Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
j.pellervoinen
profiilit
j.pellervoinen
j.pellervoinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Parasta eläkeläisyydessä on juuri se, ettei tarvitse lähteä aamulla, vaan saa lähteä silloin kun huvittaa ja siksi talokaan ei häviä vaikka nukkuu valvotun illan jälkeen pitkään, jos nimittäin huvittaa.
05.03.2008 17:12
Minä uskon tekniikkaan.
Minä uskon, että tulee aika, jolloin osataan imuroida meidän vanhan ja raihnaisen ruumiimme yläosasta, aivoista, kaikki se tieto ja taito, jota olemme oppineet elämämme aikana, jonkinlaiseen muistitikkuun.
Sitten vanha ruumiimme hävitetään ja uusi pannaan jollain tavalla alulle.
Kun epeli on riittävästi kasvanut, niin se muistitikku tyrkätään tuohon uuteen päähän ja
simsalapim,
sillä lapsukaisella on kokeneen ihmisen tiedot ja taidot pikku päässään.
Lapsosen ei tarvitse enää kaikkea opetella kantapään kautta uudelleen.
Voi mikä säästö esim. koulukustannuksissa.
05.03.2008 14:20
Luojan kiitos kehitys kulkee eteenpäin.
Tänään, illansuussa, katsoin tv-ohjelmaa, kun vaimo huusi,"tulehan syömään".
Ennen vanhaan minun olisi pitänyt sanoa odota vähän, tämä loppuu ihan kohta tai keskeyttää katselu.
Nyt minä painoin vain ohjelman pysäytysnappia ja ohjelma alkoi tallentua. Kun tulin takaisin, painoin jatka nappia ja katsoin ohjelman loppuun ilman ongelmia.
Digi digi hyvä hyvä, maksoi mitä maksoi.
04.03.2008 19:29
Moni on kuitenkin päättänyt kokeilla, ainakin vähän aikaa, millaista on elämä ilman tv:tä.
Joillekin se on varmaan sama kuin kokeilisi elämää ilman sähkövaloa. Paluuta menneeseen.
04.03.2008 12:28
Sodissa voittaja yleensä kirjoittaa historian, joka on voimassa muutaman sukupolven ajan. Totuudet alkavat pulpahdella esiin sitten kun tekijät ovat kuolleet vanhuuttaan.
Eli siis jos punaiset voittaisi, niin valkoiset olisivat terroristeja ja jos valkoiset voittaisi, niin punaiset olisivat terroristeja.
Tähän nykypäivän Suomeen nuo nimitelmät eivät kyllä sovi.
Nuo sisällisodat, niin silloin kuin nytkin, ovat sen vuoksi kauheita, että ei ole muuta kuin voittajan laki. Sitä nodatetaan jokaisessa osakamppailussa, joissa siis pienelläkin ryhmällä on oma laki ja sen mukaan hävinneitä käsitellään.
Sodan loputtua voittajapuolen hirmuteoista annetaan tekijöille vapautus, mutta hävinneen puolen tekoja katsotaan suurennuslasilla.
Ennen kuin suomalaiset tappeli keskenään oli minun mielestäni aluksi kyse nationalistiseta toiminnasta eli terrorismista yhteistä vihollista, Venäjän tsaaria, vastaan.
Kun tuosta ongelmasta oli selvitty, niin vasta sitten katsottiin, kuka määrää kaapin paikan. Se oli sisällisotaa ei terrorismia.
04.03.2008 10:41
Kaikkihan me tiedetään, että näillä sivuilla on kaikki kovin salaista.
Varsinkin tuo lähdesalaisuus, se on ehdoton.
03.03.2008 17:42
Miten niin liiottelua?
03.03.2008 15:07
En nyt puolustele tai syyttele mitään puoluetta, mutta Suomessa ei ole ainakaan sotien jälkeen yksikään puolue voinut päättää yksi asioista, vaan päätökset ovat olleet demokraattisia lehmänkauppoja enemmän tai vähemmän.
03.03.2008 14:04
Elefantin selässä oleva muurahainen kysyy maassa olevalta muurahaiselta.
Mitä minä teen tälle?
Pure sitä, kuuluu vastaus.
Siis samaa luokkaa kuin tuo meidän apelsiinien osto. Mut ku jotain kuitenki tarttis tehrä.
Jos me kuitenkin puhutaan noiden murhien suhdeluvuista, niin olisikohan yhtä tapettua israelilaista kohden tapettu 100 palestiinalaista.
Israelilaiset tappavat täsmäaseella näennäisesti johtajaa tähdäten, mutta kun noiden ohjusten teho on niin suuri, että 50 m säteillä kuolee tai haavaoittuu lähes kaikki.
Hamasin käyttämät kotitekoiset raketit ovat teholtaan sitä luokkaa. että sellaisen pitäisi pudota melkein päähän tappaakseen.
Olen samaa mieltä kuin Ruuneperi. Kaikki tälläiset kuolemat ovat turhia.
03.03.2008 13:47
Mikä olisi parempi vaihtoehto?
