Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
mikäs sinut sai pillastumaan!?
Aurinko paistaa ja on vapun aatto. Hyvää tätä päivää meille kaikille ja hymyn kare kasvoille
30.04.2008 09:48
kuin et kaikesta huolimatta olisi kuitenkaan valmis eroamaan. Avioliittoneuvolassa kannattaa silloin käydä. Mitä hyviä puolia liittoonne mahtuu, kun sinä kuitenkin vielä olet ukkomiehenä. Kun vielä muistetaan, ettei kukaan yksin tappele, niin ehkä ne puhevälit vielä löytyvät...aina kannattaa yrittää, mutta on muistettava sekin että jossain vaiheessa täytyy olla armelias itseäänkin kohtaan. Jos ei teillä ole kaksi parempaa tulevaisuutta niin ero on paras ratkaisu. Tämä on tätä pähkäilyä...mutta päätöksen voit tehdä vain sinä.
30.04.2008 09:45
tuntematon ystäväni. Et ole kuolinvuoteella vielä, etkä ihan äkkiä joudu moisia oikeasti miettimään. Mieti sitten,jos asia joskus on ajankohtainen. Eläinrakkaita maalla asuvia löytyy muitakin....ei hätää
29.04.2008 23:22
vouhkata. Ostetaan kaupasta lihaa ja tehdään siitä herkkua perheelle. Ja hedelmiä pitää olla kanssa. Otsikot jotka kirkuvat seuraavan tappajatomaatin ilmestymisestä kierretään kaukaa.
29.04.2008 23:20
minkälainen hän on oikeassa elämässä, mutta kovin on kärkkäät mielipiteet. Hyvä se on että ihmisellä on mielipiteitä ja taito tuoda niitä julki, mutta toisten ajatusten torpedoiminen on ikävä piirre. Pitänee tutustua paremmin, niin ehkä on ihan mukavakin setä
29.04.2008 23:17
vielä tietää mikä kolkuttaa...pukki ovella kolkuttaa, tokko hän sisään tulla saa. Mutta kankkunen kun ei kysy lupaa
29.04.2008 20:27
Siedän kyllä vastaväitteitä, mutta en sitä että vastapuoli ei salli minulla olevan erilaista mielipidettä.
Voin olla eri mieltä kanssasi ja esittää kantani, sitten sinä kerrot oman kantasi ja molemmat mietitään mielessämme näitä uusia näkökulmia. Mutta jos en sittenkään muuta mieltäni, niin saanko olla jääräpää, vai olenko kaverisi vasta sitten,kun sanon että jees jees, olet oikeassa, minä olinkin vallan tyhmä. Ja tämän sanoisin vain siksi että lakkaat jankuttamasta...voi että...meninkö jo asian sivuun
28.04.2008 11:46
Mulla taas ihosta pigmentti häviää. Olen siis tässäkin asiassa erilainen nuori....
Olen tarkkaillut omia lapsiani mutta ei heillä ainakaan vielä tästä vaivasta näy merkkejä. Sitä vastoin tyttären poika syntyi tällainen valkoinen läiskä niskassaan ja se läiskä on suurentunut vuosien varrella.
Minä rakastan aurinkoa ja harmittaa se, että mitä ruskeammaksi muutun, sitä enemmän valkoiset läiskäni erottuvat, mutta mutta...ongelma on katsojalla, ei se minua niinkään vaivaa
28.04.2008 11:41
kyllä suomi on ihan hyvä maa. pikkasen fiilaamista tietenkin on mutta mahtava kansa asuttaa tätä kaunista maatamme. Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan. Aikuisia suomalaisia ihmisiä.
27.04.2008 18:24
kun alat minun tai kenenkään muunkaan taipumuksia arvailemaan. Voit vielä hämmästyä, mikä onkaan totuus
27.04.2008 18:21
Ei ollut vappumekkoa mutta oli komia nahkainen käsilaukku. Punainen.
Ja anopin vanha kylpytakki.
Niin se taitaa olla että olen kauniimpi mekossa kuin ilman, ennen oli sekin niin, että mitä vähemmän vaatetta, sitä enemmän valtaa miehiin, mutta nyt ei auta, pitää peitellä näitä iän tuomia kuhmuroita vaan...
