Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
etiopia
profiilit
etiopia
etiopia
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
32
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tokat pikkujoulut käsitelty.
03.12.2006 13:34
Pikkujouluihin olis meno. Sieltä jo osa porukoista pisti viestiä, että korkattu on!
On se niin kosteeta joukkoa, että saas nähdä kuinka hermokontrolli pitää. Se on vähän niinku menis eunukkina lebsojen bileisiin.
Alkoholiin en silti kajoa, enkä lebsoihin.
02.12.2006 06:52
En koske viinaksiin tänäänkään. Eli vietän selvän päivän ja aion olla järjissäni myös koko viikonlopun.
01.12.2006 08:29
Muistan jonkun Hamaran viime keväältä kun roikuttiin siellä KK:ssa ja pelleiltiin kohtuukäytön kanssa. Mahdakko olla sama? Itellä ollut kanssa helvetin moista painia alkoholin kanssa. Kesä meni suht hyvin mut sit narahti ja pahasti.
Katkolla kanssa 15vuoden yhdessä olo ja lapset! Nyt vaihtoehtoja tasan yksi. RAITISTUMINEN. Eli vaakakupissa PERHE / VIINA. Itellä tuli lupauskiintiö ja valehtelu mittari täyteen. Ihminen on vaan niin helvetin tyhmä, että ne ikävät asiat unohtuu...
En usko, että vaimosi haluaa luovuttaa nyt täysin jos sulla kerta on pitkää raittiutta takana. On se merkki ihmisyydestä!!
VOIMIA!!
30.11.2006 09:33
loppukuu juomatta. Joulukuu ei ole koskaan alkanut näin selvänä!
30.11.2006 09:26
...Ja juomatta alkoholia tänäänkin aion olla!!
29.11.2006 09:27
Pikkujoulut olis tiedossa viikonloppuna! Aattelin jäädä vallan pois. Vai pitäiskö vaan mennä hakemaan uskoa raittiudelle.Kokemuksia!?
28.11.2006 07:47
En minä mitään loppuelämän päätöksiä tee. Se tuntuu kovin raskaalta sanoa, että en enää koskaan elämässäni...oli se asia sitten mikä hyvänsä.
Tavoitteeni on vaan se, että tänään en alkoon kävele...enkä viinaa osta, enkä juo! Pyrin olemaan jo pelkästään ajattelematta koko asiaa.
Ja vaihtoehtoja on tämä yksi. Jos korkkaan, niin silloin olen valinnut viinan enkä perhettäni! Aika selvää! eikö?..
27.11.2006 10:59
juomatauot on vaihdellut 1kk-2kk. Koskaan ennen en ole aikonutkaan pidättäytyä alkoholista kokonaan. Aina vaan olen laskenut päiviä koska voisi korkata. Ja todistellut itselleni, että ihan normaaliahan tämä torstaista sunnuntaihin juominen on! Totuushan on se, että juomatta oleminen ei viinan hallintaa paranna. Päin vastoin.
Nyt kaikkien kokemusten jälkeen on tilanne se, että asiat on pakko pistää tärkeys järjestykseen. Ja tarkoitan, että vielä on perhe, talo yms.....
27.11.2006 10:51
Raitis maanantai! En edes muista koska viimeksi olisi ollut näin "normaali" olo maanantai aamuna!
Lukemattomien seinään päin juoksujen jälkeen olen myöntänyt, että viinaksien kanssa ei meikäläisen kannata urheilla. Kun ei osaa niin ei osaa. Teen kaikkeni, että vieraannun siitä myrkystä!
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Nyt työn tekoon...ja virtaa ON!
27.11.2006 09:33
selvänä ja raittiina, ilman viinoja. Helvetti kun tuntuu hyvältä!
26.11.2006 16:23
raittiina tänään, ja nyt reissun päälle...
25.11.2006 08:22
2 / 2