Vapaa kuvaus

Haluan tutustua Sinuun nainen, jolla on ilo silmissä, hymy huulilla, elämä kielellä, itsetunto poutapilvellä, hiki urheillessa sekä hengitys raikas ja savuton. Nämä ominaisuudet löydät allekirjoittaneesta, joka tarjoaa Sinulle haasteita, mutta osaa myös pysähtyä ja nauttia elämästä kanssasi. Jos ja kun sopivasti osuu, niin pii-iitkästä nauttimisesta olisi kyse. Omaan vilkkaan mielikuvituksen, ennemmin sanavalmiin kuin valmissanaisen kielen, useampaan kuin yhteen asiaan kerrallaan keskittymään kykenevän mielen (puhumista ja pussaamista samanaikaisesti), vähintään herrasmiehen omatunnon ja loppumattoman halun tutustua uusiin metsiin ja maastoihin. Suomen luonto on upea, mutta muuallakin maailmassa haluan välillä kulkea. Sen verran olen jo juossut, että tiedän aitoa naista etsiväni. Toivon löytäväni Sinusta aitouden, itsevarmuuden ja itsenäisyyden lisäksi: - älykkyyttä (osannet auttaa jos en akateemisesta taustastani huolimatta tai juuri siitä syystä jotakin osaa) - (kilpa/elämäntapa)urheilullisuutta (esimerkiksi Euroopan rastiviikot ovat paljon mukavampia kaksin kuin yksin) - upean hymyn (hymyllä selvinnee niistä ongelmista, joihin meidät olen saattanut saada) - rohkeutta (leipomiani korvapuusteja maistamaan ja niskahieronnasta nauttimaan) Toivotan juuri Sinulle etsimäsi löytymistä, etsit sitten etsimällä tai antaen etsityn tulla luoksesi vahingossa ja itsestään. Etsittävän löytyminen vaatii joskus pientä, mutta hellää tönäisyä, joten ole hyvä ja tönäise käyttämääsi näppäimistöä sopivasti. Kiitos. Jos sitten on jotain asiaakin, eli kysymys siitä milloin lähdetään juoksulenkille, niin sopii kysyä. :) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

67

1. Rentoudu, rauhoitu ja uskalla yrittää uudelleen.

Tämä on niitä tilanteita, joissa menestys ruokkii tulevaa menestystä ja epäonnistuminen tulevia epäonnistumisia. Jos lähestymisen tekee oletuksella, että taas tulee sivallus molemmille poskille tai ainakin toiselle korvalle, niin hyvin usein saa sitä mitä tilaa. Jos lähestymisyritys tuottaa huonoa kohtelua, niin menneitä epäonnistumisia ei pidä lähteä muistelemaan. Ne on jo käsitelty ja niiden miettiminen uudelleen saa vain pahan olon aikaiseksi.

Kun ei ole naisten mielestä hurmaavimman miestyypin oloinen, niin todella harvoin naisen suoraa lähestymistä kokee. Kuinka hyvin olet huomannut naisten epäsuoran lähestymisen? Sattuuko nainen sinun saapuessasi esimerkiksi katsahtamaan jonnekin muualle ja pöyhimään hiuksiaan? Nainen saattaa toki koskea hiuksiinsa ihan muuten vain, mutta yhteensattumat ovat jatkuvina epätodennäköisiä. Sinut on huomattu ja nyt olisi sinun aikasi lähestyä.

Törkeää kohtelua lähestymisyrityksiin on tapahtunut ja tulee tapahtumaan jatkossakin. Oma lukunsa ovat ne naiset, jotka ovat kun eivät kuulisi mitään. Kun sisälle sattuu, niin lohduttautuminen sillä, että kyseinen nainen luultavasti vähentää mieskilpailijoita niiden naisten suhteen, jotka saattaisivat loppujen lopuksi olla kiinnostavia, ei paljoa lohduta. Naisen löytäminen on kuin kävelyn opettelemista. Välillä kaatuu ja sattuu, mutta ylös nousee yrittääkseen uudestaan.

