mies68

Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Usko ja muutos
Usko Jeesuksen oman elämän Herranna tulee näkyviin elämäntavoisa, esim juomari ei juo, varas ei varasta, katkeruus häviä6122MIKSI
MYÖ KÄYMME MUILLA PALSTOILLA,NO KUN ON ANNETTU KÄSKY LEVITTÄÄ EVANKELIUMIA,JA KUN TÄÄLLÄ KOTOMAASSAKIN ON PALJON NIITÄ J2120TÄLLÄINEN ASIA!!n
Niin kuka pelastuu? Hellari,luterilainen,vapaaseurakuntalainen,babisti,cityseurakuntalainen,ja niin edellen??EI,EI TODEL4119Huolehdi toisten Tarpeista
Älä ajattele ainoastaan omiasi juttujasi, vaan ole kiinnostunut toistenkin asioista..(Fil.2:4. TLB) Rukoukset voidaan l7119HYVÄÄ KESKIVIIKOA!!
Onhan Jumala valinnut juuri maailman silmissä köyhät olemaan uskossa rikkaat ja perimään valtakunnan,jonka Jumala on luv2118Rakkaat veljet ja sisaret.
Annetaan ja rukoillaan todella Raikasta Pyhän Hengen toimintaa,Ei laiteta ehtoja ja neuvota miten Jumalan tulee toimia1118Väsynyt syntiin?
Huomaan siis,että minua hallitsee tällainen laki:haluan tehdä hyvää,mutta en pääse irti pahasta...Minä kurja ihminen!Kuk2118RUKOUS.
Huuda minua avuksesi,niin minä vastaan sinulle.Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita,joista et mitään tied1118A JA O.
Minä olen A ja O,alku ja loppu.Sille,jolla on jano,minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.Ilm.21.6...Kun tätä1118Sana tälle päivälle.
Silloin aukenevat sokeiden silmät ja kuurojen korvat avautuvat.Jes.35:5...Mitä Jesaja tässä siis haluaa sanoa..??No tätä3118Pelastuksemme--Jeesus
Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntive14118Mitä Islamin usko tarjoaa?
Kalevalehdessä oli juttu : Raiskattu lapsi ruoskitiin hengiltä.Siis islaminlais määryksestä. ja sitten sellainen näkökul7118Golgatan Risti
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä.5118Sanaa.
Voi ihmistä,joka riitelee luojaansa vastaan,voi ruukunsirpaletta sirpaleitten joukossa!Sanooko savi muovaajalleen:"Mitä5117Siunattua sunnuntaita.
Natanael kysyi:"Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?""Tule,niin näet,"sanoi Filipus.Joh.1:46...Mekin kysymme tuleeko mi2116SANA SUNNUNTAILLE.
Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo.Mutta huomatessaan miten rajusti tuuli,hän pelästyi ja alkoi2116HUOMENTA!
JEESUS ON TIE,TOTUUS,ELÄMÄ:MAAILMASSA ON MONTA TIETÄ,MUTTA JEESUS ON PERILLE VIEVÄ TIE.TOTUUTTA ON KYSYTTY AINA,JEESUS O2115USKONNON NIMESSÄ TEHDÄÄN
PALJON PAHAA,MUTTA NE JOTKA OVAT UUDESTISYNTYNEET JEESUKSEN GOLGATALLA TEKEMÄN PELASTUSTYÖN SEURAUKSENA EIVÄT TEE PAHAA2115Päivää ja Rauhaa.
Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.1.Piet.5:5.Ylpeys on este monelle asialle,mutta kun me ollaan n2114Kuinka teen uskonratkaisun?
Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, ole3114