Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

32

1. raittiina
  2. nyt syömään isänpäivän kunniaksi. Vesilinja tänään.
  3. josko se tästä taasen
  4. Moi,

Olen ollut joskus aika pahasti nalkissa viinaan. Juotua tuli joka viikonloppu ja viikollakin jokus vedeltiin kännejä. Pikkuhiljaa aloin vetäytyyn yksikseni juomaan. Olen aina ollut kova, menestyvä ja lauman"johtaja". Sisimmässäni olen kuitenkin erittäin herkkä, luova, taiteellinen ja tunteellinen. Elokuvissa muutaman kerran olen lähtenyt vähän ennen lopputekstejä pois, ettei kukaan vaan näe että isomies itkee.
    Koulu ei aikanaan kiinnostanut kun urheilu vei ja silloin viinakin vei miestä.

Työelämässä olen aina ollut se joka auttaa, opettaa ja tekee kolmen ihmisen työt. Aina on kehuttu ja olen yleensä päässyt sinne minne olen halunnut. 25 vuotiaanaa mulle alkoi tulla ihmeellisiä paniikki ja stressioireita, se kävi sietämttömäksi. Työelämässä oli aina jokin projeki ja puristus josta otin hirveitä paineita. Huomasin jossain vaiheessa, että jopa kaupassa käynti tuntui ylivoimaiselta. Joskus jopa kyläily tia vierailun läpivieminen vaati äärimmäistä ponnistusta ja kun se oli ohi, oli olo väsynytja levollinen. Alkoholia käytin aina kun oli joko hyvämieli tai ahdistus. Hommat lähti meneen pieleen ja pahasti. Vaihdoin helpompaan työhön. Katkaisin lähes kaikki ystävyys ja kaveri suhteet. Iltaisin join ja viikonloput join.

Parivuotta sitten kävin helvetissä ja olin varma, että sekoan. Siitä hetkestä lähtien olin 6kk juomatta, meni hyvin. Ei tullut mitään oloja. Palasin vanhaan työhön kun pyydettiin ja suostuin ottamaan homman vastaan. Nyt viimeiset puolivuotta on mennyt kohtalaisesti ja vastoin käymisiä on tullut rutkasti eteen. Olen taas alkanut lääkitseen itseäni iltaisin jotta saan nukuttua.

Saa nähdä milloin löydän sen elämän tasapainon ja mielenrauhan.

Milloinkaan en osaa olla tyytyväinen. Lisäksi mulla luontainen lahja saada aina asiat pieleen vaikka ne olisi kuinka hyvin.
  5. ja halua raittiuteen
  6. huolista huolimatta.
  7. ja raittiina
  8. eilen otin vähäsen.
  9. 1 / 2