Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Haluaisitko tähtitaivaan
mielisitkö astua haavelaivaan
Kerääkö aika eteesi
valtavan vuoren
pelota se,esittele itsesi,
täs näät naisen ikinuoren
Toisaalta aika on kiltti meille
unissakin päästää haaveitten teille
Kun painat otsasi ikkunaa vasten surren
näetkö tulevan perämiestä
onnesi purren.
Usein on taivas
synkkä ja musta
ei vastaa kukaan
vaik itkis kaipausta
Toivon sun näkevän pyrstötähtes
näkevän välkettä onnen tähtes
Kohta on kevät ja
välkettä veden
ehkä tulee joku ja pyytää
omakseen käden
Tää oli rosaliinil
01.01.2014 18:59
Joulun alusaikaa sulle tiina.
Joku on vissiin ollu ruokoton suustas ja vanhan ajan konstein pitäs suunsa pestä.
20.12.2013 17:05
Jos väärin ymmärsit?
Voi se olla niinkin et mies on menny kotivävyks ja salaa koittaa taskurahoi tienata kun klapei vaimon mettäst myy.
Annoiks sää sit rahaa vai soitiks ja kumpaan puhelimeen?
07.11.2013 19:51
Hiljast näyttä oleva täälki palstal,ole täs ajatellu et mahtak meil ikäihmisil ollakka tietokonei?
Jos vaa enemä kirjojen kans vährätä ja eläkeläis kerhois aikka kuluteta, kummossi kerhoi tääl Piikkiös mahta ol?
Määki ole ajatellu lopetta tyänteon ja ruvet makkama ihan semmottis päätöinäni.
Kun toi aik kumminki tule pitkäks nii ajatteli johonki porukka mennä mukka,mahtak tääl olla kovinki tarka säänö siin et mihi kannatta nokkas tyänttä`?
Enemä mää ole tyämies ollu koko ikäni ,oikke hyvä semmone mut tyämies kumminki.
07.11.2013 19:30
Sen verran on selvinnyt et ei se oo muidu sanoi olevansa stuidu.
27.10.2013 04:00
Ei oo aavistustakaan mut ruveta kyselemä.
26.10.2013 07:30
Ei ne oo mun komppaajia tiina,en mä oo sinua herjannut en pilkannut jos olisin niin silloin ne olis mun komppaajia.
Jos mä aina saan syyt niskaani jos joku vaik ilkeyttään kehuu mua kun tietää et se ärsyttää jotakin niin enhän mä uskaltais ollenkaan kirjottaa.
Ikävää kun noinkin suoraan syytöntä syytät mut yöhuuhkaajansanoin jokaisella on siihen oikeus.
24.10.2013 20:45
Varsinainen pääasia eli ihmisten karsinointi jäi sivu rooliin kun kirjottajat oli toistensa tukassa ja läskeistä kirjottelivat .
kaikki muut paheet jäi rasvan peittoon ja olkoon sitten näin.
Itte näen täs kirjottelussa noinkin korkealta taholta saman laisia kaikuja kun euroopas muinoin.Toi menee duuniin ,toi menee uuniin.
Toisaalt toi hunksi ain sanoo et hän ei poista mitään ,mietin täs et pitäskö minun .
24.10.2013 20:36
Olen apsolutisti ollut koko ikäni,liikunta toinen luontoni, vatta ei roiku housunkauluksella vitamiinit on tuttuja silti en kannata professorin linjaa.
Jokaiselta löytyy jotakin kun niin halutaan,terkkuja linnulta.
23.10.2013 17:22
Ai hurjaa
Ei tartte epäillä kun olen monesti sanonut et olen k/ k ja koti-kiusattu.
Enkä aiokkaan luopua nikeistäni,helpottiko.
23.10.2013 17:16
Älä tiina sorru halpaan.
Oikeestaan aamulla kun luin lehtee niin alko vistottamaanMulla ei oo koskaan ollu kolestroli yli 5 nytkin siin 3,2 silti on sepelvaltimotauti.
Varmaan muillakin ns potilailla on sellasia asioita joita ei tieretä.
Silti on paljon ns asiantuntijoita jotka suu vaahrossa kailottaa omaa totuuttaan, missä on maltti ja terve järki.
Jos noi asiat olis noin helpolla hoirettavissa niinjokanen meistä vois avata lääkärin vastaanoton.
