osajaska

Originaali-mikon rinnakkaistunnus, mutta unohdin tuon alkuperäisen salasanan 2000-luvun alussa eikä suomi24 suostu sitä palauttamaan tämän sähköpostiosoitteeseenkaan. Mutta siis sirkuksen ajoista ollaan pyöritty täällä, lähinnä keskusteluissa. En hae seuraa. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
41
Kommenttia
238
Varastetun läppärin jäljitys
Viime aikoina on kouluista ja kirjastoista varastettu tabletteja ja läppäreitä ihan kymmeniä. Eikös peritaatteessa kanne11290MB lopetetaan kemistä 5 vuodessa
Metsäbotnian kompleksi eli entinen Kemi Oy on tällä hetkellä alasajo-portaiden yläpäässä. Miksi Bio-diesel-tehdasta ei s361158Tämä vain älykkäille, ymmärrys vaatii ajattelua
Nyt kun saimme Oulusta syyttäjälaitoksen "vireillepanon", kannattaa pohtia syytteitä ja syytettyjä vähän perusteellisemm25887SOTE: Rovaniemi vai Oulu?
Nyt se on sitten selvää, emme saa olla itsenäisiä valtion mielestä terveys-asioissa. Ruvetaanko Rovaniemen vai Oulun nuo25722Suomi24 - Microsoft virus-ilmoitus - SULJE SELAIN
Tuli nyt kolmannen kerran ilmoitus, että Microsoftin virustorjunta olisi löytänyt koneeltani viruksen. KONEELLASI EI OL11637Palveluiden alasajo
Surullista. Shellin tilanne. Katsastuksen tilanne. Valtion palveluiden tilanne. Muoniosta tulee Kittilän sivukylä ennen8530Suojatkaa nettiyhteytenne!
Minä asensin muutama päivä sitten laajakaistareitittimen, Soneran langallinen laajakaista. Nyt kävin säätelemässä vähän12479VAALITULOSKOMMENTIT TÄHÄN
Ennakkoäänten perusteella: Vasemmistoliitto 14 (-2) Kommunistit 1 ( 1) SDP 11 (0) Perussuomalaiset 3 ( 2) Keskusta 8 Kok23416OHJEITA YRITYKSEN PERUSTAJALLE
Olen osakkaana useassa yrityksessä ja auttanut tänäkin viikonloppuna uutta yrittäjää ymmärtämään perusasioita sekä jalos8405TÄSSÄ TULEVA ILO - LUONNOS
Tänään, 20.5.2014 Suomen tasavallan Oikeusministeriö teki sen, luovutti lakiluonnoksen ILO-sopimuksen ratifioinnista. Ku26366Vakavasti tyttö/poikaystävän saamisesta
Olen vähän surullisena seurannut näitä tekstejä eri palstoilla sen jälkeen kun erästä tuttua 18-kesäistä jouduin neuvoma7358Hillitte ittes
Alkaa taas keskustelu mennä aika kovaksi. Muistakaa nyt hyvät ihmiset ettei ketään yksityistä henkilöä nimitellä juopoks21351Suensaaresta 3767 ääntä hukassa???
Nyt on sattunut suuri kämmi tai sitten suuri vehkeily Tornion äänten osalta!!! Suensaaressa on 6216 äänioikeutettua. Hei11325Sinivalo sammui
Harvoin olen vielä pimeällä liiikkeellä, mutta eilis-iltana ajelin. Hautausmaan kohdan kallioleikkauksessa on nämä kohul3313Suomi24 kaapattu - ohjaus JUICYRU.COM-sivulle
No niin, viikonlopun aikana minut ohjattiin kolme kertaa juicyru.com - sivustolle, kun selain oli lataamassa suomi24:n s8310Omakotitalon sähköverkkoon maa?
Näyttää maadoitus olevan ongelmana aika monella, ja vastauksista ei enää erota, milloin kyseessä on hyvää tarkoittava am7305Muistutuksia kirjoittamiseen
Muistakaa kirjoittamisessa pari asiaa, niin kaikilla on mielenkiintoa lukea näitä juttuja: - Ajattele mitä kirjoitat, äl5261Yrittäkää edes käyttäytyä!
Kyllä te muutamat provoilijat pilaatte koko muonion maineen ja siinä sivussa suomi24.:n maineen. Lopettakaa tuollainen t11225Testi palstan kontrollista
Testiviesti, ei äsken huolinut viestiäni. Onkohan koko Enontekiö-osasto suljettu? Toivottavasti ei. Kyllähän Ossin herja4216Toimeentulo kuntalaisille
Tulipa taas käytyä kotimaisemia katsomassa. Ja kun kuunteli ihmisiä ja asioita, tuli taas mieleen, että jollain tavalla8214