Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

36

Kommenttia

45

1. Huh! Ompa helpon kuullosia vauvoja suurin osa! Itellä kans 2,5kk poju,nukkuu alkuyön 3h sit 2h ja ehkä toisen 2h tai 1h ja herää. Eli viidenmaissa joko minä tai mies lähtee pojan kans alakertaan,niin toinen saa nukkua vielä pari tuntia rauhassa ennen aamutoimia! Toi on ihan hyvä systeemi, ei tarvii vaa mun aina olla vaa hereillä. Meillä osittaisimetyksellä!
    Päivällä unat on miten milloinkin..3-0,5h haarukalle vaihtelevastti.
    Oisin varmaa ihan hädissään,jos joskus nukkuiski 4h tai enempi! ..mutta oispa välillä ihanaa..ainaki yöllä:)
  2. Tä? KÄvelet 8km kauppaan ja takas? Missävaiheessa raskautes on? Ei mulla vaanui pitkiä matkoja kävellä..:(ja eikös ne pahat olot tuu siitä jos ei syö mitn.. tai oksentelee+eisyö?

Mut siis itellä ollu kans kaikenlaista vaivaa ja kremppaa pitkin raskautta.. tällä hetkellä toisinaan ummettaa(päivänkin ummetus on inhaa!!),selkä kipuilee, maha pingottaa niin että ahistaa..ja saati jos vaavi sattuu just pahimpaan pingotukseen potkunyrkkeilemään..:/ ja limakalvot kuivuu, välillä tulee yrjöoloja, mut ei yrjöä..:) tekis mieli syyä enempikin, mut ei pysty, ku maha tuntuu täyttyvän hetkessä.. mut vähäkerrallaan,usein:) ja teitty henkisellä puolella vaivaa mietteet onko vauva terve, miten synnytys menee, entä sitku vauva on kotona.. että kaikenlaista!! :D