23.10.2013 17:04
Pisteille
Kuten aamul sanoin niin mailmas on paljon asioita joista voiraan syyttää.
On tupakka ,on alkoholi on vaaralliset harrastukset on matkailu joilta tuoraan ihmeellisiä uusia sairauksia.
Nyt vaan takerrutaan syömiseen kun kaikki uskoo ymmärtävänsä sen aiheuttajan, tolle linjalle jos lähretään niin siel tuomiolla on paljon muitakin kuin lihavia.
Tos oli vaan pieni alku niille asioille joilla ihmiseltä voiraan se hoito evätä,jokanen keksiköön lisää ja miettiköön tykönään kannattaako professorin linjaa.
23.10.2013 16:59
Määkin oon yhtenä huutomerkkinä.
Kuka sitten oletkin niin kuuntele ny tarkkaan.
Aikojen alussa sain sähköpostini mukana piikkiö nikin.
Ei kukaan sille vastaillut joten otin taruolento nikin eli koti-kiusatun alias k/k.
Älä onneton luule et puskista jaksaisin ketjuu venyttää,nytkin on jo niin pitkä et poistun kun olen tarpeelliset vastaukset kirjotellut.
23.10.2013 16:49
Väärin hunksi ymmärsit,ei voi vastailla kun on töissä.
Kannatan enkelin ehrotusta ,sellanen reissuvihko jokaselle ja sitä lääkärissä selaillaan,
23.10.2013 16:44
Hunksille
Sanoit kaiken tarpeellisen tähän keskusteluun,oikein osuvasti
23.10.2013 16:35
Saimaantaalle
Huomenna jos kelit sallii aion mennä kirpputoreille ja turuille ostaakseni villasukat.
Maksan mukisematta myyjän pyytämän hinnan.
Kumman kissan otan räsynukken vai maine coonin?
19.10.2013 21:06
Vähänkö nauratti ko jousimiest luin,siin mä saapashousuissani mailmaa ja naisten syrämiä valloitan.
18.10.2013 19:55
Totisesti mää sanon sulle,ei oo ilmaisia aterioita.
ellei muuta niin se maksaa ittekunnioituksen sille ruuan ottajalle.
Kaikki varmaa tietävät talon josta julistetaan joulurauha,sen talon sisuksissa oli ns huollon ruokakauppa.
Ei ollut taivaallista rauhan tunnetta sen pikku sällin sielussa kun se pujahti sinne porttikonkiin ruokalappunsa kanssa.
Tiskin takana lihavahko nainen syynäsi lappuni ja pudotteli asianmukaset purnukat kassiini,joskus säälistä ylimääräisen kolhiintuneen purkin.
Kun kannoin niit kasseja sen pari kilometriä ,siin ehti miettiä kaikenlaista.
Kun on tarpeeks köyhä niin sitä voi vaik veisata hätäpäissään.
18.10.2013 19:36
Saimaantaka
Ajattelen tätä vellovaa keskusteluu vain ja ainoastaan lasten kannalta ja sitä et saako se pieni mennä ehtoisin maate ilman pelkoa.
Vatta täyn ruokaa ja jonkun turvallisen ihmisen peittelemänä tietoisena siitä et jos pimee pelottaa niin joku auttaa.
En tunne homoja mut uskon ja olen varma et kyllä he huutonsa vastaavat,uskon et he pystyvät puolustamaan lastansa kun toiset pilkkaavat vanhempien sukupuolta.
Olen seurannut sen tukehdutetun tytön juttuu käret nyrkissä ja siltä kohtalolta haluisin lapset pelastaa ,en pysty mut haluisin.
Kun seuraa nykyistä kaapista ulos keskustelua ja melkeimpä ihanointia tunnen itteni pikkasen ouroksi omine tapoineni, harmaat saapashousut on värittömät sateenkaari huivin rinnalla.
Asia jota kummastelen on se että onko adoptoitavia lapsia niin paljon että ns normaalit avioparit ei heitä huoli .
18.10.2013 18:22
Mitäpä se hyövejää suututtoo ?
Kauheen tarkka sana kirjottaa toi kiukustuminen sun kielelläs.
Arvaas mihin meen,oikein arvasit saunaa lähren lämmittämään ja sielt avantoon ,kyllä piristää.
13.10.2013 10:14
15 / 29