kaikille nimipäiväsankareille!!
Pidäppä kunnon juhlat ja kutsu meidät kaikki Moccamasterille.))
Onnea Pirrelle ja
37
1520
Vastaukset
- tammikuun likka
Onnittelut myös minulta. ♥
- onnenpekka234
Olen ihmetellyt ja kysellyt tuon sydänfontin alkuperää. Kukkaan ei ou vielä vastannut.. mites sie likka?
- tammikuun likka
onnenpekka234 kirjoitti:
Olen ihmetellyt ja kysellyt tuon sydänfontin alkuperää. Kukkaan ei ou vielä vastannut.. mites sie likka?
Kun painat ♥ yhtäaikaa Alt ja näppäimistön oikealla puolella olevista numeroista kolmosta. Kokeiles, otin tämän vinkin täältä jostakin kirjoituksesta jokin aika sitten. :) ♥
- Pirre*
tammikuun likka kirjoitti:
Kun painat ♥ yhtäaikaa Alt ja näppäimistön oikealla puolella olevista numeroista kolmosta. Kokeiles, otin tämän vinkin täältä jostakin kirjoituksesta jokin aika sitten. :) ♥
Kiitos, mie olen tehnyt sen mutkikkaammalla tavalla, aina oppii uutta :)
J.k. sori kun sotkeuduin puheisiinne.. - onnenpekka234
tammikuun likka kirjoitti:
alt alas kolmonen alas - ei tullu mittää - ♥ - kas sehän tulikii kun painaa vasenta alttia. Miulla on oikeallakii puolella alt.
Kiitos siulle likka. Mites hymiöpusu kirjotettaa? :)))അ tämmönen tuli oikea alt ja kolmonen - hehe, mikä lie? - onnenpekka234
Pirre* kirjoitti:
J.k. sori kun sotkeuduin puheisiinne..♥ - ei näy nyt kyllä ...
- enkeli 1/3
Pirrejuupas kirjoitti:
ihan tässä jo nolona ollaan, mutta kiitos :)
Pirrelle ! t.enkelit ps,syrämellissii nääki onnittelu ova,vaiks emmää osannu sitä syränt piirtääkkä.Mut enkelin ossaan. ^^j^^,(satteenvarjoks sitäki joku kerra luuli)
"Onnea ei voi ojentaa,eikä iloa lahjoittaa,
niitä voi vain toivoa ja toivottaa "
Onnea kaikille muillekin nimpparisankareille ! - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
J.k. sori kun sotkeuduin puheisiinne..minkäs syherön se sydän nyt sai ajoiksi :)), siinä oli ilmielävä sydän kun lähetin tekstini menenmään, mutta nyt - siinähän onkin ilmiselevä ns. virtuaalikirrous!:( Voihan %¤%¤#¤&
- tammikuun likka
onnenpekka234 kirjoitti:
alt alas kolmonen alas - ei tullu mittää - ♥ - kas sehän tulikii kun painaa vasenta alttia. Miulla on oikeallakii puolella alt.
Kiitos siulle likka. Mites hymiöpusu kirjotettaa? :)))അ tämmönen tuli oikea alt ja kolmonen - hehe, mikä lie?Jaa hymiöpusu, emmää vaan tiärä, ei niitä taira ollakkaan.
Muuten, tuo oikeianpuoleinen alt on altGr, mihin sitäkin tarvitaan? Vaikka, en mä näistä mitään tiedä, tyttökin sanoo pitäs pikkusen enempi opetella, siis minun. - tanttarainen
onnenpekka234 kirjoitti:
Kiitos siulle likka. Mites hymiöpusu kirjotettaa? :)))അ tämmönen tuli oikea alt ja kolmonen - hehe, mikä lie?Näin :* tai näin ;*
- Pirre*
enkeli 1/3 kirjoitti:
Pirrelle ! t.enkelit ps,syrämellissii nääki onnittelu ova,vaiks emmää osannu sitä syränt piirtääkkä.Mut enkelin ossaan. ^^j^^,(satteenvarjoks sitäki joku kerra luuli)
"Onnea ei voi ojentaa,eikä iloa lahjoittaa,
niitä voi vain toivoa ja toivottaa "
Onnea kaikille muillekin nimpparisankareille !Olen yrittänyt kiitellä sinua moneen kertaan, mutta olen taijjan estolistalla kun en saa näitä tulemaan perille.
