Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ukkosti ja satoi vielä äsken oikein kunnolla...tää paitulikansalainen oli ihan peloissaan...melkein menin sängyn alle evakkoon.....kissa kerkisi ennen minua...
24.07.2006 21:55
törmäillään jos sokeaksi tullaan......
24.07.2006 21:49
pelkään hämähäkkejä...!!!! ne ei ole ollenkaan kivoja kavereita....iuh
24.07.2006 21:47
se odottavan aika pitkä....mä tiesin!!!! plääh ,mulla on nyt sellainen olo, että tekisi mieli mennä ulos ja huutaa kaikille ohikulkijoille rumia!!!!! taidan mennä kuitenkin vain parvekkeella käymään....enkä huutele kenellekkään...
21.07.2006 19:44
oli hyvin huolella suuniteltu ja toteutettu loma!!!
meillä oli quun kanssa hiukan lomasuunitelmia, mentiinkin hesperian loistohotelliin täyshoitoon mutta se ei ollutkaan paikkana sellainen kun meille oli luvattu...oli pakko suorastaan paeta paikalta...ihme touhua...sieltä ei meinannut millään päästä lähtemään....saimmepa opetuksen!!!! loma kannattaa aina suunitella hyvin..
21.07.2006 19:40
hyvää yötä ja kauniita unia!!!!!!
12.07.2006 22:56
iltaa quu ja iltaa pojat....me otetaankin nyt unoset ja herätätte sitten hotellilla, quu varmaan jo sanoikin sen....
hyvää yötä quistinen!!! tästä se loma nyt sitten alkaa....näen unia aromiterapiakylvystä ja ryhmäsähköhoidoista........yötä!!!!
12.07.2006 22:53
olenkin ihan kamalan ujo....oikein super-ujo....ujojen pääjehu....ujoista ujoin....ai jessus sentään miten olenkin ujo...ja väsynyt!
12.07.2006 22:49
ne nuuoret poijjaat meidän twistin tahdissa pysyy...vai tarkoititko ,että ne on meille liian nuoria??????
no sanotaan niin, että kyllä ne äkkiä meidän seurassa vanhenee.....
mukaan vaan....kaasu pohjaan ja laulua kehiin....
oooooleen sorateiden virtuooos...lai lai llalalalaaaaaaa.....
taidan olla ihan liian väsynyt....
12.07.2006 22:45
mukaan....saadaan varmasti ryhmäalennusta ja ryhmähoitoja, ryhmäsähköiskuja ja ryhmä aromaterapiakylpyjä...sitä paitsi porukassa on aina hauskempaa.....
mukaan vaan!!!!! otetaan kaikki mukaan ketkä haluaa hoitoon...eikun hotelliin
12.07.2006 22:35
kun mä luulin, että olet lähtenyt niiden lanssimiesten kanssa twistaileen ilman minua!!!
nukuttaa ihan kammottavasti...
hurry!!!! toi oli enkkua ja tarkoittaa...nopsaan!!!!
12.07.2006 22:29
alan olemaan niin väsy ,että kirjoitusvirhekset valtaavat koko huuhaan!!!! jakasisi...just...
MIHIN SÄ OLET JÄÄNYT NIIDEN LANSSIMIESTEN KANSSA!!!
herätä sitten rappusilta....krooooh...kroooh
12.07.2006 22:25
se .......ei kannata kaikkiin lääkäreihin uskoa....
12.07.2006 22:23
en jakasisi odottaa enään lomalle lähtöä!!!! voisitko quu tulla hakemaan ennenkuin nukahdan tähän rappusille....
12.07.2006 22:12
on nyt kyllä suoraan sanottuna..ahteri tulessa tästä istumisesta....kiitos sinulle seurasta ..on pakko lopetella nyt ainakin joksikin aikaa...
menen marssin tahdissa keittämään kahvia...!!!
sinulle oikein paljon tsemppiiiiiiiiiii!!!!!
12.07.2006 20:11
mä menen tuohon ulos odottamaan....!!!!
aika myöhäinen lomalle lähtö meillä!!!!
mene pelastamaan se puhelin ,se on siellä ihan hädissään...voi raasua!!!
jos jaksan niin voin vielä myöhemmin tulla huuhaalle...mutta kun minä olen niiiiiin hyvä nukkumaan...iuh!!!!!
kiitos kovasti vuorohuuhailuvaikutelemisesta!!!!!
12.07.2006 20:08
mä tiedän yhden työväen laulun...se oli jokin...eespäin eespäin tiellä taistojen, rinta rinnan astukaamme siskot veljet....
eiköhän siis mennä etiäppäin rinta rottingilla...
täähän menee vallan mahdottomaksi...palokuntalaisten marssia ja työväenlauluja...hih
12.07.2006 20:01
pitää kyllä kohta lopetella tämä huuhailu tältä päivää!!!!!
ahterini on tulessa...iuh!
käänteistä psykologiaa mun ahterille kiitos!!!!
sait toki anteeksi, heittäydyit vain hiukan villiksi ja siksi riistäydyit aiheesta kolmanteen, tokihan kaikki tietää ettei meillä ole nutturoita emmekä ole kuivakiskoisia......
12.07.2006 19:58
laulu olemassa, mutta oliko se sotalaulu???? vai oliko se palokuntalasten marssi????
olkoon mikä on!!! tulta päin!!!!
12.07.2006 19:53
nyt taisit hiukan pistää omiasi....kuivakiskoisia?????? nutturat?????
itsekunnioitus on kyllä kohdallaan mutta en myönnä olevani kuivettunut otus kiskoilla...eikun kuivakiskoinen......sinä taisit päästä vauhtiin ja et oikein hillinnyt sitten tuota mielikuvaa...oi joi!!!!
se on taas sitten quu mielikuvaharjoittelun paikka!!!!!
mutta markkinavoimat ei meitä määrää!!!! se on varma!!!!!
12.07.2006 19:43
22 / 35