Vapaa kuvaus

Aloituksia

254

Kommenttia

5626

1. >>Juuri osa 2 käsittelee Jehovan vanhurskaita vaatimuksia.Jos sinulla on tuo kirja niin lue juuri tuo osa 2, 37 kohtaa.

Minä tutkin ennen kastetta tuota Tieto -kirjaa. Kyllä minä tiedän, että kaikki kasteelle menevät tietävät erotuksen olevan mahdollista, mutta kyse ei ollut siitä vaan väitteestäsi ja sen paikkaansa pitävyydestä. Mutta kuten arvelinkin niin sinulla ei taida olla yhtä ainoaa "naukujaa" väitteesi tueksi. Eli Suomeksi: sinä valehtelit. Valehtelit vt-seuran näkemyksen tukemiseksi.
  2. >>Petosta kyllä, mutta ei täysin turhaa, jos sillä tavalla voi jonkin aikaa pitää yllä puhevälit perheeseensä, jonka jäsenet kenties ovat tosissaan jt:ita

Totta tuokin. Olen silti sitä mieltä, että petoksessa ei ole hyötyä elää pidempään kuin on tarpeellista. Koko elämän kestäneestä seurakunnan kusetuksesta ei ole loppujen lopuksi kenellekään mitään hyötyä. Viimeiseksi sille, joka joutuu koko elämänsä näyttelemään muuta kuin on. Elämä on valintoja, joskus ne ovat kipeitä, mutta jos ne vievät meitä sinne mitä me todella olemme tai mihin uskomme niin on hyvä olla itselleen rehellinen.

>>Parhaassa tapauksessa voi vähitellen löytää keinoja auttaa heidätkin ulos järjestöstä. Petos petosta vastaan.

Se on vaikeaa, mutta toivottavaa.