Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pumpetti
profiilit
pumpetti
pumpetti
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
5
Kommenttia
254
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
iloisen kissanpennun onnellisena omistajana, oli kiva katsella videoita.Nuo kissat saimme kesäkuun viimeisellä viikolla.Ovat englantilaisia lyhytkarvaisia ja aika hiljaisia ovat.Suu auki maukuvat, mutta ääntä ei kuulu.On kuulemma rodulle tyypillistä.Aamu neljän kehräysherätykset eivät ole niitä kivoimpia, mutta kukapa niille voisi siitäkään vihainen olla..:)
31.07.2006 15:56
meilläkin muutaman viikon päästä.
Naimisissa olin 24 vuotta,,ja edelleen olen , tosin asutaan erillään...kummallisia suhteita meilläpäin..:))
27.07.2006 19:33
himot kuolee, mutta rakkaus jää ja päinvastoin.
Ihmiselämä sen verran kummallista....
27.07.2006 17:11
ja niiden kujerrus on ihanan kuullosta. Varsinkin kun palaavat joka kevät samoille pihoille pesimään.
Käkikin passaa,,,tosin sitä ei täällä kaupungissa kuule koskaan,,pitää änkeytyä kaverieden mökille pahamaineiseksi yllätysvieraaksi ,ihan vain käkeä kuuntelemaan.
Miullakin nyt kaksi ihanaa kissanpentua..Eivät ymmärrä linnuista hölkäsen pöläystä,,,sisäkissoja.
18.07.2006 14:35
kun olen allerginen mansikoille. Söin niitä lapsena kait liikaa.Mutta yhden uskalsin maistaa tänä kesänä.Siinä minun mansikkanautintoni....
07.07.2006 19:11
muutto tulossa, ja täysin erilaisiin maisemiin , mihin olen tottunut.17 vuotta omakotitalossa ja nyt kerrostaloon, parin paritalossa vietetyn vuoden jälkeen.Hieman hirvittää, mutta kaikkeen tottuu kun on pakko.
Niin ja en ole vielä edes aloittanut pakkaamista, pitäisköhän jo ryhdistäytyä????
Onnea uuteen asuntoon!!!!
01.06.2006 15:14
osaat afrikkalaiseksi oikein hyvin. Ne paljastivat.....
30.05.2006 17:55
samat sanat sinulle....
30.05.2006 17:30
isoa munaa tarvita. Korvien välistä se nautinto löytyy, ei isovarpaiden välistä.
30.05.2006 17:09
sen löysit. Kävitte kylmällä ilmalla parvekkeella ja lasi unohtui taskuun.Meillä kaikki löytyy sohvan alta, mutta se kait tuli jo mainituksi,joten kokeilen tätä taskua.
30.05.2006 16:48
kolahti tuo "varo jousimiehiä" kauriin horoskoopissa,,,juuri tällähetkellä ei tulisi mieleenkään varoa niitä,,,sattuneesta syystä.
Ja ei nuo jousimiehet noin tylsiä sängyssä ole,
ovat jotkut kertoneet,,heh. Hauskaa luettavaa....
29.05.2006 15:23
tykkään niin paljon, että niitä jopa työkseni viljelen...."pienviljelijä"
23.05.2006 18:35
akvarelleja ja hiukan öljyllä.Tuo akvarellimaalaus on jotenkin enemmän minun alaani.Öljyjä en osaa vielään käsitellä kaiken taiteen sääntöjen mukaan ja lopputulos ei aina ole sitä, mitä haluaisi.
Grafiikasta tykkään itse eniten ,kun osaisi itsekkin ......
05.05.2006 14:42
menetin hyvän ystävän, kun hyppäsimme noihin lakanoihin ja ystävyys lopahti siihen ....pikkuhiljaa.
Täytyy tehdä todella asia selväksi itselle ja ystävälle, ettei kyse ole muusta kuin tanssimisesta, muuten voi käydä huonosti.
Jos ei muuta halua....vai haluaako????
29.04.2006 10:30
nuo mielialalääkkeet olisi sun kyynärpäähäsi auttaneetkaan.Tai mistä sen tietää...nykylääketiede on niin ihmeellistä.
Olen kuullut, että nuo lääkkeet turruttavat ajatusmaailmaa. Olisit unohtanut kyynärpääsi kokonaan ja yksi lääkäri olisi ollut taas iloinen oikeasta diagnoosista....
Luulen kyllä, että vaikean masennuksen oireet ovat vähän pahempia kuin sinun kipusi..
Hyvä, että sait kätesi kuntoon.
17.04.2006 15:05
ei todellakaan ole laiskuudesta kyse.
Seurasin läheltä työkaverini masennusta, mikä oli tosi vakavaa.
Mutta ihmettelen, että miksi hän lopetti hyvin tehonneen lääkityksen juuri kun oli parantunut masennuksestaan ja masentui aina uudelleen.
Jostain luin kysymyksen, "eikö aivot ole samanlainen elin kuin muutin elimet, miksi niitä ei saisi lääkitä kuten muitakin elimiä lääkitään, kun ne sairastuvat?"
Aika hyvin sanottu mielestäni.
17.04.2006 12:33
Pääsiäistä täältäkin....Ei Mignonmunan voittanutta....
15.04.2006 19:09
vaihdetaan sitten pisteisiin....niitä käytin ennen. Nyt yritin olla uudistuvainen ja käyttää pilkkuja....palaan juurilleni.....
12.04.2006 17:24
kesämuutto tulossa,,ja hirvittää jo tuo kirjojen pakkaaminen.Miksei kukaan sano minulle , ettei saa ostaa kirjoja??????Mutta muuten aika uusi elämänvaihe alkamassa,,,,hui,,,,vähän jännittää..
12.04.2006 16:54
pikkuhousut ei pakkasella paljoa lämmitä...pakko kait pukea omat villahousut jalkaan,,ai keittiöön et päästä lämmittelemään,,harmi..olisin halannut sitä puurokattilaa oikein maanantain riemulla...Kahvista kiitos,,sekin lämmittää näin aluksi...:)))
06.02.2006 07:56
2 / 13