Kiitos enkeli kolmannes, ja kiitokset myös heille lopuille kahdelle kolmatta osaa :), ja
- helmikuun poika.
kuningattarelle
kaikille tämän päivän sankareille
- Onnee
Onnee kaikille Pirrelöille yhessä
sille erräälle erikseen:))))))))) - Pirre*
jos juhlat pitäisin, vain nimipäivä tää usein huomiotta jää, silti onnittelusi mukavasti lämmittää. Kiitos Sinimarjanen :)
- jpntar
...runosuoni pulppuaa...:)...
Onnea minultakin! - ja arvaa
miten hyvää tuli siitä hiivaleivästä.
Kyselin sitä ohjetta tuolla aikasemmin ja sinun ohjeesi mukaan sen tein.
Näin sain varpajaiskoriin tuoreen, ihan itse tekemän hiivaleivän.
Olen tehnyt sitä nyt kaksi kertaa ja aina se on yhtä hyvää. Kiitos ohjeista. jpntar kirjoitti:
...runosuoni pulppuaa...:)...
Onnea minultakin!jpntar! :))
Aika kuiva se miun runosuoneni, vain joitain pikariimityksiä lirahtaapi..:)- Kutv M
Vai että ei sitten juhlia.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Sylin täydeltä Onnea....ja rikasta jatkoa.
.
.
*Ojentaa rahapuun*..nimmari lahjaksi. - Kutv M
Kutv M kirjoitti:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*Ojentaa rahapuun*..nimmari lahjaksi.Piti olla:Pyyhkii leppään näppiään.-.....Ei peppään eikä peppuun.:)
Kutv M kirjoitti:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
*Ojentaa rahapuun*..nimmari lahjaksi.Kutv M, ja nyt siis kumoutui kasvatuslauseke, "Ei se raha puissa kasva" ...:)
- Pirre*
ja arvaa kirjoitti:
miten hyvää tuli siitä hiivaleivästä.
Kyselin sitä ohjetta tuolla aikasemmin ja sinun ohjeesi mukaan sen tein.
Näin sain varpajaiskoriin tuoreen, ihan itse tekemän hiivaleivän.
Olen tehnyt sitä nyt kaksi kertaa ja aina se on yhtä hyvää. Kiitos ohjeista.Oma tekemä onkin parasta antia viemisiksi rotinoille tai lapssaunoihin, - sanotaanko teillä varpajaisiin, kun tarkoitetaan lapsen syntymän jälkeen vietäviä eväitä?
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
Oma tekemä onkin parasta antia viemisiksi rotinoille tai lapssaunoihin, - sanotaanko teillä varpajaisiin, kun tarkoitetaan lapsen syntymän jälkeen vietäviä eväitä?
kirjoitin sinulle jo aiemmin vastaukseni ja kiitoksen, mutta ne katosi mystisesti, mikä lie taas ollut, ei ainakaa räävitön kielenkäyttö :)
katoaako teiltä vastauksianne bittitaivaaseen?
Olen vastannut kaikille ja vain osa vastauksista tulee näkyviin, - onko täällä joku tekstiahmatti asialla..katosi, - se korkeatasoinen hengentuotteeni, viimeinen puristus :)
Onnea nimipäivälle ja muutenkin!
