Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
TyrNimaNteli, milloin itse kokeilit, muilta vaan odottelet synnin tunnustuksia? :)
02.05.2007 11:18
sitten pois täältä nurkasta.
Tiedänhän toki, ettei täällä kukaan ole tosissaan, mutta se tuli niin veemäiseksi koko juttu, etten voinut sitä jättää.
Oli joku hyöty rekatusta nikistä!
Kiitos kahvista - kirjoitellaan!
02.05.2007 10:31
Poistin koko viestin ja menen lopuksi päivää nurkkaan häpeämään. En ymmärrä miten se oli siihen väliin tullut. Oli tarkoitettu loppukaneetiksi.
Sitä se on, aina tulee munauksia, ei voi mitään.
Kai sen yli tästä pääsee....
02.05.2007 09:55
Vähemmän vaan enää tulee lannan tuoksuja. Minä olen melkein koko ikäni sitä haistellut.
Mukulana jo kotona olin sitä pellolle levittämässä, ihan totta. Pieni paikka kun oli niin talikko vaan heilumaan. Silloin tehtiin työtä.
Olen vähän ollut pois niistä ympyröistä, mutta naimisissa olen maajussin kanssa ja karjaa aikamme pidettiin, joten on siihen totuttu.
Olen ollut vain kotona, ei paljon muuttunut elämä eläkeikään tullessa, vielä isäntä viljelee, on hieman nuorempi.
02.05.2007 09:47
Ei 50- luvun puolivälissä ja jälkeen ollut mitenkään yleistä ainakaan tyttöjen alkoholin käyttö, pojat tietty ryyppäsivät, mutta vähemmän nekin. Maaseudulla ehkä vielä vähemmän, en tiedä. Olen aina ollut maalainen.
Minä olin jo täysi-ikäinen ensimmäiset viinakset maistaessani ja silloin oli täysi-käinen jo kahdenkymmenenyhden.
Hyvin oli pientä ne ensimmäiset ottamiset - täytyy myöntää, että myöhemmin on tullut kännitkin vedettyä.
Nyt "vanhemmiten" on jo jäänyt joskus otettavaan saunasiideriin käyttö, oluesta en ole ikinä tykännyt.
02.05.2007 09:35
jo yli neljäkymmentä vuotta, kun lakkasin päiväkirjaa pitämästä, ja harmittaa niin vietävästi, kun poltin kaikki muutettuani asumaan mieheni kanssa.
Olisi se hienoa lukea niitä ja itkeä kadotettua nuoruutta. Kirjeitä on isot nivaskat tallella, olin innokkaasti monien likkakaverien kanssa kirjeenvaihdossa, kun asuskeltiin eri puolilla.
Kalenteriin merkkaan vieläkin aina päivän sään ja jotain päivän tapahtumia.
Silloin ennen oli niitä vahakantisia vihkoja mihin kirjoiteltiin.
02.05.2007 09:23
Sen verran yleensä kiinnostaa, että olen nauhalle laittanut lopun, että pisteet katson.
Viime vuonna tein myös niin ja aamulla aloin katsomaan, niin eiks pahus vieköön isäntä ollut kuullut postin hakumatkallaan tulokset ja tietty sanoi sen heti kun ovesta sisälle pääsi. Arvaa harmittiko!
Olisi se ollut hienoa katsoa ne ilman, ettei olisi tietänyt Lordin voitaneen - en nimittäin uskonut sen voittoon pätkän vertaa.
On alkanut vähän kyllästyttämään tämä vouhotus näiden kisojen järjestelyistä - taitaa Suomi mennä konkkurssiin koko kisojen tähden.
Voi olla, että nyt tulee katsottua - saa nähdä.
01.05.2007 18:13
Vappu alkaa olla sitten paremmalla puolella.
Vähiin jäi juhlimiset ellei ota "Pystyn" illatsua huomioon.
Ei tarvinnut marssia eikä kuunnella puheita.
Aikainen peruna laitettiin tänään maahan tai voineeko sitä enää aikaiseksi sanoa, toisten pukkaa jo pitkää naattia harsojen alla.
Täällä päin viljellään sitä enemmänkin, kuinka ollee viime yönä käynyt, ehkä ovat sadettaneet.
Pakkasta on ollut yli kuusi astetta.
01.05.2007 15:59
Piti tulla katsomaan onko viimeinen sammuttanut valot. Pitää korjata vähän pulloja pois ja laittaa pöytiä paikoillleen, ovat jääneet vallan sikin sokin. Ovat tainneet innostua jonkun Pat Boonen tahdissa tanssimaan, vai oliko se Bill Haley?
Kaikki ovat kotiin sentään lähteneet, jonkun on ryijy jäänyt, mutta kaipa tulee hakemaan.
Eipä tässä muuta kuin jatkoja vaan kaikille!
01.05.2007 10:25
Vapunaatto meni hienosti Pystybaarin terassilla fällyjen sisällä. Pahuksen kylmää oli, ei riittänyt sisäinen lämmike, siksi nuo fällyt.
