Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
markettasuovanen
profiilit
markettasuovanen
markettasuovanen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
156
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ONNITTELUHALIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):)
18.02.2006 21:21
Ei sinun tarvitse tuntea sellaista!Ymmärrän toki niitä ystäviäsikin,jos heillä pitkä yritystaival takana jo.Hermot ovat tosi kireällä.Sitä frustroituu,kun kerta kerran jälkeen joutuu pettymään.Kun ei ole hyvä olla itsensä(ei voi olla,kun on tuska ja kaipuu omaan vauvaan)kanssa ei oikein mikään meinaa luonnistua,eivät ihmissuhteetkaan!Vaikka teillä nyt vaikeaa,1 asia mistä olen(mutta tässä raskaassa vaiheessa ehkä sua ei auta ja lohduta....VOIMIA SULLE!!!!!)AIVAN VARMA ON SE,ETTÄ HE EIVÄT HALUA SINUA LOUKATA!Se sisimmän paha olo tulee lähimpien,rakkaitten niskaan vaan.Toivotan KOVASTI VOIMIA SINULLE ja TOIVON KUITENKIN,ETTÄ SAATTE PITÄÄ YSTÄVYYDEN ARVOKKAAN KULTALANGAN KÄSISSÄNNE!Mutta,jos se katkeaa,koettakaa iloita,että olette saaneet kulkea tähän asti yhdessä elämän matkaa!Voimahalit!:):):)
16.02.2006 14:57
LUEPA TOI EDELLINEN KOMMENTTINI NIIN NÄET MISTÄ LÖYDÄT SELVITYKSEN KUINKA KÄVI!!!!IKÄVÄSTI!ONNEA SULLE HOITOIHIN!!!!:)
15.02.2006 20:53
HALAUKSESI JA SANASI LÄMMITTIVÄT KOVASTI!!!!!!!!!KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE JA PERHEELLESI!!!!!!!!!!!OLIN NIIN TYHMÄ NYT KAI SIKSIKIN,ETTÄ KAIKKI 3 KERTAA(ENNENKUIN NUPPUMME RASKAUS ALKOI!),KUN EPÄONNISTUIMME,VUOTONI ALKOI JA REILUSTI ENNEN TESTIPÄIVÄÄ!!!!!!!!MUTTA,elämä jatkuu!!!HALEJA!!!!!!!!!!!!!!!:):):)
15.02.2006 14:26
ALOITTAMAAN KIRJOITUKSEEN OTSIKOLLA LAHJAMUNASOLUT,KIRJOITIN JO TÄMÄN PIIIIIIIIIIINAN "PÄÄTÖSSANAT".TOIVON,ETTÄ SIITÄ ON APUA MUILLE NÄITTEN LAPSETTOMUUSASIODEN KANSSA PAINIVILLE!!!!!!!!!OIKEIN LÄMPIMÄT TSEMIHALIT KAIKILLE!!!!VOIMIA HOITOIHIN!!!!!!!!!!:):):)
15.02.2006 13:51
SITÄ OPPII,KUN VANHAKSI ELÄÄ..........NIIN NÄISTÄ LAPSETTOMUUSHOITOLÄÄKITYKSISTÄKIN.........OLEN TÄÄLLÄ ITKENYT KOKO AAMUPÄIVÄN.SIIS TÄNAAMUINENKIN NEGAA....VAIKKA VUOTO EI OLE ALKANUT...MAALAISJÄRJELLÄ OTAKSUIN SIIS KAI OLEVANI RASKAANA..............!MUTTA ASIAA LÄÄKÄRILTÄ KYSYTTYÄNI,HÄN KERTOI(NYT VASTA..!),ETTÄ,JOS NEGAA ILMEISESTI EN OLE RASKAANA.LÄÄKKEET(PROGYNOVA JA LUGET)VOIVAT ESTÄÄ VUODON ALKAMISEN JA NE PITÄISI LOPETTAA JA SITTEN VUOTO ALKAA.LÄÄKKEITTEN JATKAMINEN VIIVYTTÄÄ VUODON ALKAMISTA!!!!!!!!!!!!!NO JOPA JOTAIN!!!!!!!!!!!!!!!MIKSIKÖHÄN TÄLLAISESTA ETUKÄTEEN EI VOINU SAADA INFOA?HUH,HUH.TIEDOKSI SIIS KAIKILLE,ETTÄ ÄLKÄÄ NYT SITTEN VIELÄ PILVIIN(NIINKU MÄ!)KOHOTKO,VAIKKA VUOTO EI ALAKAAN TESTIPÄIVÄÄN MENNESSÄ,ETTEI TEIHIN SATU YHTÄ LUJAA KUIN MUHUN TÄNÄÄN!!!!!!!!!!TIPUIN KORKEALTA JA KOVAA!!!TÄMÄ KESKUSTELUPALSTA KYLLÄ ON UPEA OLEMASSA!KAIKIN