Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Usko ja muutos

Usko Jeesuksen oman elämän Herranna tulee näkyviin elämäntavoisa, esim juomari ei juo, varas ei varasta, katkeruus häviä
    Luterilaisuus
    6
    122
  2. MIKSI

MYÖ KÄYMME MUILLA PALSTOILLA,NO KUN ON ANNETTU KÄSKY LEVITTÄÄ EVANKELIUMIA,JA KUN TÄÄLLÄ KOTOMAASSAKIN ON PALJON NIITÄ J
    Uskonnot ja uskomukset
    2
    120
  3. TÄLLÄINEN ASIA!!n

Niin kuka pelastuu? Hellari,luterilainen,vapaaseurakuntalainen,babisti,cityseurakuntalainen,ja niin edellen??EI,EI TODEL
    Helluntailaisuus
    4
    119
  4. Huolehdi toisten Tarpeista

Älä ajattele ainoastaan omiasi juttujasi, vaan ole kiinnostunut toistenkin asioista..(Fil.2:4. TLB) Rukoukset voidaan l
    Helluntailaisuus
    7
    119
  5. HYVÄÄ KESKIVIIKOA!!

Onhan Jumala valinnut juuri maailman silmissä köyhät olemaan uskossa rikkaat ja perimään valtakunnan,jonka Jumala on luv
    Helluntailaisuus
    2
    118
  6. Rakkaat veljet ja sisaret.

Annetaan ja rukoillaan todella Raikasta Pyhän Hengen toimintaa,Ei laiteta ehtoja ja neuvota miten Jumalan tulee toimia
    Uskonnot ja uskomukset
    1
    118
  7. Väsynyt syntiin?

Huomaan siis,että minua hallitsee tällainen laki:haluan tehdä hyvää,mutta en pääse irti pahasta...Minä kurja ihminen!Kuk
    Helluntailaisuus
    2
    118
  8. RUKOUS.

Huuda minua avuksesi,niin minä vastaan sinulle.Minä ilmoitan sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita,joista et mitään tied
    Kristinusko
    1
    118
  9. A JA O.

Minä olen A ja O,alku ja loppu.Sille,jolla on jano,minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.Ilm.21.6...Kun tätä
    Helluntailaisuus
    1
    118
  10. Sana tälle päivälle.

Silloin aukenevat sokeiden silmät ja kuurojen korvat avautuvat.Jes.35:5...Mitä Jesaja tässä siis haluaa sanoa..??No tätä
    Helluntailaisuus
    3
    118
  11. Pelastuksemme--Jeesus

Me harhailimme eksyneinä kuin lampaat, jokainen meistä kääntyi omalle tielleen. Mutta Herra pani meidän kaikkien syntive
    Kristinusko
    14
    118
  12. Mitä Islamin usko tarjoaa?

Kalevalehdessä oli juttu : Raiskattu lapsi ruoskitiin hengiltä.Siis islaminlais määryksestä. ja sitten sellainen näkökul
    Yhteiskunta
    7
    118
  13. Golgatan Risti

Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus kuoli meidän puolestamme, kun vielä olimme syntisiä.
    Kristinusko
    5
    118
  14. Sanaa.

Voi ihmistä,joka riitelee luojaansa vastaan,voi ruukunsirpaletta sirpaleitten joukossa!Sanooko savi muovaajalleen:"Mitä
    Helluntailaisuus
    5
    117
  15. Siunattua sunnuntaita.

Natanael kysyi:"Voiko Nasaretista tulla mitään hyvää?""Tule,niin näet,"sanoi Filipus.Joh.1:46...Mekin kysymme tuleeko mi
    Helluntailaisuus
    2
    116
  16. SANA SUNNUNTAILLE.

Pietari astui veneestä ja käveli vettä pitkin Jeesuksen luo.Mutta huomatessaan miten rajusti tuuli,hän pelästyi ja alkoi
    Helluntailaisuus
    2
    116
  17. HUOMENTA!

JEESUS ON TIE,TOTUUS,ELÄMÄ:MAAILMASSA ON MONTA TIETÄ,MUTTA JEESUS ON PERILLE VIEVÄ TIE.TOTUUTTA ON KYSYTTY AINA,JEESUS O
    Helluntailaisuus
    2
    115
  18. USKONNON NIMESSÄ TEHDÄÄN

PALJON PAHAA,MUTTA NE JOTKA OVAT UUDESTISYNTYNEET JEESUKSEN GOLGATALLA TEKEMÄN PELASTUSTYÖN SEURAUKSENA EIVÄT TEE PAHAA
    Helluntailaisuus
    2
    115
  19. Päivää ja Rauhaa.

Jumala on ylpeitä vastaan,mutta nöyrille hän antaa armon.1.Piet.5:5.Ylpeys on este monelle asialle,mutta kun me ollaan n
    Kristinusko
    2
    114
  20. Kuinka teen uskonratkaisun?

Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, ole
    Kirkko kuulolla
    3
    114