Mitään maagista näin se homma hoituu -ohjetta tilanteeseen minulla ei ole. Itsetunnon kohottamisesta voisit mahdollisesti aloittaa. Ensimmäinen tehtäväsi on saada kaupan kassan tyttö nauramaan. Ei ollut mahdotonta, eihän?

(Huutomerkkien määrästä päätellen aloitusviesti voi hyvinkin olla naisen kirjoittama provokaatio. Jos aloitusviesti on provokaatio, niin hyvin olet kirjoittanut tilanteesta, joka on/on ollut sattuvan lähellä todellisuutta joillekin miehille.)
  2. Väite siitä, ettei mies kestä vahvaa ja itsenäistä naista tuntuu uskomattomalta. Kokemukseen perustuvaa väitettä en ala yleisellä tasolla kumoamaan, koska todellisuus on usein tarua ihmeellisempää.

Itsenäisen naisen parisuhde ei perustune (?) miehen tarpeeseen, vaan siihen, että nainen haluaa olla miehen kanssa. Kyseinen halu tuntuu miehestä upealta ihan oikeasti. (Siis minä? Tuo ihana nainen siis haluaa olla minun kanssani siksi, että minä olen minä! Sormenpäissä säkenöi, noihin silmiin hukun, minusta tuntuu ihanalta!)

Joistakin miehistä tarpeen puuttuminen voi tuntua pelottavalta. Ilman tarvetta on helppo lähteä lätkimään. Ymmärtääkseni miehen on tarkoitus olla herrasmies läpi elämän eikä vain pari kuukautta naista kohti.

Miksi fiksu ja sanavalmis nainen olisi uhka? Mielestäni kanssakäyminen sujuu helpommin, kun kaikkea ei tarvitse keksiä itse.

Kun naisesta hehkuu itsenäisyys ja vahvuus
    ja hänestä löytyy myös sanavalmius ja fiksuus,
    on tuloksena mieheltä jalat alta vievä ihanuus.
  3. Kiittää kumartaen.
  4. Pätemisen tarve vaihtelee ihmisestä toiseen. Tarvetta ei aina välttämättä huomaa, mutta alitajunnassa tarve olla parempi kuin toinen silti jyllää. Kuinka monta kertaa olet esimerkiksi mielessäsi hehkuttanut parempaa kassajonovalintaa kuin minkä samaan aikaan jonoille saapunut tuntematon henkilö teki?

Voi olla kova paikka, jos huomaa uuden seurustelukumppaniehdokkaan olevan parempi niissä jutuissa, joissa on tottunut olemaan parempi kuin muut. Eihän moisen pitäisi olla kova paikka, koska asioita, joissa on ehdokasta parempi, kuitenkin riittää. Vielä parempi olisi, jos ymmärtäisi ettemme tässä maailmassa ole pätemistä varten. Meille miehille kyseisen asian ymmärtäminen vienee aikaa.

Miehen mahdollinen pätemistarve ei ole mikään syy esittää muuta kuin mikä on. Esittämällä ei löytäne henkilöä, joka olisi kiinnostunut todellisesta itsestä. Lähes yhtä pahan vaikutuksen kuin valhe voi saada aikaan myös tiedon kertomattomuudella. Jos toisen mieleensä muodostama kuva on erilainen kuin todellisuus, voi todellisuuden kertominen aiheuttaa välittömän paon. Mitään et ole väärin tehnyt, mutta silti jokin juttu on toiselle niin tärkeä, että kun hänen luomansa kuvitelma ja todellisuus eivät kohtaa homma on siinä.

Ongelmana sopivan verkkokalastuspaikan löytämiselle lienee kalastajien suuri määrä ja tästä johtuva kalojen joskus hyvinkin tiukka vaatimus kalastajan verkon viidennen reiän reunalangan väritykselle. Kun ei tuolla kalastajalla sopivaa verkkoa ole, niin en edes näykkäise, koska kyllä niitä oikeita verkkoja omaavia kalastajia tulee.

On helppoa toivottaa tsemppiä ja sitä, että kyllä se oikea sieltä vastaan tulee. Lenkillä juostessa kohtaushetki on kuitenkin lyhyt, joten ensivaikutelman tekemiseen on vähän aikaa. Ole siis valmiina!