PUOLIN!!!LÄMPIMÄT KIITOKSENI SULLE MYÖTÄELOSTA JA HALEJA!!!MÄ KÄYN HUOMENNA VIELÄ VERIKOKEESSA VARMISTAMASSA ASIAN JA SITTEN VASTA LOPETAN LÄÄKKEET!JA,KUN VOIMAT PALAAVAT,YRITÄMME NIILLÄ PAKASTEALKIOILLA.JO JAKSAN AATELLA NIIN....AAMUN ENSI TUNTEINA EN OLLUT ASIASTA LAINKAAN VARMA...........LÄHDENKÖ KOSKAAN TÄHÄN RÄÄKKIIN ENÄÄ MUKAAN....MUTTA SE AIKA.....................JA TOIVE SAADA RAKAS LAPSI.............:):):)
15.02.2006 13:38
EIKÖ KETÄÄN MUITA PIINAILIJOITA???HALEJA!:):):)
14.02.2006 12:40
JUU,TURHAAN EI PIINAPÄIVISTÄ PUHUTA.....................!TESTASIN JO PÄIVÄN ETUAJASSA.EI NÄYTTÄNY MITÄÄN.....:)
14.02.2006 09:50
myötäelosta!!!!!!!!!Vuotoa ei vielä.....HALEJA!!!:):):)
13.02.2006 21:00
Täällä sitä vielä piinaillaan!!!Ke:na se testipäivä olisi..........Pidäthän sinäkin peukkuja ja varpaita sielläpäin pystyssä sisarushankkeellemme!!!!!!!?Kivaa kevään jatkoa sulle ja perheellesi!Haleja!!!:):):)
13.02.2006 14:19
piiiiiiiiiina vielä!Vuotoa vielä ei näkyny.....Iiik!Keskiviikkoon vielä matkaa...Onko muita piinailijoita,joilla lähipäivinä testipäivä??????Onko teillä mitään tuntemuksia?????Minulla hiukan sellaista painon,paineen tunnetta.....Tai kai vain kuvittelen!!!!!!Tsemihaleja KAIKILLE!!!!!!!!:)
13.02.2006 10:37
raskaustestipäivä 15.2.Eilisestä lähtien ollut "tuntemuksia".......En uskalla toivoa,että liittyisivät alkion kiinnittymiseen........Toivon,mutta siinä samassa pakotan itseni maan pinnalle!!!!!!!!!!!Etten sitten niin kovin pettyisi,jos vuoto alkaakin!Tiedä tässä sitten mitä ajatella.........................Haleja kaikille muillekin piinailijoille!!!!!!!!!!!!!!:):):)
11.02.2006 00:12
hoitaja pitää käsiä eri puolilla hoidettavan vartaloa!Käsistä välittyy lämpöä hoidettavalle!Hoidettava makaa ensin selällään ja kääntyy tietyssä vaiheessa mahalleen.Jokaisen on se mielestäni parasta itse kokeilla niin silloin sen parhaiten tietää.Itselläni se on tuonut seesteisyyttä raskaissa lapsettomuushoidoissa.Sanotaan,että Reiki-hoidon aikana sitä lämpöä/elinvoimaa/energiaa välittyy hoidettavalle juuri niihin kohtiin mihin hän sitä eniten tarvitsee!Hoitaja tuntee käsissään mikä kohta tarvitsee energiaa ja missä kohtaa olisi hyvä pitää käsiä kauemman aikaa.Reikin periaate on,että se aktivoittaa elimistön omaa toimintaa!Avoimin mielin vain kokeilemaan;kuten sanottu sitten sen tiedätte!Muistakaa kuitenkin aina,että meistä jokainen oma persoonansa ja tietysti jokainen kokee Reikinkin siten omalla tavallaan!Minä olen hoitanut(olen käynyt kurssin itse)itse itseäni sekä ystäviäni,tuttujani,sukulaisiani;eikä heistä kukaan ole moittinut sitä.Mutta jokainen kokenut omalla tavallaan!Kaikille VOIMIA JA TSEMPPIÄ RASKAISIIN LAPSETTOMUUSHOITOIHIN!!!!!!!!!!HALEJA!!!:):):) PS.Hoito muuten kestää yleensä siinä tunnin verran;vähän reilu.
