Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

21

Kommenttia

694

1. joudun hetkiseksi pois koneelta...palaan niin pian kuin mahdollista.....
  2. ovat luonteeltaan sellaisia...hiukan vastuuntunnottomia ja huikentelevaisia, minä tiedän.....!!! jakkaroissa on myös sellaisia yksilöitä jotka välttävät vastuuta teoistaan ja heittäytyvät välillä aivan liian uhkarohkeiksi...henkensä kaupalla toimivat niin ,että seuraukset voivat olla kamalat....
    minulla oli sellainen jakkara...piittaamatta lainkaan omasta itsestään se heitti minut kahdesti istuinosastaan...toisella kertaa aika kivuliain seurauksin...(kivut tulivat minulle), käytin sitä jakkaraa usein verhojen laitossa...seisoin jakkaran päällä...siitä ilmeisesti jakkara sai päähänsä varsinaisen hevosen leikin.
    ensimmäinen heitto oli vielä sellainen ,että saatoin sen antaa anteeksi ja pidinkin vain pienen puhuttelun jakkaralle ja kerroin kuinka tuollaisessa leikissä voi pahimmilleen käydä, toisella kertaa en voinut antaa anteeksi koska heitto oli selvästi suuniteltu ja harkittu, olimmehan jo aiemmin keskustelleet aiheesta..
    lensin siis jakkaralta jonka seurauksena satutin selkäni ja jalkani, olin kiukkuinen ja pettynyt.
    kaikki puhe oli ollut turhaa, jakkara ei ollut ottanut opikseen keskustelustamme mitään, sillä oli aivan selkeästi joko ymmärtämisen vaikeus tai sitten se oli luonteeltaan sadisti.
    ainoaksi keinoksi ja lisä vahinkojen välttämiseksi ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin surmata jakkara, olen katunut sitä tekoa mutta perheen hyvinvoinnin vuoksi se oli tehtävä.
    jakkara pilkottiin ja poltettiin uuninpesässä, jakkaran salaisesta piilopaikasta löytyi myöhemmin selkeästi laadittu suunitelma meidän perheemme päänmenoksi, oli kampitus suunitelma, väijymis suunitelma ja kaato suunitelma..yms...näin asian laidan ollessa teimme perheen kanssa oikein ratkaisun, suunitelman löytyminen huojensi kovasti mieltäni ja pystyin ostamaan uuden jakkaran vanhan tilalle.
    tämä jakkara käyttäytyy todella säyseästi, on suorastaan ystävällinen, jos vahingossa meinaan istua jakkaran ohi, kiitää se peppuni alle ja näin vältän ohi istumiset.
    jakkaroissakin saattaa olla valmistusvirheisiä yksilöitä, kannattaa jakkaraa ostaessa pyytää ensin jakkara koekäyttöön, jos jakkara on luonnevikainen ilmenee se aika pian uuteen kotiin muutamisen jälkeen....
    vanha luonnevikainen jakkaramme ahdisteli nojatuolia niin että jouduimme kustantamaan nojatuolille psykiatrin...muutama kotikäynti on vielä ja eiköhän nojatuolikin ala toipua koitoksesta.
  3. sinä olet linnunpönttö ja anim...tuo pääpönttö niin minä varaan itselleni pönttöpään...olen siis pönttöpää...
    huuhkajanpönttökin olisi kiva....hitsi..olkoon pönttöpää