Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aulis-vilen
profiilit
aulis-vilen
aulis-vilen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Että mielen miljonääri on noin maallisen perään.
Että pimeään työnnytään anomaan avustusta .
Jos nappaa tarjootko suklaat koko palstalle?
25.09.2010 19:32
Vierelläsi ystäväni,en minä osa mitään sanoa sinulle surusi johdosta ja sanat tuntuu joskus tyhjiltäkin,olen vain siinä jos tukea tarvitset.
10.09.2010 17:38
Ole kivaa,just kun oppii yhren systeemin niin ala opettelemaan toista,vihaan jatkuvii muutoksii.
Miten vanha ihminen tämmöstä hallitsee,ei yhtään tierä ketä on kavereina kun ehtoolla aukasee koneen.
Toivottavasti ne on kilttejä eikä kiusaa pikkusta.
25.08.2010 06:59
Kiukuttelujen ja mennään sinne rannalle sen ajopuun luokse istutaan ja ei surra sinilevää.
Annetaan lämpimän meriveden huuhdella varpaita ja muistellaan menneitä, suunitellaan tulevia ollaan ilosia ja silosia.
22.07.2010 20:26
Eräs tuttuni sanoi nyrkkiään heristäen, tämä painaa tonnin ja tappaa sonnin.
22.07.2010 20:18
Noina kultaisina aikoina tuo diskotanssi oli ikäluokallani lähinnä paikoillaan hytkymistä.
Ylävartalo olisi kyllä mennyt menojaan mutta ne jalat oli kuin naulattu lattiaan, ei auttanut vaikka olis laittanut enempikin kynttilää.
Sen valossa nuo humpat ja muut kotimaiset iskelmät sopii paremmin , varttuneemmalle väelle.
10.07.2010 22:21
aamuyöt jolloin piti lähteä auraamaan on muistissa,en valita pikku hikeä.
08.07.2010 21:01
Tänäänkin seisoin luutani kanssa oikein tomerana ja nainen siis tosi nätti hymyili mun lävitse takana olevalle.
Sellanen syö miestä.
Muistahan lämmitellä siellä ahon laidassa,ehkä jopa kuljet ilman paitaa.
08.07.2010 20:45
toisinaan mitä sattuu mut toi ardian kommentti sun asialliseen aloitukseesn oli hanurista.
Pikkupoikana en oikein tajunnut sanontaa,mulla on aina kuolinpaita päällä.
Nyt olen ehkä sen tajunnut.
07.07.2010 21:03
Vaihroin mullatkin hätäpäissäni ei auttanut.
Joku viisas sanoi et tolu polttaa lehret aurinkossa ruskeiks.
En oo ruiskuttanut ja uuretkin versot käpristyy ruskeiks.
Otan lapion ja sit ei tarvii murehtia ruskeist lehrist
07.07.2010 19:57
Noh , käännyhän köllykkä.
24.06.2010 20:57
merta ja jotain entisestä ammatista ottaa koville sopeutua maaelämään.
Päivänä muutamana kun on aikaa menen haistelemaan rannan ja kaislojen tuoksua.
19.06.2010 07:43
Tarkastan ruskoliljat ja teurastan liljakukkojen laskemat munat pihdeillä.
On asioita joille ei voi muuta kun seurata katseella ja kurjinta on katsoa voimattomana oman lapsensa liukumista jonnekkin kauas.
Silti en suostu luovuttamaan en lakkaa toivomasta ja vaikka pelkään puhelimen soittoa ja aamuisia tarkistussoittoja teen ne silti.
Aina ei ole kivaa olla isä.
18.06.2010 23:08
on vaan saanut sellaisen pään jossa on otsa joka on luotu seinaään lyötäväksi.
Lukemattomia kertoja olen lähtenyt taisteluihin joita ei voi voittaa ja aina olen lähtenyt .
Jos tunnet itsesi hölmöksi olen seuranasi.
18.06.2010 22:57
syreenit meinaan ja mun silmäterä alppiruusukin lopettelee kukintojaan.
Tänään on ollut surullinen ja hiljainen päivä ,ei jaksa innostua eres uuresta keittiöstä.
Ainostaan valojen kaukosäätimellä on kiva leikkiä hetken,
Olin äsken kissaa kattelemassa pihalla ja siel oli syksyinen ilma sellanen kalsea ei yhtään juhanuksen tuntua
18.06.2010 22:52
Kivisen ja kyisen mäen reunalla ajattelin olla laupias ja kastelin pitää sitten kovettaa luontonsa ja olla kastelematta.
18.06.2010 22:37
On suosikkini,ehkä juontaa jostain lapsuuresta silloin kun sai syörä huterain pöytien vieressä.
Ehkä tukeva pöytä kertoo minulle sen että mun elo ja olo on turvattua.
Ostin pohjalaisen koko koivuisen painoi ku synti kun sitä kannoin sisälle jotain 40kg ainakin.
Sellanen halkeillut pöytä on kätevä kun piilottaa kolikoita.
Sellanen japanilainen jalaton pöytä on varmaan se istuva malli,retkipöytä on juokseva ja makaavast ei oo tietoa.
18.06.2010 22:33
Istuppa niin pappa kertoo, minähän olen kohennellut huusholliani ja ruokapöytä piti myös hankkia.
Kauppaan menin ja tonnia pyysivät , mokomat.
Huomasin vastapäätä huonekalukauppaa värikkään rakenuksen , päivänvarjotkin pihalla.
Iso mainos ulkona, seisovapöytä 11€ sieltä hain tukevan pöydän.
Oli iso vaiva selittää sille pöydässä roikkuvalle ulkolaiselle mitä mainoskyltti tarkoitti suomeksi.
18.06.2010 22:13
On hassua kun jotkut sanat tai äänet lähtevät kuljettamaan ajatusta jonnekkin kauas nykypäivästä.
Luin sun kirjoittamasi sanat ja olin hetkessä kaksi vuotta taaksepäin ,ajassa jonka haluaisin unohtaa.
Haluatko tietää mistä saa halvalla ruokapöydän?
18.06.2010 22:02
katselin äsken aurinkon punaamia puitten runkoja ja tunsin sellaista syvää ja rauhallista väsymystä.
Väsymystä joka tulee vain kovan työ tuomana,öitä ja nuku hyvin huomenna on kesäloman ensimmäinen päivä.
30.05.2010 21:43
26 / 29