Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vesa ja Maarit. Ne yhteen soppii....jne
10.02.2008 12:39
Painon hallinta on ikuinen riesa meille keski-ikäisille naisille. Liikapaino rasittaa niveliä ja tuo monenlaista kremppaa tullessaan. Olet onnekas jos et ole lihomiseen taipuvainen. Itse olen pullea pyöreä ja iloinen ihminen. Painonvartijoiden pisteitä laskeskelen eikä ne ihan joka päivä tahdo riittää, mutta ei tämä elämä liian totistakaan saa olla. Ei missään asiassa. Mulla on ollut jo neljä vuotta polviproteesi kun jäin nuorena auton alle, niin alkoi reistaamaan, mutta nyt pääsen liikkumaan ja pyöräily on paras liikuntamuoto. Hymyillään kun tavataan
10.02.2008 12:37
Ei kiukutella, eihän. Haluaisin että kohtelisit minua hellästi kauniisti ja tukisit mielipiteitäni ja minua muutenkin. Otin justiin viimesen pellillisen pullia uunista. Herkullisia korvapuusteja. Taidan antaa sinulle korvapuustin. Noin!!
09.02.2008 17:20
Minulle on jäänyt hiukan epäselväksi tämä kahnauksen aihe ja kaikkinainen aggressiivisuuden lähde, kun on ollut kiirettä, mutta ihan kiva jos rauha on palautunut. On mukava heitellä ajatuksia näille sivuille ja lukea muidenkin tuntemuksia. Ollaan enkeleitä toinen toisillemme. Ja jos ei ihan niinkään niin torpedoinnit saavat jäädä unholaan. Tsemppiä meille kaikille
09.02.2008 17:08
teitä itsellisiä monitaitoisia naisia. Ihailen itsetuntoanne. Minä taidan olla laiskanpulskea monessa asiassa, kun teen vain niitä naisten hommia. Mutta kouluttautunut olen miehiseen ammattiin. Tietojenkäsittelyn ihmeelliseen maailmaan. Siinä kyllä avaan tietokoneen, vaihdan osia ja korjailen. Siinä en miestä avukseni tarvitse. Taitaa olla niin, että sitä osataan mitä halutaan osata. Hyvä naiset!!!
05.02.2008 18:53
Huti tuli tässä asiassa...yhdessä asiassa vanhanaikainen ei tarkoita sitä, etteikö jossain toisessa voisi olla nykyaikainen. :)
04.02.2008 21:03
Ota mieheksesi kätevä kirvesmies. Ei tarvii remonttien kanssa tuskailla. :)
04.02.2008 19:03
ohjelmassa on sen myöhäinen esittämisaika. Kun aamulla kello soi kuudelta,ei sitä millään jaksa katsoa. Lauantaihin tai perjantaihin se pitäisi saada...joo, mielipiteitä on monia, ei tehdä tästä kynnyskysymystä tästä esitysajasta.
28.01.2008 10:44
Kenenkään ei pitäisi niin hanakasti toisten kirjoituksia mollata. Kukin kirjoittakoon tyylillään. Aloitusten teko on alkanut olla korkean kynnyksen takana kun sitä joskus saa kurat silmilleen vaikka haluaisi jostain asiasta keskustelua. Mutta sinnikkäästi vaan kirjoittelen minäkin. Tsemppiä meille kaikille
28.01.2008 10:41
Minä oon niin tottunut tuohon puolisooni että oisi se kauheaa jos tulisi ero. Olen puolestasi pahoillani että olet joutunut kokemaan huonommuutta ja olet ollut piikana. Olen iloinen kun olet tehnyt päätöksen jonka olet kokenut tarpeelliseksi oman hyvinvointisi vuoksi. Monia tyytyväisyyden päiviä toivon sinulle. Ja enkeleitä elämääsi
28.01.2008 10:37
ja opiskelen vielä. Viiskymppisenä atk ammattitutkinnon paperit. Mutta luulin etten ainakaan hullummaksi voisi tulla. Nyt on kyllä kiikun kaakun, että uskallanko lukea loppuun. Kiitos tästä yleissivistävästä viestistäsi joka varmasti saa monen vaihtamaan tulevaisuuden suunnitelmiaan. Kuka valistaisi nuoria!!!!!!!!
26.01.2008 18:28
mitä tarkoitat. Meni yli ymmärryksen. Vai onko menojää sulamassa ja pilvet kauas karkaavat, turhaan niitä tavoitat. Otan osaa
26.01.2008 18:25
edelleen niin, että ihminen on itse itsensä pahin tuomitsija. Muitten höpinöistä ei kannata välittää. Jos tuntuu että juot liikaa niin vähennä ja jos tuntuu ettet juo tarpeeksi, niin lisää sitä. Kyl on helppoa kun osaa....
Mulle ei viinat maistu, mutta on maistunut, myönnetään. Sillonkin oli kyllä sääntönä se, että vasta illalla saapi korkata. Selvinpäin tätä maaliman menoa on kyllä kiva seurata. Ei tarvii kärsii krapuloista. Ja säästyy rahaa, eikä tarvii kaikilta tutuilta jatkuvasti edellisen illan mielipiteitä anteeksi pyydellä. Oho, tulipa litaniaa. Tarkoitus oli kertoa että jokainen aikuinen ottakoon itse vastuun juomisistaan syömisistään ja kaikesta muustakin.
26.01.2008 18:21
viisveisaa siitä miten paljon olen tietokoneella tai millaisia vitsejä luen tahi kirjoitan. En kyllä uskoisi jos kieltäisi. Vaikka ehkä pitäisi, hän kun täytti jo 73v....
Mistä sinä tiedät minkä ikäinen on vitsin kirjoittaja, jos ei ole rekattua nikkiä.
26.01.2008 18:16
Eläinaktivistit saavat usein touhuillaan enemmän huonoa kuin hyvää aikaan. Mutta kaikkinainen eläinten huono kohtelu on rangaistava teko. Asioilla on aina kaksi puolta, näköjään tässäkin. Tolkku käteen. Maalaisjärki käyttöön
16.01.2008 14:24
helppo kiittää. Kiitän kauniista käytöksestä, huomaavaisuuden osoituksista ja hyvästä palvelusta. En niin kuitenkaan että jatkuvasti olisin rähmälläni kiitollisuudesta, vaan silloin kun myyjä tai kauppias on nähnyt vaivaa asiani eteen. Olen opettanut lapsilleni ja lapsten lapsillekin että kaksi sanaa jotka jokaisen pitää osata, ovat : Kiitos ja Anteeksi
16.01.2008 14:21
lupasit elää niinkuin elää kuuluu, eikä muuta voi. Hyvä lupaus. Minä lupasin että kun en tähän ikään oo oppinut teeskentelemään niin ei tarvii opetellakkaan
06.01.2008 13:48
runoilija hävisi? Ala sinä runoilemaan, jookos! Minua ei ärsytä mitkään muut kirjoitukset kuin sellaiset joissa viilataan pilkkua tai pilkataan kirjoituksien aiheita. Ne on tyhmiä, eikö vaan
04.01.2008 15:03
taikka paukkuvat polvet!?
04.01.2008 14:50
v:tusti ja hyvää uutta vuotta sinullekin. Toivon kärkevän kielesi suoltavan edelleen tekstiä ja kannustavan meitä muitakin verbaalisen lahjakkuuden alalla!!!!!!!!!!!HOPLAA!Täyttä elämää vuonna 2008
01.01.2008 15:17
15 / 27