10.02.2006 19:18
Lähetän sulle VOIMAHALEJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Toivottavasti jatkossa olet onnekkaampi!!!!!!!!!Ja lääkärit löytävät mahdollisimman tehokkaan hoitotavan seuraavaksi!Koeta jaksaa!!!!!!!!!!!:)
10.02.2006 18:47
IHANAA!!!!KIITOKSIA ihan hirveästi myötäelosta ja energioistasi!!!!!!Ihan tippa tuli linssiin!Jännityksessä tässä vielä eletään,kun ensi viikkoon pitää vielä varrota...Että alkaako vuoto vai pääsemmekö tekeen raskustestiä 15.2.Eiliseen asti olen ollut hyvinkin rauhallinen(kiitos Reikin),mutta eilisestä olen "mukamas"tuntenut "jotain".....Ja toive alkion kiinnittymisestä on alkanut elää!!!!Ja sitten sitä kuitenkaan ei uskalla ajatusta jatkaa eteenpäin!Tänään täytyy "Reikata" jahka päivänsäteemme(1.5v) on päiväunilla,jotta saan tyyneyttä ja mielenrauhaa loppuihin piinapäiviin!Ottaa vastaan mitä tuleman pitää;hyvät tai huonot uutiset.Korkeimmalla on omat suunnitelmat,olkoon meidän omat toiveet sitten mitkä tahansa!!!!PALJON LÄMPIMIÄ HALEJA JA HYVIÄ ENERGIOITA SULLE JA PERHEELLESI!!!JA VIELÄ KERRAN KIIIIIITOKSIA KAUNIISTA AJATUKSISTASI!!!NE AUTTAVAT JAKSAMISTA PIINAPÄIVISSÄNI!!!!:):):)
10.02.2006 11:36
että mitkään sanat eivät nyt auta,mutta muista,että sinulla on ihmisiä,jotka ovat hengessä mukana kanssasi!!!!Saman läpikäyneenä tiedän kyllä tunteesi!Olo on kuin suossa rämpisi!Koeta vielä jaksaa!!!!!Lämpimät voimahalit sulle!!!!!!:)
09.02.2006 10:41
PALJON ONNEA TEILLE!!!!Nautinnollista raskausaikaa!!!!:):):)
08.02.2006 21:52
ONNEA ONNEA!!!!!HIENOA,ETTÄ "NAPPAS",ONNAS HETI EKALLA!!!:):):)
08.02.2006 21:50
neljäs ICSI tuotti tulosta!Kun siihen saimme lahjamunasoluja!!!!!Hyvää jatkoa sulle!:):):)
08.02.2006 21:43
ennakointisi oikeassa!!!!!!Kertoilen kyllä palstalla sitten!Varmaan törmäämme täällä joo!!!!!Haleja!!!Ja pikkuiselle kans!!!Meillä n.1,5v. päivänsäde!!!:)
08.02.2006 15:37
6 / 8