Nimpparilahjasi, ole hyvä: www.lifethroughtime.com
Asetu nauttimaan "nimpparilahjastasi", kun sinulla on vähän pitempi rauhallinen hetki itsellesi, säädä tietokoneesi äänenvoimakkuus sopivaksi, istu mukavasti ja aloita seikkailu: Elämä on matka ajassa, Frans Lantingin seitsemän vuoden uurastuksen tulos. Hän on 22.10. Helsingissä Vuoden Luontokuva 2007 -tapahtuman päätähtenä ja ensi kertaa Euroopassa nähdään hänen LIFE-multimediaesityksensä, joka on kiertänyt eri puolilla Yhdysvaltoja Baltimoren Sinfoniaorkesterin kanssa. Linkki antaa aavistuksen elämyksestä.
Onnea ja erilaisia hyviä hetkiä sinulle!- Akaton mies
Oikeen syliin täyreltä Onnea kultaaselle Pirrelle. Kirijootin tuanne jo yhyreet onnittelut Sinulle ku Sä et täällä näy olovan..
Sun pitää olla ny Pirre täällä ku onnitteluja tuloo niin häsyys ja kiittelemäs,hih.
Luuhaalet tualla mihinä sattuu, kommentoomas asioohin. Ne on nua naiset justihin tuallaasia jäävät suustaan aina kiinni, mihin ny milloonki.
terv. seppä ja pieni varhaanen Tiitu-kani täältä meiltä. - Pirre*
Akaton mies kirjoitti:
Oikeen syliin täyreltä Onnea kultaaselle Pirrelle. Kirijootin tuanne jo yhyreet onnittelut Sinulle ku Sä et täällä näy olovan..
Sun pitää olla ny Pirre täällä ku onnitteluja tuloo niin häsyys ja kiittelemäs,hih.
Luuhaalet tualla mihinä sattuu, kommentoomas asioohin. Ne on nua naiset justihin tuallaasia jäävät suustaan aina kiinni, mihin ny milloonki.
terv. seppä ja pieni varhaanen Tiitu-kani täältä meiltä.Olenhan mie ollu täällä jo monta kertaa, ja vastaillutkin moneen kertaan muutamille, mutku mie en saa näitä viestejä jostain syystä ns. läpi.
Enkelillekin olin jo laittanut kahettii kiitokset ja o - orvokillekin laitoin , ja ihan kaikille kaadoin jo personkupitkin, mutku jne..:(
Mutta kiitosta kovasti..:) - Pirre*
Kiitos o - orvokki, hieno lahja, kiitos ystävä :)
- saa tulla
moccamasterille?
- Pirre*,
ihan tässä ollaan maanrajassa :), ainakin tämä nimpparisankari
- jartsev
Sinulle onnittelulaulun laulan
ja toivotan kaikkea hyvää,
lämpimän ajatuksen annan ja
toivotan onnea lisääntyvää.- Pirre*
ja runosta myös.:)
Miun runo hävisi täältä..mikä lie syöny..ethän vain sie jartsev ollu asialla :)), muistelenpa jotain kiusaamisuhkauksia lukeneeni..*hmmm* - jartsev
Pirre* kirjoitti:
ja runosta myös.:)
Miun runo hävisi täältä..mikä lie syöny..ethän vain sie jartsev ollu asialla :)), muistelenpa jotain kiusaamisuhkauksia lukeneeni..*hmmm*Minnekä se sun runo katosi? Vaikka kivaa yhteisymmärryksessä tehty kiusoittelukin on niin en minä kuitenkaan ollut nyt asialla. Mutta lumipesu uhkauksen annan sille joka sen runon on sinulta vienyt;) sitten jos ja kunhan tulee lunta.
- Pirre*
jartsev kirjoitti:
Minnekä se sun runo katosi? Vaikka kivaa yhteisymmärryksessä tehty kiusoittelukin on niin en minä kuitenkaan ollut nyt asialla. Mutta lumipesu uhkauksen annan sille joka sen runon on sinulta vienyt;) sitten jos ja kunhan tulee lunta.
ketään oikeasti eppäile, lie ollut joku runosyöppö viirus vaan :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989