastaaminen näihin....
30.08.2006 11:23
avusta...
soitankin oitis sille...ai niin se numero...
nyt minulla on jo kiire mutta ..palataan siihen kouluttajaan myöhemmin...(oliko se komea???)
29.08.2006 14:11
pahempaa...postimyynti kodinkoneet on ihan viimeisiä vintiöitä!!!!!
poistun nyt ottamaan selvää pesukoneiden koulutuskeskuksista ja muista harrastemahdollisuuksista...
hyvää päivän jatketta!!!!!
29.08.2006 14:10
se kauheaa ja todella vastuutonta...siinä kauppiaat tavallaan siirtävät riesan niin sanotusti pois käsistään....
kauppiaat varmaan katsovat ketkä asiakkaista on sen näköisiä että niille voi myydä riehaantuneita koneita...
29.08.2006 13:59
mä luulen että sellaisia järjestetään!!!! pakkohan niitä on järjestää ei me olla ainoat kodinkoneiden kanssa kamppailevat ihmiset....
puhe ei tehoa koneellesi ..silloin on tosiaan paras keksiä kaikenlaisia virikkeitä joilla turha energia saadaan poistetuksi....
soitas kuules jonnekkin kodinkoneliikkeeseen ja kysy, missä on lähin pesukoneiden agility paikka!!!
olet ottanut kyllä oikein asiaksesi ratkaista tuollaisen häiriökäyttäytymisen.....
tietysti ohjelmanmuutoksetkin voisi auttaa...pese välillä normaalien 40-60 asteen ohjelmien välissä..."yllärinä" villapesu tai jos oikein haluat saada pesukoneellesi riemua...niin repäise ja laita...90 asteen ohjelma tupla linkouksella....
29.08.2006 13:41
tuttua juttua.....minun pesukoneeni pitää kamalaa mellakkaa kylppärissä jos jätän sen pyykkäämääm yksin...kaikki muutkin kodinkoneet on omituisia...eilen tulimme siihen tulokseen ,että kodinkoneet pitää kouluttaa ennen käyttöön ottoa...
sinun pesukoneesi mitä ilmeisemmin on tunnehäiriöinen.....kunnon puhuttelu voi auttaa...
29.08.2006 13:26
tulkki äkkiä paikalle ja koiralle lyhempi lieka sekä kuonokoppa....nyt on pakko mennä...tyttö huutaa ruokaa!!!!!
22.08.2006 15:03
orvokki oo laittoi kuvan siitä mitä tapahtuu kun vonkaaminen on onnistunut...joten siihen se jotenkin liittyy....
22.08.2006 15:00
11 / 35