Suomalaiset porkkanat, vai?
Ja sitten, saako sillä todella tuon alan koulutusta?
03.03.2008 09:59
Tämä vaatimaton Marija kertoi kotonaan, että suomalaiset ovat kauheita ja ruoka syötäväksi kelpaamatonta.
Eikä hän enää koskaan tule käymään Suomessa.
Johtuikohan tuo vaatimattomuus ladyn kielitaidottomuudesta ja siitä johtuen myös Krisseshown aiheuttamasta loukkaantumisesta?
03.03.2008 09:46
Eiks me ollakaan hyviä?
03.03.2008 09:30
Suomi on kai niitä Euroopan helpoimpia maita pistää työtekijöitä ulos ja lopettaa tuottaviakin firmoja ilman sanktioita.
Sehän jo kertoo, miksi tuottavuus yrityksissä kasvaa.
Ja me suomalaiset hurrataan.
Me ollaan parhaita!
Politikoillehan tuollainen uutinen on mannaa.
03.03.2008 09:08
Oikeastaan minusta on ihan sama sinutellaanko vai teitilläänkö, kunhan se tapahtuu suomenkielellä, jos kerran ollaan Suomessa ja ollaan suomalaisia.
Kyllä ylioppilaan pitäisi jo pystyä erottaan eri muodot toisistaan, toimittajista puhumattakaan.
02.03.2008 14:13
Lapsen lapset ovat hyvä syy olla pois tv:n äärestä, mutta olisi karsinnat varmaan jääneet katsomatta muutenkin.
Sen verran kuitenkin kiinosti, että katsoin 8 uutiset pääosin niiden voittajan takia.
Kovin on erilaista tuo nykymusiikki minunkin makuuni nähden.
02.03.2008 10:05
Päätöksen tekijät eivät varmasti kanna minkäänlaista riskiä.
Se on nähty jo aikaisemminkin.
Potkut? Mikäs siinä, kunhan saa parin vuoden palkan + opitiot läksiäisiksi.
01.03.2008 09:57
Maakaasu tuskin on niin turmiollista meren pohjalle ja -rannoille kuin öljy, sehän pulpahtaa pintaan ja haihtuu. Luontokin varmaan toipuu nopeammin moisesta vuodosta.
Ukrainalaisten ongelma taitaa olla se, että ovat napanneet välistä ilmaiseksi kamaa itselleen ja toimittaja haluaisi siitä nyt korvauksen.
Neuvostoliiton aikaanhan kaikki oli yhteistä.
Tai oikeammin: "Se mikä on sinun, on myös minun. Mikä on minun, älä koske siihen."
01.03.2008 07:21
Pirr pirr pirr pirr
Kännykkäni soi pöydällä.
Vastaan unisesti, Jopel
Terve, täällä Pertsa.
ymmymmm
Anteeksi, herätinkö Sinut?
Mulla olis yks hyvä juttu meneillään.......
Herään lopullisesti päiväuniltani.
Paitani on hiestä märkä.
Vilkaisen pöydälleni.
Siellä ovat minun ihan tavalliset
viimeviikolla optikolta hakemani silmälasit.
Tavallisilla pokilla ilman mitään vikaa, eikä vastaa vaikka vihellän.
Hyi helvetti, mikä uni.
29.02.2008 14:25
Sosiaaliturvasta ei kai voida jenkeissä puhua.
Työssäkäyvillä on työnantajan vakuutus, jolla pääsee hyvään sairaalaan.
Jos vakuutusta ei ole, niin sitten köyhien sairaalaan, joita pidetään yllä lahjoitusvaroin.
Jos neuloista on pulaa, niin käytetään samoja uudelleen. Eihän siinä hyvä mene pilalle.
Millähän rahalla köyhä työtön tai passiton siirtotyöläinen maksaisi sairausvakuutusmaksunsa?
29.02.2008 12:35
Horjuin häkeltyneenä ulos silmälasikaupasta rikkinäiset lasit taskussa.
Mistä minä sellaiset rahat saisin?
Tulin sen halpoja laseja myyvän kaupan kohdalle ja menin sisään.
Kiertelin hyllyjä ja vertailin eri laseja. Lopulta valitsin yhdet.
Toisesta hyllystä otin sellaisen lasten lelun, joka vastaa kun sille viheltää.
Menin kassalle.
Lasit maksoivat 3 €
Viheltävä lelu 25 €
Yhteensä 28 €
Kotona purin vanhoista laseistani sangat ja niille uusille laseille tein samoin.
Viilailin niitä uusia sankoja ja sovitin ne vanhojen lasien kehyksiin.
Sitten vaan saranaruuvit kiinni ja lasit olivat melkein kuin uudet.
Sen viheltävän lelun kiinnitin lasien oikean puoleiseen sankaan.
Ja niin minulla oli näyttävän näköiset näönvuoksilasit
uusilla sangoilla ja ne vastasivat kun vihelsin niille.
Se möykky oikealla poskellani lisäsi lasien persoonallisuutta mukavasti.
29.02.2008 12:24
81 / 86