Ihan vaan tyttöporukassa oltiin ja hauskaa oli.
Toivottavasti ovat kaikki kotiin osanneet, Innostui eräs typykkä ottamaan yhden liikaa ja hän kun ei ole tottunut limua väkevämpään.
Toivotaan, että kaikki hyvin, eikä pää olisi kovin kipeä!
01.05.2007 09:46
yömyssy täältä, niin et sitten enää huomaa minkä väriset lakanat on. Pääasia että on lakanat!
Taitais olla paras mennä itsekkin katsomaan minkä väriset lakanat on ja vetää peitto korviin!
30.04.2007 22:24
lainkka meinant huomat et sää senttäs olet kans joukkoon tullut.
Mitä mahtavat pelätä,kun ei paljon ketään kuulu ei näy?
30.04.2007 22:17
nää kaikki sillai tiän, juu ja tenessee valssi oli kyl ihan tykätty sillon nuaruuresa ja kyl mää jopa tykkäsin piitleseistä vaikka olin jo yli kahrenkymmenen kun ne tuli muatiin. Taisi vähhiin päin kaikki niitten levyt mulla olla.
Tään Juanesin levynkin mää hommasin vielä vanhoilla päivilläni, ett kyl mää ulkolaisiakin kuuntelen ja sillon ko tää juanesi oli Suamesa nimmää sanoin, ett sitä määki menisin kuuntelemmaan.
Et tämmästä tällä kertaa!
Jaa Krisse on tainnu mennä niitten naapureitten kans syämään perunasallattia ja nakei konnei näy missään.
30.04.2007 22:12
alkaa vaikuttaa kirjoittajien nikkien lukeminen.
Minä vannon Olavi Virran nimeen ja Hopeinen kuu on ehdoton!
Mutta kaikki menee, kun ei vaan oopperaa ala tulemaan, silloin poistun.
30.04.2007 20:56
Sitä vielä, että pysy vaan vaikka täällä pystyläisten seurassa, jos sua vielä aletaan pois potkimaan.
Täällä ei kysytä alaikäisiltäkään henkkareita!
30.04.2007 20:51
Niistä kuunliljoista tässä vaan, että ne tulevat aika myöhään näkyviin. Muistan viime keväänä alkaneeni niitä tönkimään, kun luulin niiden kuolleen, mutta ei mitään kyllä ne sieltä kasvamaan lähtivät.
Teillä oli aikaisin niin lämmintä, että jo kaikki on lähtenyt kasvamaan, mulla ei kuki kuin krookukset ja kevätkaihonkukka aloittelee kukintaa.
30.04.2007 20:46
Tervetuloa vaan porukkaan, ottaisko osansa niistä kehuista, enpä taida uskaltaa.
Älä välitä, jos joku on heti pois ajamassa, se nyt on vaan jotain nipotusta.
Mutta vanhaksi älä itseäsi kutsu - ei mekään olla vanhoja ja sanoit itseäsi alaikäiseksi - ei siis mitään vanhuus ole vielä alkanut.
Ei täällä olla sidottu mihinkään määrätyyn palstaan - voi sitä joskus loikkia vähän sinne sun tänne!
30.04.2007 20:38
Meidän huushollissa on kaksi kissaa ollut, molemmat on nukutettu 16 vuoden vanhana. Enää en kissaa ota vaivoikseni, oma opettamisensa siitäkin on, että saa sisäsiistiksi.
Mitään hiekkalaatikoita en ole kissalla pitänyt ja niin sitten tultiin yöllä sängyn viereen naukumaan ja ulos pyytämään. Päästin ulos ja pienen päästä sai mennä kysymään josko tulisi sisälle.
Viimeisen kissan opetin niin krantuksi, ettei paljon muu kelvannut kuin kaupan muona.
Kivoja ne on mutta on niistä oma vaivansa.
30.04.2007 20:22
Jaaha, sitä on sitten niin kuin aloitettu vapun vietto. Pelkäsin, että Olivia ei lumitöiltä ehdi minkään, auratkin näky teillä päin olevan liikkeellä, hurjaa vappusäätä.
Otin omat fällyt mukaan, kun ajattelin enemmänkin porukkaa tulevan, ettei Krissen ryijyt riitä kaikille, mutta hiljaiselta näyttää. Eiks ne pahus soikoon osaa tänne tulla, pitäiskö joku opaste laittaa?
Vai ollaanko me ikinuoret täällä keskenämme juhlimassa.
Vähän oudolta tuntuu, jos ei yhtään miehenpuolta
tänne poikkea, onkohan tullut kohdeltua niitä kaltoin?
Oli miten oli - kippistä vaan ja seuraavaksi se kuuma rommitoti!
30.04.2007 20:13
vielä pari ennen kuin ketju häviää nurkan taakse.
Hiki laiskan syödessä,
vilu työtä tehdessä.
Tuli on hyvä renki,
mutta huono isäntä.
30.04.2007 17:07
117 / 123