Vapaa kuvaus

Olen syntymähumalassa mutta en ympäristölle vaarallinen. Luonteeltani olen erittäin optimistinen pessimisti. Perusvärit: kalkkilaivan kapteenin ja maantien väri Kirjoitan pelkästään rekatulla nikilläni. Puskasta huutelee varjo-olentoni Puskasuleima, jolla on lupa mollata persoonaani kunhan tekee sen kotipaikkakunnan murteella. Olen oppinut tuntemaan täällä aivan ihania ihmisiä sekä virtuaalihenkilöinä että osan myös livenä. Omasta ja Puskasuleiman puolesta lähetän lämpimät terveiset kaikille. Palstoilla tavataan! Suosikkibändit/artistit: Hvorostovsky Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Kurjet lentävät Lempikirjat: Tuntematon Sotilas, Rikos Ja Rangaistus, Kilpi ja miekka Vapaa-aikanani: Eläkeläisen elämähän on yhtä vapaa-aikaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaupungit ja kunnat, Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Sydämen asialla, saksalaisdekkareita, luonto- ja matkailuohjelmia Kotieläimet: Villakoirat sänkyjen alla En pidä: Ei tule nyt mieleen muuta kuin kieroilu Parhaat matkakohteet: Suomen Lappi, Bulgaria, Berliini. Tosin aika merkittävältä kokemukselta tuntui seistä Kiinan muurillakin. Ruoka & juoma: Kaurapuuro ja maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Oloneuvoksetar Ase tai siviilipalvelus: Itsellä ei palvelusta, mutta mieheni on lääketieteen ja kirurgian sattumakorpraali (nostoväessä) Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

3298

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kesä tuolla ikkunan takana on,
    Äänioikeus (ja velvollisuus) on käytetty pari päivää sitten.

Muita kuulumisia ei juuri olekaan, jos ei lasketa sitä, että passiani ei näy eikä kuulu.
    Kummallista, että jokin voi kadota, vaikken sitä ole ainakaan pariin vuoteen tarvinnut.

Taidan olla aika kranttu akka, kun kohden ei ole koskaan.
    Mummulan vintillä tuskailin ja uneksinkin, että olisi isommat tilat, että olisi paikka kaikelle ja kaikki paikallaan.
    Kun sitten saimme isot tilat, kaipailin yhtä huonetta, ettei tarvitse joka paikkaa myllätä.
    Nyt on sitten kompromissi, ja aina vain on jotakin onnistunut katoamaan.
    Jos oikein muistan, on nykyinen passini menossa kohtapuolin vanhaksi, joten ei yksi kadonnut passi maailmaa
    kaada. Kunhan vain harmittaa...

Ei näin upeana päivänä kannattaisi maukua hukkaamieni tavaroitten perään.
    Lähden ihailemaan kesäistä luontoa.
    Kaikkea hyvää kaikille teille toivottelen,
    Nauttikaa kauniista ilmasta ja kaikesta tulossa olevasta.
    Moi!
  2. Oi ystävät!
    On niin keväistä, niin keväistä, että taitaa tulla kesä!
    Olen viiden jälkeen ollut pystyssä, mitannut verenpaineen kahdesti ja selaillut vanhoja passeja: pojan, mieheni ja omia.
    Omat passikuvani ovat tietysti kaikkea muuta kuin edustavia -- lukuun ottamatta KU:n valokuvaaja Lintusen otosta.
    Se on tosi upea, mutta kun tarkkaan katsoo, niin kyllä siitä minut tuntee.
    Ei vallesmannikaan huomauttanut mitään kuvaa vilkaistessaan. Meille syntyi kina silmieni väristä. Hän väitti,että olen sinisilmäinen. Tottakai itse paremmin tiesin, että silmäni ovat harmaat. Lopulta sain nimismiehen uskomaan, että sinisyys heijastui sinisestä takistani.
    Itsepäisistä flikoista mutisten hän alleviivasi silmien väriksi harmaan.
    # On se sääli, että ihmisen harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta pitää valokuvissakin olla itsensä näköinen!
    Onneksi en vielä ole ketään säikäyttänyt paitsi yhden nuoren miehen, joka Porvoonkadulla otti minua käsikynkästä ja sanoi: - Iltaa, Bella.
    Sitten säikäytin pahan kerran yhden lääkärikirjakauppiaan, joka änkesi meille, kun minä olin sairaana.
    Oma oli syynsä; mitäs yritti pelottamalla myydä.
    Mielestäni kyllä kaupitella saa
    niin uskontoja kuin muitakin aiheita, mutta uhkailemalla ainakaan meidän huushollista ei mitään irtoa.

Jassoo, kellohan on jo vaikka mitä.
    Petikaverini lähtee eläkeläisiin, ja minä menen hänen reviirilleen eli rupean kyökin puolella hoitamaan käsiäni
    astianpesuaineella.
    Eihän se mitään auta, mutta on mukavampaa kuvitella hoitavansa kauneuttaan samalla, kun ihmettelee mistä kahdelle ihmiselle siunaantuu niin paljon tiskattavaa.

Oikerin iloista ja valoisaa kevätpäivää kaikille!