Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asiaa puhuu t.l.
Ei se lintu lennä sellaseen käteen mikä nyrkissä on,avoimin mielin ja nykyisestä hetkestä mahdollisimman paljon nauttien.
16.02.2013 08:52
Ihan hyvä filmi,siin ei tapetakkaan ketään ,ei muksita heikompia päin näköä.
05.01.2013 07:21
Piti viel aloittajalle antaa elevän elämän esimerkki.
30+ mä lapion lunta lumikolalla ja sannat nakeltiin kuuppalapiolla mut nyt on oltava nöyrä ja työnnettävä sitä kolaa ja sannat nakellaan petonilapiolla.
Näin katoo mainen kunnia.
30.12.2012 17:10
Piika äitille kysymys
Kumpi on naisen kohralla parempi vaihtoehto ,kyläluuta vai riivinrauta?
30.12.2012 16:10
Vakavissako kyselet ,60+ ja 20+ eroa rasituksessa?
30.12.2012 15:10
Hyvä ja halpa o hyvä merkki,köyt se mattos auton kummi ympäril nii ei ol liukast.
30.12.2012 15:07
Makkarasoppaa vetelin ison pilkkumin verran ja nyt laitan rupareiän syrjälleen .
On se niin paljon kauheeta toi lumisouvi näin vanhalle miehelle.
16.12.2012 12:33
Mihin me ollaan lährössä?
08.12.2012 21:38
Mää se vast olenkin pohjatonta hyvyyttä.
Mä tunnen ton koti-kiusatunkin ja se se vast onkin pohjatont hyvyyttä.
08.12.2012 21:14
Ei muut kunniaa ko honkien humina ,lauloi isät joskus.
Se joka vois mulle antaa sen mun kaipaaman merkin on jo menny pois.
Toisaalt jollain tasolla musta tuntuu et jos olisin voinu kysyä niin mä olisin kuullut,
Olit sä hyvä isä.
Se on mun merkkini ja sitä mä kannan ylpeenä joka päivä.
06.12.2012 18:02
Mää tykkään et jos Panula uskaltaa puhuu murteel televisios nii mää puhu tääl palstal jos huvitta.
17.11.2012 13:57
Eikös se ollu 04 kun joku talipää suuressa viisauressaan sai muut höynäytettyy siihen poikkiviivan poistoon .
Tässä näkyy millaisten onkelmien parissa viisaat askartelee.
11.11.2012 08:34
Inhimillisyys maksaa niin paljon että harvalla päättäjällä on kanttia sortua siihen.
Silloin pitäs paljastaa olevansa heikko ihminen joka tuntee ja säälii.
Ne jotka ei sorru moiseen pärjää tääl ajassa komeesti.
05.11.2012 19:08
Harvinaisen samaa mieltä,kun aikoinaan taistelin tyttöni etuuksien puolesta ja aika hyvin systeemiin tutustuin niin huomasin.
Melkein kaikki ns tiskillä olevat virkailijat ei varmasti kertoneet ellet osannut kysyä ja kun päätös tuli niin koskaan en saanut tavata kyseistä henkilöä.Aina se oli toisessa toimistossa tai minulle ei kerrottu nimeä,
Päätöksen perusteita ei saanut tietää muuten kuin sen ympäripyörän virallisen litanian siinä päätöksen lopussa.
Valitus kesti yleensä melkein vuoren ja sanoisin että liikaa valtaa ilman minkäänlaista vastuuta omista päätöksistä.
Erittäin sulkeutunut ja toisiaan suojeleva sisarkunta .
Tuuletuksen paikka sanoisin.
25.10.2012 20:25
Elämän kirjo ja väri,nyt se väri taitaa olla poskipäitten sineä kun oikein urakalla muksitaan väärin ajattelijoita.
Kahlasin tuoln netin musiikkimailmassa ja kaiken räminän ja muksinan vastapainoksi löysin yksinkertaselle työmiehelle sopivaa musiikkia.
Niin puhras ja hento helinä yhristettynä syvältä kumpuavaan sävelmään,ihan hyvin voin eläytyä noitten troikkien matkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=tyBQ_EHEpqI&feature=related
25.10.2012 19:19
Onhan se vaihteluu näin välillä,syksyllä mentiin veneitten kans talolle ja koht saaraan laittaa luistimet jalkaan,kaikel on aikansa .
Kun ei kerran karkuun päästä niin otetaan sitte vastaan,tulee ne peipotkin aikanaan.
Sillon partaleukaset auramiehet kääntää rohtuneet naamansa aurinkoon ja nauttivat olostaan,
25.10.2012 18:46
Mää rakasta ja kunnioita sinu ole sit elos tai et.
25.10.2012 18:19
Mä olen oikeestaan iloinen et mitään ei oo tapahtunu,olen saanut vaan maata ja potee pikku noidannuolta.
On muuten vaikee taito vaan olla ja antaa ajan kulua ilman aikojaan.
19.10.2012 22:24
Joskus kansakoulus oli juttua ilman tiheyrestä ja muista joutavan päiväsyyksistä mut jotenkin ne liittyy tohon korkeus/ vauhti juttuun .
Mä kyl luulen et se fuskaa lopussa ja avaa sen laskuvarjonsa.
Kyl se sielt avaruurest sen verran lujaa tulee et hyvällä tuuril menee äänivalli rikki.
14.10.2012 19:21
Oli niin herkullinen tilasuus et et on pakko jatkaa.
Hunksille
Puhaltimen matala röpötys
Lentävien lehtien kahina
Minä katkaisen ajatukseni juoksun
Miks mä tunnen viidakon tuoksun
Kun aika on talven tuiskun ,tunnen luissani
Viiman huiskun
Koneeni nousen lailla jousen
Diesel pauhaa se leivän laulua laulaa
Kotikuntani kadut tuntee
polanneterän voiman
Sataman jäätynyt laiva