Vaikka oonkin aikas freessinä säilynyt niin jalat on pidettävä maassa. Ja vintti puhtaana
27.04.2008 18:18
kerroin jo mitä teen. Vastaukseksi sain hämmästyneen katseen ja mieheni kysyi, mitä sinä sieltä osaat pois heittää...jaapa jaa.
Minä tyttö sanoin että kaikki lumput ja paperit joita ei kukaan tarvii. Ne osaan heittää...Oli siellä tietokoneen osiakin ja palanut pöytälamppu. Sellainen jonka kuuppa suli kuumuudessa kun lapseni yritti läksyjä väkertää. Oli kai tärkeä tavara. Tämä nimenomainen lapseni täyttää syksyllä 33v. Että silleen, en mitään äkkipikaista siivousta ole tekemässä
27.04.2008 18:14
kommentistasi. Mikäs sinun mieltäsi painaa, kun noin aggressiivisella tuulella olet. Otahan ensi kerralla huumori mukaan niin meillä kaikilla on kivampaa
27.04.2008 18:04
kiinnostavista ihmisistä puhutaan, jos se sinua yhtään lohduttaa.
Vai mahtaako seuraaminen olla sellaista myötätuntoista kanssaelämää jossa haluttaisiin villiintynyt ex-rouva ruotuun taas...tämä viimeinen oli vitsi.
27.04.2008 17:59
Ja pahimpia tuomitsijoita ovat kanssakirjoittajat. Oikein naurattaa. Minä tykkään käydä tällä sivulla lukemassa mielipiteitä ja kirjoittamassa kommentteja. Aloitteen teko on vähän jäissä kun siitä tulee niin paljon negatiivista palautetta, mutta kai sekin siitä pikkuhiljaa rauhoittuu.
Teen koneella opiskelutehtäviä ja haen netistä tietoa ja aina välillä jäähdyttelen aivojani ja turisen niitä näitä. Tämä on rentouttavaa ja joistakin nimimerkeistä on tullut virtuaaliystäviäni. Kiitos siitä
27.04.2008 17:52
Sain koulussa lukea ruotsia ja englantia. Ei puhettakaan että kielitaidon kohentaminen olisi ollut jotenkin huono asia. Tämä pakkoruotsin pulina on saanut suurimman osan nuoristamme laistamaan ruotsin kieltä.
Opiskelin kaksi vuotta sitten datanomiksi. Vaikka edellisestä koulunkäynnistä oli muutama kymmenen vuotta aikaa, oli ruotsin kielen mieleen palauttaminen paljon helpompaa kuin näillä nuorilla koulukavereillani. Myönsivät sen olleen asennekysymys.
Mielestäni on rikkaus osata muitakin kieliä kuin omaa äidinkieltään. En ota kantaa suomen kaksikielisyyteen.
27.04.2008 17:38
miehille must. Mutta miksi ihmeessä vanhemmille naisille pukkaa leukaperiin kankeita karvoja...viisaus siinä juuriaan levittää vissiin.
27.04.2008 17:30
Näin saaresi, ammeesi ja sinut siinä lillumassa sieluni silmin ja hyrähti mieleeni niin mukava olo. Onnellinen on hän, joka osaa riemuita pienistäkin onnen aiheista.
Voi sinnuu reppanaa!! Tai paremminkin minnuu....
Kesää odotellen
27.04.2008 15:02
Helpompi on huomata naapurin kasvatuksen virheet, kuin omien lasten kasvattaminen. Elä ja anna toisten elää on paras motto mitä olen kuullut. Sitä noudattaen säilyy moni ystävyyssuhdekin paaaaljon paremmin.
Ai niin...on viel toinenkin motto jota käytän...: Kun paljon hosuu, aina johonkin osuu. Iloista sunnuntaipäivää kaikille
27.04.2008 14:59
olet mahtanut törmätä. Minä olen peruspositiivinen luonteeltani enkä osaa teeskennellä. On hyviä ja huonoja päiviä. Joskus olen kärtty ja joskus kaikki vaan naurattaa. Pahiten ottaa kupoliin teeskentely. Sen vaistoan aika pian.
27.04.2008 13:14
6 / 27