Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. Taasko huuhaa hiljeni......

ja parhaista parhain..... lopeta siivous ja tuu esiin.....:))))) niin ja muut kans....:))
    Huuhaa
    10
    271
  2. Kauniita unia........ huuhaa.....

ilman painajaisia.....:)))))
    Huuhaa
    8
    270
  3. Oletteko huomannut.......

sellaista asiaa että kuin paljon käytätte tiettyjä sanoja....... mulla aina toistossa.... jep, jaahas, jestas sentään, j
    Huuhaa
    5
    265
  4. Mä teen tän påitkästä aikaa....

eli höömentä vaan..... Muksaa herätä ilman kanuunarallia ja kaapissakin on kiva olla kun mukana on taskulamppu ja evästä
    Ajanviete
    4
    265
  5. hellou puoskari.......

kävin tolta toiselta naapurilta tupakkia lainaamas..... jokos sun mömmö pohjaan palo..... Ehehe....:)))))
    Huuhaa
    8
    263
  6. Kauhukaksoset.......

Mulla täällä sellainen apinalauma jotta....... milläs nää vintiöt sais rauhotettu....... Opettivat jo mun tytölle tuhman
    Huuhaa
    6
    260
  7. tää....

masiina on nyt taas sitä mieltä että eip toimia tahdo..........vai liekö mussa vika että en osaa käyttäääääääääääää.....
    Huuhaa
    5
    260
  8. huomenia.........

tänään ehkä olis hyvä päivä..... mut samperi ku puhelin yöllä herätti muutaman kerran.....:/ jouduin heittämään sen sein
    Huuhaa
    12
    260
  9. iltaa...............

eikä muuta...... ellei joku nyt välttämättä halua sanoa jotai.......
    Huuhaa
    4
    259
  10. huomenta.......

munkin puolesta...... ihana ilma ja niinpäinpois...... eikä edes kankkunen vaivaa..... :))))))) tänään vaan rannalle ja
    Huuhaa
    8
    252
  11. Näin....

unta että synnytin lapsen ja välittömästi kuoli synnytyksen jälkeen....eli jos joku tietää mikä merkitys voisiko kertoa.
    Unien tulkinta
    5
    252
  12. Vesi ropisee ikkunalaudalle...

Kiva käydä nukkumaan ja kuunnella ropinaa....kaikille oikein kauniita, mukavia ja pehmoisia unia....:))))
    Huuhaa
    7
    252
  13. Oikein hyväääääää......

huomenta...... kera hymyn..... :))))))
    Huuhaa
    5
    243
  14. mulla joskus on.....

kielen käyttö aika ronskia mutta en kellekään halua mitään pahaaa..... en vois kärpäsellekään mitään tehdä..... sori jos
    Huuhaa
    4
    240
  15. lukekaa.....

veren vangit kirjana..... ja katsokaa sitten elokuva....... kirja ehdottomasti parempi..... nii ja tomppa huono lestat..
    Kauhu
    0
    238
  16. Morning huuhaa.....

kaunis aamu... aurinko paistaa ja linnut laulaa.... niin ja tieten hyvä päivä tänään.....:))))
    Huuhaa
    3
    234
  17. tyhjentääkö kesä aivot..........

Näin pääsi mulle käymään..... ei pelaa järki millään.... ei pätkän vertaa....miehillä ne tosin valahtaa alapäähän......
    Huuhaa
    4
    231
  18. Murmeleille oikein hauskaa.....

Jussia........................=:0)))))))) Ja huomenta....
    Huuhaa
    5
    231
  19. ju.... ju.....ju

....jussia.... kurkku kuivana vai kosteena..... :))))))
    Huuhaa
    10
    227
  20. aamulla huomenet......nyt...

hyvää iltaaaaa..... :)))) pikkasen pilviä keräilee kuhan nyt ei ihan karmeaa ilmaa juhannukseks..........:))))))
    Huuhaa
    7
    218