Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. hyvää tätä vuotta tännekin!!!

ihan lyhyesti;JEESUS ON EDELLEEN HERRA,VAIKKA VUOSI VAIHTUU!NYT ON HYVÄ AIKA OTTAA PELASTUS VASTAAN,JEESUKSEN SOVINTO JA
    Yhteiskunta
    12
    320
  2. JOULUN TARKOITUS,,

muistakaa hyvät ihmiset että joulu on Jeesus Kristuksen syntymäjuhla!Eikö olisi aika jättää kaikenmaailman hössötykset v
    Maailman menoa
    6
    317
  3. MINUN HELLUNTAISEURAKUNTANI

Siis minkälainen on helluntaiseurakunta?Se seurakunta jossa minä olen ja palvelen Herraa,on n.45 jäsenen yhteisö.2 vanhi
    Helluntailaisuus
    4
    314
  4. SLEEPY SLEEPERS

ON TEHNYT LEVYN SUOMEN EUROVIISU BIISEISTÄ,OMAT TULKINAT SIIS,KANNATAAKO OSTAA,KERTOKAA,OON AIKOINAAN OLLUT TON BÄNDIN F
    Euroviisut
    1
    303
  5. TÄMÄ ON OUTO PALSTA!

EI VOI KUIN IHMETELLÄ?
    Helluntailaisuus
    5
    302
  6. Olet kaunis.

Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa,Jumalan kuvaksi hän hänet loi:mieheksi ja naiseksi hän loi heidät..1 Moos.1:27..
    Helluntailaisuus
    9
    301
  7. SANAA TÄNNEKIN!!

Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä.Niitä ovat siveettömyys,saastaisuus,irstaus,epäjumalien palveleminen,noi
    Ateismi
    7
    299
  8. KIUKUTTELIN ISKÄLLE

Näin juttu menee,olin laitamassa yhtä juttua yhdelle sivulle ja liitämässä linkejä siihen,ja kuis ollakaan en saanut nii
    Helluntailaisuus
    5
    298
  9. HUOMENTA,

Tämä on mennyt oudoksi tämä palsta,no eihän tietysti täydelinen olekaan ollut,mutta täällä ei vallitse SELLAINEN RAUHA k
    Helluntailaisuus
    6
    298
  10. RAAMATTU.

Deissä tuli ilmi että luterilaisissa Jumalapalveluksissa ei koskaan luetta tietyjä Raamatunpaikoja,on joku käsikirja jon
    Luterilaisuus
    13
    298
  11. HUOMENTA JA RAUHAA PALSTALLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PÄIVÄNSANA:Jos Herra ei taloa rakenna,turhaan näkevät rakentajat vaivaa.Ps.127:1
    Helluntailaisuus
    8
    296
  12. Nyt Cafe Raamatussa

tv 7 . Liberaalikristillisyys ei tuo herätystä, Tosi asiaa , MISSÄ tilassa kirkko on
    Luterilaisuus
    36
    293
  13. Rakenna kalliolle.

Jokainen, joka kuulee nämä sanani ja tekee niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle. Matt.7:2
    Helluntailaisuus
    19
    291
  14. se on täytetty!

Kun Jeesus oli ottanut hapaviinin,hän sanoi "Se on täytetty"Ja hän kallisti päänsä ja antoi hengensä.joh.19:30.noi sanat
    Kristinusko
    7
    290
  15. SÄÄLITTÄVÄ LÄÄKKEITÄ,TYÖTTÖN

ELÄÄKEELÄ OLEVAN HIHHULI!?SELLAISENA MEITÄ PIDETÄÄN,HAUKUTAAN,PILKATAAN,YM,MUTTA OLEMME JEESUKSEN OMIA,TÄÄLLÄ MAAILMASSA
    Helluntailaisuus
    5
    290
  16. UUDESTISYNTYNYT

Kerron nyt sen miten tämä menee Raamatun mukaan, siis Usko Jeesukseen. Ihminen kun tulee synnintuntoon,Jumala vaikuttaa
    Helluntailaisuus
    30
    290
  17. TÄRKEÄ HAVAINTO!!

MEILLÄ OLI PAIKKAKUNNALLA HYVÄ KOKOUS JOSSA PYHÄ HENKI TOIMI,JOS HENKI TOIMI,NIIN SILLOIN JEESUS ELÄÄ,SILLÄ HENKI KIRKAS
    Ateismi
    4
    289
  18. huomenta

kattoko kukaan sunnuntaina urheiluruudun,siinä oli jokin valmentaja joka on elävässä uskossa,olisiko minttuseurakunnasta
    Helluntailaisuus
    11
    289
  19. ILTAA!

Usko on sen todellisuutta,mitä toivotaan,sen näkemistä,mitä ei nähdä.Uskoon perustuu se todistus,jonka Jumala on isistä
    Helluntailaisuus
    4
    288
  20. TERVE.

Jumala on kyllä osoittanut viisautensa,mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa,Jumala katsoi
    Helluntailaisuus
    8
    288