Vapaa kuvaus

Kotieläimet: Kissa Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

18

Kommenttia

232

1. Minullakin oli nuorempana paljon pelkoja ja kuolema oli sellainen pelko, ettei voinu oikein ajatellakkaan. Kerran mm näin kuoleman silmästä silmään, kun lapsena olin enojen kans veneellä järvellä ja oli kyllä aika kova tuuli ja isot aallot ja pelkäsin koko ajan, etten selviäsi ja joudun sinne veteen. No sieltä jotenkin selvittiin pois. Minulla oli kaikenlaisia pelkoja. Kuoleman pelkokin yhtenä. Olin kerran kauppakoulussa ja joku kaveri sanoi, että mikä on elämän tarkoitus? Itsekkin sitä mietin, mutta hänelle en kyllä osannut vastata. Siellä kauppakoulussa ollessa eräänä päivänä äitini tuli kotiin ja hän loisti sellaista rakkautta. Oli tullut uskoon. Siis rakastunut Jeesukseen. Hän oli sitä ennen vain huutanut. No sit minäkin kiinnostuin ja rupesin kuuntelemaan salaa hengellisiä lauluja ja ne kosketti. Itkin ja itkin. Tiesin, että tämä on sitä mitä olen kaivannut. Tätä olen aina etsinyt. Sydämen kaipaus oli täyttymässä. Menin eräänä päivänä sit sellaiseen hengelliseen tilaisuuteen ja itkin sielläkin ja eräs henkilö johdatti minua eteen. Siellä kysyttiin mitä haluat Jeesukselta? Minähän halusin tulla uskoon. Silloin sain kokea sellaisen voiman päälläni, niinkuin sähköiskun ois saanut. Siitä se taival alkoi. Olin tosi janoinen ja janosin koko ajan lisää. Tunsin et sanasta saan sen mitä olen kaivannut. Hengelliset laulut puhutteli. Eräänä päivänä olin nuorten tilaisuudessa ja Pyhä Henki tuli minun päälleni ja koin sellaista hyvän olon tunnetta, jota en ole koskaan kokenut. Tiedätkö.. sieltä se elämän tarkoituskin löytyi ja kuolemakaan ei ole pelottava, kun tietää menevänsä Taivaaseen, jossa on aina hyvä olla. Siellä Hän pyyhkii kaikki kyyneleet meidän silmistämme. Sinne ei pääse sairaudet, eikä varsinkaan kuolema. Taivaan Isän siunausta sinulle.
  2. Aina kun kokeilen jotain ylimäärääistä ruoka-ainetta alkaa ripulointi. Just kokeilin tässä muutaman siivun kananmunaa. Siitä seurasi kolmen päivän monesti pöntöllä istuminen. Viime kesänä lähti kala. Aina uudet ruoka-aineet tuo ripulia. Vielä nyt syksyllä pystyin syömään kananmunaa pizzaa ja makkaraa mut ne lähti vuoden lopussa. Mulla on just poistettu amalgaamipaikat ja sieltä löytyi yksi vuotava amalgaamipaikka. Ei niitä kiinnosta minun ripulointi, kun kokeissa ei näy aina mitään. En viitsi mennä enää kokeisiin, kun ei sieltä löydy mitään. Tällä hetkellä on ruokavaliossa kaurapuuro, mustikkasoppa, perunaa, punajuuri, sellainen paksuohrarieska ja näkkileipä. Eipä sille voi mitään, kun apua ei löydy. Uloste ei kiinteydy minään päivänä. Nuina päivinä, jolloin yritän syödä jotain muuta, niin vaan lisääntyy ulosteen määrä. Joka päivä uloste on ripulia. Oiskin joku anoreksia. Vois mennä jonkun diagnoosin taakse. Minulla ärtynyt suoli. Siis toiminnallinen vaiva. Minä haluaisin lihoa. En laihtua. Minä tarvitsen tehokkaita lääkkeitä, mutta niitä ei ole. Ne luule, että minä vaan soittelen ripulista sen tähden, että haluan puhua. Puhekavereita kyllä saan ja ei ne vaivat puhumalla oo lähtenyt. Minä haluan vain eroon ripulista. Haluaisin syödä kaikkea. Niinkuin muut. Näen nälkää ruokapöytien ääressä. Syön aamupalan, lounaan, välillä välipalan päivällisen ja iltapalan,joka koostuu nuista ruoka-aineista. Joku luuli, ettei oo ruokahalua. Mulla on kyllä ruokahalu. Sitä ei voi sellainen ymmärtää, jolla ei oo sellaisia ongelmia.
  3. Jollekkin asiasi. Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää saa armon. Meillä on seurakunnassa sellainen tapa, että tunnustetaan kaikki mitä mieltä painaa, ennenkuin mennään ehtoolliselle. yleensä sellaisia arkipäivän asioita. Mut jos on jotain isompia, niin ne kannattaa kyllä kertoa. Se syyttäjä menettää voiman, kun saat sen hartioiltasi. Mene ja älä vastedes syntiä tee. Lue sanaa ja rukoile. Oletko täyttynyt Pyhällä Hengellä? Rukoile kielillä. Ole paljon uskovien seurassa. Uskovien yhteys on tärkeää.