kuin minä? Ujostuttaa niin kirjottaa tänne että kädet ihan tärisee..mitähän ne muut ajattelee musta kun tällasta kirjotan?
Onko täällä
9
338
Vastaukset
- sola"
mä kainostelen niin kovasti,että hädin tuskin uskalsin vastata... ;)
- tita
ollenkaan ujostele.Toi on hieno viesti.Jatka vaan kirjoittamista.
- syntyny
ujoks eikä siitä ole vielä tälläkään iällä päässyt eroon "punastuu"..vaikka on se välillä vammauttavaa tällanen liika ujous:)
- tita.
syntyny kirjoitti:
ujoks eikä siitä ole vielä tälläkään iällä päässyt eroon "punastuu"..vaikka on se välillä vammauttavaa tällanen liika ujous:)
on päinvastanen vika.Pitää oikein välillä hillitä itseään,ettei kaikille tuntemattomille ala pölpöttämään.
- ajattepa sitä
syntyny kirjoitti:
että meikään ainakin tehoaa jos neito on sellane hieman ujo, sellasta pitää sitte helliä lujaa.. :)
- niinkait
ajattepa sitä kirjoitti:
että meikään ainakin tehoaa jos neito on sellane hieman ujo, sellasta pitää sitte helliä lujaa.. :)
se vissiin on...mää vaan olen pitänyt ujoutta aina hävettävänä asiana..:)
- ///
En ihan kehdannut lukea koko viestiä mutta luulen käsittäneeni viestin. Antksi krjotvirhegt, nlottaa ktsoa teihnpäin..
olenkin ihan kamalan ujo....oikein super-ujo....ujojen pääjehu....ujoista ujoin....ai jessus sentään miten olenkin ujo...ja väsynyt!
- meitä
nähtävästi vaan on... Mä oon kohta puoli vuotta tääl
katsellu kaikkea tätä ja monet kerrat olis ollut
jotai kommentoitavaakin, mut mut mut... kehtaisinko... enpä taida =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215