Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
j.pellervoinen
profiilit
j.pellervoinen
j.pellervoinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
274
Kommenttia
1718
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämähän voisi olla jopa suositus.
Sitäkö tarkoitat?
30.01.2008 10:02
Vika siis voi olla myös johdossa, ihan niin kuin yritysmaailmassakin. Sielläkin vikaa haetaan usein ensin duunarista, vaikka vika onkin johdossa.
30.01.2008 09:58
Eilen kun pysähdyin miettimään, mitäs minä eilen (maanantaina) teinkään, niin kauan aikaa meni, ennen kuin muistin.
Kai se oli silloin tuo ajan pysähdys.
30.01.2008 09:51
Nuo nastan levittäjät saivat aikaan sen, tarjolle tuli piikin kestäviä päällysrenkaita.
Myös itsekorjautuvia sisäkumeja on saatavilla. Hyviä matkavakuutuksia molemmat.
29.01.2008 23:57
Minä halaan miehiä, että naisia tuntematta minkäänlaista häpeää. Missä sä oot?
Joidenkin kynnys tuosta häirinnästa on vain niin matala, että hirvittää.
28.01.2008 23:02
Et arvaakaan, kuinka paljosta paitsi jäät,
jos täältä pois jäät.
28.01.2008 20:48
Katicat2 sanoi,
että vaikea huumorin laji.
Siinä on huumori kaukana kun mies joutuu syytetyn penkille enemmän tai vähemmän haettujen syiden takia.
Voisikohan mies haastaa naisen oikeuteen loukkauksesta, jos nainen syyttä miestä lähentelystä, kun laittoi käden olkapäälle?
28.01.2008 20:43
Olen kuullut tai jostain lukenut, että nimenomaan scart-johtojen liitosten materiaaleissa olisi suuria eroja, jonka takia ei pitäisi ostaa niitä halvimpia. Sen tiedän, että huipputekniikan liitokset ovat kullattuja (teollisuus luokan instrumentointi), mutta ei tietenkään tällaisissa kotielektroniikkalaitteissa.
Mitä eroa on päällisin puolin hyvässä ja huonossa scartissa?
Minun vika oli tällä kertaa kuitenkin siinä antennijohdon liittimessä.
28.01.2008 20:26
Kyllä sivistyksenkin pitäisi kehittyä, eikä jämähtää tuhansia vuosia vahaksi höpinäksi.
Jos sivistykseksi sanotaan jonkun parituhatta vuotta sitten eläneen kirjoitustaitoisen satusedän juttujen ulkomuisti, niin hukkaan kulutetaan aivoenergiaa, jolle tänä päivänä on paljon tärkeämpääkin käyttöä.
Sivistyssanakirja on myös väärä nimi. Ehkä parempi nimi olisi Jonninjoutavien sanojen varasto.
28.01.2008 16:30
Minusta keskustelun asiasta pitäisi pysyä aloituksen alla ja siellä on kaikkien oikeus ilmaista kantansa ja niistä ei ole oikeus suuttua edes aloitteen tekijän.
Mutta jos joku alkaa kopiomaan toisten aloitteista niiden yksityiskohtia ja muodostamaan niistä mieleistään haukkuma-aloitetta, niin se ei ole oikein.
Ehkä olisi parempi pyytää Seriffiä kerrankin tositoimiin ja poistamaan tuon tarkoitushakuisen kiusausaloitteen, kuin itse ryhtyä radikaaleihin
poistoihin.
28.01.2008 10:57
"Miksei tytötkin? Pojat ei arvaa, että tytöt
voivat olla pitkävihaisia."
Kun pojan pinna palaa loppuun asti,
hän räjähtää ja hoitaa asian parhaaksi katsomallaan tavalla.
Ehkä joskus yli reakoi.
Mtta sitten heti kohta unohtaa
ja kysyy jatketaanko leikkiä?
Kun tyttö suuttuu, niin kauan muistaa.
Kenties koko loppu elämän.
En leiki sun kaa, mee sohvalle nukkumaan.
28.01.2008 10:40
Minusta tuntuu, että et ole yksin.
Meillä miehillä on se ongelma, ettemme osaa tehdä itseämme tarpeelliseksi. Tai ehkä emme huomaa kiitoksen ilmaisuja hyvistä töistä, jos niitä tulee.
Me emme osaa emoilla.
Naisilla tuo kyky on. Naiselle lapsi on lapsi koko elämän.
