Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irele
profiilit
irele
irele
Vapaa kuvaus
kerro, kerro kuvastin
Aloituksia
4
Kommenttia
374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän se aika tekee tehtävänsä näissäkin asioissa. Toisen pään sisään kun ei millään pääse ,varmaan onneks. Useampi tapaus kun on sattunu lähipiiriin .Ehkä liikaakin tullu paneuduttua asiaan? Mut viime vuonna mietin miks tää päivä tässä kuussa on jotenkin erityinen. Tulihan se sit sieltä vuosipäivä tapahtuneesta . Sen vaan jotenkin hyväksyy ja hyvä niin.
03.01.2012 12:36
Kaupassa käydessä mietin siinä työkalu osastolla et jotain puuttu mut en muistanu mitä:( No sit selvii kun seuraavan kerran tarvis on. Miesten kanssa kun ei oo kovin läheisissä tekemisissä ,hyvin pärjää:D Viimeaikoina ihan positiiviset kokemukset. Vävykokelas toi joulukukankin. Töissä remontti reiskat auttaneet ihan hövelisti meitä painavien sähkösänkyjen ym.sirroissa. Ne kun ei mahdu ovista sisälle ja pitää kääntää kyljelleen siirron onnistumiseks.
30.12.2011 17:45
Onnea töiden jatkumiselle ja leppoisaa lomailua! Tosiasia on vaikka kuinka joskus tuntuu et töitä vois olla vähempi ,niiden loppuminen kokonaan ois huono juttu. Tosin mun alalla siitä ei pelkoa ole et loppuis.
26.12.2011 17:55
Perusarki kuulostaa munkin jutulta. Hieman oudohkoa olla 3 päivää vapaalla juhlapyhinä. Menihän tää näinkin kerran n.10 vuoteen.
26.12.2011 17:10
Vähäiset lumet tosiaan hävinneet yön aikana. Tuuli vinkuu nurkissa. Työkaverilta "tilattu" retkiluistelu seura ei näytä kovin todennäköiseltä lähiaikoina. Ulos aion uskaltautua, ei ole näillä kulmilla niin rajuja myrskyjä et ois kiellettyä.
26.12.2011 14:21
Samoin sinulle ! Oikein hyvää Joulua!
24.12.2011 18:54
Mukavaa joulun aikaa ! !10 vuotta sit viimeks 3 vapaata joulunaikaan! Yöv. jälkeen nukkuessa kinkku paistui nuorison valvonnassa. Omalla painollaan menee ruokia laitellessa ja syödessä. Ei kannata stressata arki saapuu taas ajallaan:)))
Leppoisaa eloa kaikille tasapuolisesti!!!
23.12.2011 20:27
Ehdottomasti tykkään. Ei oo tullu vastaan yhtään joknka nimi ois täysin samalla tavalla kirjoitettu. En oo siis Maija ,Kaija yms.
04.12.2011 17:35
Wau ! Arvaa oonko vähän kade? Lapset on niin aitoja itseään et kenenkään kans ei oo niin hyvä olla kun niiden. Kun omat muksut oli pieniä taloyhtiön lasten kans tehtiin retkiä linnanmäelle. Nuoriso haki pihalentikseen ja pesäpalloilee.
03.12.2011 23:14
Eipä tarvi sun sit lainata itselles mäenlasku kaveria kyliltä:))) Mun pulkkamäki kaveri aloitti syksyllä koulun. Pari viikkoa sit kävin tiedustelee vieläkö mulla on kaveri pulkkamäkeen talvella. Lupautui tulla kunhan saamme lunta. Sitä tässä nyt sit odottelen:)))
03.12.2011 22:53
Tärkeintä lienee et itse on tyytyväinen ja elelee silleen kun haluu joulut ja juhannukset. Mukavaa lauantai päivän viettoa sullekin:))
03.12.2011 10:52
Apuaa millaisia aamuvirkkuja täältäkin löytyy. Tuohon aikaan nukkuisin jos vain ois mahdollista.
Voisin antaa sulle kaikki aamuvuorojen heräämiset.
"Lapsenlapsi" hoidettava ohjeiden mukaan (on jääkaapin ovessa). Viikonlopun työv. odottavat .
03.12.2011 10:16
Joulut tulee ja menee aivan kuin muutkin päivät. Monet joulut on menneet töissä, eikä siinä sen kummempaa ihmettelemistä. Yksin tai porukalla tilanteen mukaan. Jotkut joulut muistaa loppuelämänsä ja toisista jää himmeämmät muistot.
02.12.2011 22:43
Ei kai tälläisten palsta kirjoittelujen perusteella kannata kovin syvällistä analyysia kenestäkään tehdä?:)) Oikea arki on jotain ihan muuta.
30.11.2011 10:48
Siinähän se tiivistettynä se artikkeli. Uskon et oot perehtyny aiheeseen:))
30.11.2011 10:24
Kelttikangas-Järvisen kirjoittaman artikkelin sosiaalisuudesta vein kerran työpaikan kahvihuoneeseen. Ennen "katoamistaan " ehti olla siella muutaman päivän. Kyseltiin kyllä kuka sen oli sinne tuonut. Muutamat kyllä antoi myös palautetta et tosi hyvä . Kaikki ei kuitenkaan pitäneet. Oli mm. et se joka on aina äänessä ei olekaan se sosiaalisin tyyppi.
30.11.2011 09:31
Useinkin "mietin" unessa et tää on vain painajaista ja kun avaan silmät loppuu. Oikeesti harvoin herään ,mut uni muka jatkuu hereillä olona jollain tavalla. Painajaisia näen vaihtelevasti elämän tilanteiden mukaan joskus paljonkin. Tunnetilat niistä saattaa joskus jäädä päälle kun herää oikeesti.
29.11.2011 22:48
Kyllä mä päihitän teidät kun in mustaa valkoisella:)) se on kyl oireiden mukainen diagnoosi kun ei näy missään kokeissa.
26.11.2011 17:44
Se onkin vielä harkinnassa. Huonoinapäivinä mietin vakavasti pitäskö niitä piikkejä käydä kokeilee .Mut sit jos venyttely ym. konstit tehoo siirrän taas.... Lääkäriin sentään sain itseni se on jo hyvä sekin. Päässä on vika sano neurologi. Mut oon sen tienny jo kyl ennenkin:))))
26.11.2011 17:30
kyllähän niitä myrkytyksiä on otsikoissa ollu:))) mulla on tarkka annostus ohje:)))
26.11.2011 17:15
14 / 19