Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on pahempi pelko. Jossain värssyssä oli kauniisti jotenkin näin: Ei kuolema ole mikään rangaistus, vaan ihmisen ihana oikeus väsyneenä nukahtaa.
Minä monta vuotta pelkäsin liikaa elämää ja sen tuomia vastoinkäymisiä. Nyt olen iso tyttö ja tiedän että kaikella on tarkoituksensa. Ei tarvitse pelätä, ei elämää eikä kuolemaa.
31.10.2007 17:33
hyvää jakavaa ja hyvään pyrkivää ihmistä löytyi. Vain yksi pieni kateellinen kirjoitus...mitenkä häntä ilahduttaisimme, jotta hänkin yhtyisi iloisen mielen jakajiin!!!!
31.10.2007 17:27
jaettu nämä työt teidän huushollissa. Se tekee kuka parhaiten taitaa.. lämmin sauna odottaa kokoustajaa, sehän on kuin rakkauden osoitus
31.10.2007 09:29
on kaunista kuultavaa. Minä vaan laulan.
31.10.2007 09:27
on paras lahja jolla vanhemmat voivat ostaa lapselle, mitä hän tarvitsee. Kultasepänliikkeestä löytyy muutamalla kympillä tinaisia ihania koriste-esineitä. Valokuvakehyksiä, vauvasormuksia, purkki ekalle hiuskiehkuralle jne. jne.
24.10.2007 18:46
Kirjoitahan vain juttujasi. Niitä on kiva lukea. Ilkeitä kommentteja tulee kaikille, kirjoitetaan mitä vain. Siitä tulee paha mieli mutta hetkeksi vain. Sitten sitä jo osaa ajatella, että kyllä on pikkusieluista porukkaa kun pitää torpedoida heti jos joku erottuu edukseen.
24.10.2007 18:41
oli se, että kone sammui kahdesti kesken kaiken. Sen jälkeen olisi pitänyt kiireesti ottaa tiedostoja talteen, minkä olinkin onnekseni tehnyt. Jos kone ei olisi ollut takuukone vielä, niin maksettavaa olisi tullut noin sata euroa ja työpalkka. Tänään ole tyttären koneella koulutehtävien kimpussa ja kone on ollut viikon reissulla. Kun sen saan niin kova homma on siinäkin kun kaikki ohjelmat ajan sisään.
23.10.2007 07:05
syksy tarkoitti vain sitä että kesä, ihana kesä on ohi. Syksy oli masentava mutta nyt kun ikää on jo pikkuisen lisää, olen herännyt huomaamaan syksyn kauneuden.
13.10.2007 11:15
minä mitä voi olla. jos minun tilallani olisi joku muu niin ei se voisi olla tällainen ihminen kuin minä olen. Olen paras elämään tätä minun elämääni.
13.10.2007 11:12
etelän lomakohteeseen. Ei ole ollut vuosiin varaa, mutta haaveea on että vielä minä tyttö matkustan.
13.10.2007 11:08
niinhän sitä sanotaan, että ikä on vain mielentila. Kun kaikki on kohdallaan, ei sitä ikäänsä niin pohdi mutta vastoinkäymisten tullessa koen olevani vanha.. 50 piiitkää vuotta jo nähnyt mutta yleensä ihmettelen että miten minä, tyttönen vasta voin olla jo puolen vuosisataa täyttänyt. Iättömiä päiviä teille kaikille toivoen ja huumorin kukkaa kantaen
11.10.2007 10:28
pistettä tuli, vastasin rehellisesti ja mielestäni lukemani kuvaus kuvastaa itseäni suuresti. Mukavaa kun jaksoit kopioida tämän tehtävän meille. Kiitos siitä. Valittajista ei kannata välittää, ne marmattaa aina!!!
11.10.2007 10:22
kai tämäkin on kun rakastan siistiä kotia ja siivoaminen ei kuitenkaan ole minun lajini...kerran viikossa matot ulos ja lattian pesu kun on kotieläimiä niin pakko toimia niin. On sitten mukavampi elellä kun ei oo likaista. Haluaisin itseeni kuitenkin enemmän tarmoa tämän asian suhteen nyt kun puheeksi tuli mutta hyvä näinkin...
09.10.2007 11:36
on kuollut muutama vuosi sitten. Asuin anoppilassa viisi pitkää vuotta. 17v olin kun hänen poikansa 23v vein. Oli siinä olemista. Muille minua aina kiitteli ja kehui mutta minulle henk.koht. oli aika kamala. nyt kun on kuollut niin monta asiaa olen ymmärtänyt vaikka monta juttua jäi arvotukseksi...ihan hyvä oli hän. mulla vaan oli vaikeuksia ihan kaikkeen sopeutua.
08.10.2007 20:11
parantaa haavat sanotaan. Luottamus syntyy pikkuhiljaa ja koska rakastat...on selvää että annat anteeksi ja jatkatte eteenpäin, kun sinä olet siihen valmis... turha niitä menneitä jatkuvasti kaivaa.
08.10.2007 20:02
minua, ottakaa minut mukaan keskusteluunne. Olen ihan kiva kanssa ja pidän keskustelusta. Mistä muuten tiedätte koska joku hörhö on liikkeellä. Tälläkin palstalla vai? Anteeksi tämä typeryyteni. Vilpittömästi kyselen.
07.10.2007 14:17
kaikille tämän päivän sankareille
07.10.2007 14:09
satumaa ja satumaana uskallan laittaa mielipiteitäni esille. Kannatan yhtä nickiä sen vuoksi että se tavallaan saa oman persoonan kun luetaan näitä aloituksia ja vastauksia. On muutama nimimerkki joiden ohi yleensä menen..taitaa olla tyhmää ja sitten taas muutama joiden vastauksia kaipaan ja haen. Kaikkia meitä tarvitaan, eikös juu
05.10.2007 13:43
iloitsen onnestasi ja suon sen jatkuvan. Silloin ei syksyinen sadeilmakaan saa mieltä matalaksi kun on löytänyt uudelleen kipinän elämäänsä
04.10.2007 13:51
suuria palkankorotuksia, vaan lisää hoitajia.
04.10.2007 13:43
20 / 27