Miehelle poika muuttuu kaveriksi (toivottavaksi) ja tytär vanhan isän elämän ohjaajaksi. (Ja ottaa helposti vallan.)
Meille lapset sanovat usein, että heille me olaan tärkeitä, koska autamme heitä heidän lastensa hoidossa, mutta tiedän, että kyllä he tulisivat toimeen ilaman meitäkin.
Minun neuvoni on, jos sallit.
Unohda kiitosten kaipuu, jos niitä kuitenkin tulee, niin ota ne kiitollisuudella vastan.
Auta edelleenkin auttamaan toisia kun voit.
Keskity jeesaamaan parasta kaveriasi, eli itseäsi.
Heittäydy itsekkääksi. Älä välitä muista.
Hoida uutta kaveriasi ulkoiluttamalla häntä, jumppauttamalla häntä, luetuttamalla hänellä sellaisia kirjoja, joista hän pitää.
Älä anna sen kaverin käpristyä koteloonsa odottamaan, josko tänään joku soittaisi.
Käske kaverisi soittamaan itse toisille kavereille ja sopimaan tapaamisesta vaikka kahvi- tai pitsapaikassa, tai jossakin muusa miehiä kiinnostavassa paikassa. jne.
Tee itsesi tykö.
Terveisin
Jopel
28.01.2008 10:23
Helpotti vähän.
27.01.2008 23:47
Minulle tulee asioita mieleen lueskellessani näitä teidän juttuja.
Olimme kyläilemässä ja talon emäntä pyysi vaihtamaan lampun kun eivät itse osanneet. Minusta se oli simppeli juttu. Kun sitten iltapäivällä ratkottiin ristisanoja, niin joku alkoi voivotella: "Voi kun sivistyksessä aukkoja. En millään muista Jaakobin poikien nimiä." Johon minä tölviäsin. Minusta on nykypäivänä paljon tärkeämpää sivistystä osata vaihtaa lamppu, kuin muista yli parituhatta sitten kuolleen ukon poikien nimiä.
Hui, mikä selvitys, mikä on sivistytä ja mikä ei.
27.01.2008 23:42
"Sadistipoistaja on tyytyväinen,
jos on pystynyt aiheuttamaan pahan mielen,
jonka kanssa joku on yönsä sitten nukkunut."
Jos minua tarkoitat, niin pahoillani olen.
Toisaalta, usko tai älä. Miehilläkin tunteet.
Jotkut sanovat,että syvemmät kuin naisilla.
Miehet vain peittää ne taitavammin.
Joskus kuitenkin pinna palaa, kun joku raja ylittyy.
27.01.2008 23:24
Mikäpä sen helpompaa, kuin hakea epäkohtia tai vääryyksiä.
Positiiviset ideat vaativat paljon enemmän energiaa.
Pitäisiköhän tuijottaa tuota outoa valoilmiötä tuolla taivaalla vähän aikaa, jotta positiivisuus palautuisi.
Muistelen, että tuo juttu oli paikallislehti HS:ssä, mutta minun aloitus vastaa sitä vain noin aihetasolla.
27.01.2008 14:48
Monet asiat saavat miehen vähän pessimistiseksi ja siitä seuraa helposti sarkastisuus.
Pitäisi vaan jaksaa olla positiivinen.
Hupsista, ihan hengästyttää tää näin syvällinen pohdinta.
Voihan tuo liika tieto olla pahasta, mutta ei pimeällä keskiajallakaan ihmisillä kovin hyvin mennyt.
27.01.2008 11:29
Olen samaa mieltä.
"Kyllä kodinkin kasvatus ja merkitys on valtava."
Jotenkin vaan tulee aina vaan mieleen tuo otsikon fraasi, eli ei oteta aikaisemmasta oppia.
27.01.2008 11:08
Siellä Turussa taitaakin kevyenliikenteen asiat olla kunnossa, eikö olekin?
26.01.2008 19:22
Vaihdoin keski-ikäisenä työpaikka.
Uudessa työpaikassa minut laitettiin
heti kurssille.
Se oli elämäni vaikein kurssi.
Se kesti kolme päivää
ja sen kurssin nimi oli:
Opi kuuntelemaan.
Aloitustestin tulos oli järkytys
ja lopputestin tulos oli hämmentävä.
Kaikkea voi näköjään oppia.
26.01.2008 18:59