Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
emmauspikachu
profiilit
emmauspikachu
emmauspikachu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
134
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pasha on ortodoksinen pääsiäisherkku.Ja tässä on siulle vähän lisätietoa pashasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pasha
28.03.2010 13:47
Pasha on mielestäni ehdottomasti paras pääsiäisherkku,koska peruskoulussa ollessani saatiin koko ussanryhmä sitä pääsiäiskirkon käynnin jälkeen.Ohjeet pashaan kyllä löytyy,mutta enpä ole ehtinyt vielä tekemään mokomaa herkkua.
Mämmistä en oikein pidä enkä ole tämän pääsiäisherkun "ylin" ystävä,ikävä kyllä. ;( Jotkut tykkää ja jotkut ei.
28.03.2010 10:14
Mua ei ainakaan haittaisi,vaikka mies tirauttaisi siinä muutaman kyyneleen elokuvan surullisessa kohdassa,onhan se joka tapauksessa luonnollista itkeä tihruustaa,olipa sitten mies vai nainen (vaikka asia ei varsinaisesti liity aiheeseen,niin aloinhan minäkin itkeä,kun katottiin luokan kanssa tuo Marley & Me-elokuva,koska se alko olla sen verran surullinen n. puolesta kohdasta eteenpäin,kun elokuvan päähenkilöiden labradorin noutaja alko olla sen verran vanha).Jos mies itkee,niin miksei,itkeköön jos siltä tuntuu. :3
05.03.2010 17:48
Voisin alkaa ostella,mutta pitänee kattoo ekaks mitä kortteja on ja mitä ei,ettei tuu vahingossa ostettua samaa korttia. XD Mutta katotaan sitten viikonloppuna tarkemmin. :3 (Olen muuten Huuto.netissä tällä samalla nimimerkillä,jos haluat tietää)
25.02.2010 19:05
...mutta ainakin Tie johtoon-sivusto on ainakin poissa toiminnasta,koska sivusto oli Geocitiesillä ja koko Geocities on sitten lopettanut viime lokakuussa (tiedän tuon siksi,koska oon pyörinyt kahdella sivustolla,jotka olivat Geocitiesillä tuolloin ja siirtyivät sen myötä [Free]Websille),mutta en tiedä,tehdäänkö Tie Johtoon-sivustoa toiselle sivustontarjoajalle.Olisi kiva tietää jotain Tie Johtoon-sivuston kohtalosta. :/
25.02.2010 18:53
...isäni ei harrasta jalkapalloa.Saati edes sählyä jne.
24.02.2010 13:16
Iskä kertokin,että oli siitä monitoimihallista katto romahtanut alas,kun oli itse ajanut ohi mua ja siskoa kotoa tänään.Olin kuulevinanikin parin hälytysajoneuvon menneen kodin ohi pillin soiden (monitoimihalliin on meiltä varmaankin n. kilometrin matkaa,ja asun itekin Wärtsilänkadun varrella),mutta en aatellut niiden menevän niinkin lähelle kuin monitoimihallille. X'D Iskä toteskin,että ne varmaan ettii ton jälkeen jonkinsorttista valmistusvirhettä,jos kerran katto romahtaa muuten niin hyväkuntoisessa rakennuksessa.
23.02.2010 17:12
Saanko kysyä,että jos on jo 18-vuotias (itse olen jo ja täytän n. 4 kuukauden päästä 19),niin onko tuon ikäinen turhan nuori siulle?Sikäli,kun 18-vuotias on jo aikuinen (lain mukaan ainaskin,mutta sinusta en tiedä ^^'')
03.12.2009 20:52
Sovin kyllä ikäni puolesta tuohon siun ikähaarukkaasi (olen 18,täytän ensi maaliskuussa 19),mutta tosin pukeudun vähän jätkämäisesti enkä mitenkään paljoa tyttömäisesti (kyllä,olen tyttö.Älkää antako "jätkämäisen" nimimerkkini hämätä XD).
03.12.2009 20:46
Ite tiedän Tahvontuvan,koska olen asunut jo yli 10 vuotta Järvenpäässä,ja Tahvontupa on parin minuutin kävelymatkan päässä meiltä,mutta sitä en tiennyt,että siellä kummittelis. O.O'' Se asia on tainnut mennä minulta ohi....
06.11.2009 18:44
Ihmisiä...?
09.10.2009 23:23
Ite käyn täällä aina välillä ja aina kun ehdin/pystyn ^^
04.09.2009 21:19
Vaikutat kivalta tyypiltä,muttah jos kerran etit oman ikästäs kirje/mailikaveria,niin mä olen 2 vuotta liian nuori ^^''
03.09.2009 22:06
Kokeile,löytyykö täältä mitenkään: http://www.huuto.net/fi/
24.08.2009 18:25
Huuto.netissä (http://www.huuto.net/fi/) voit myydä Akkarisi,jos siulla ei ole niille enää mitään tarvetta.Tosin Huuto.nettiin pitää luoda oma tunnus (palvelu on ilmainen),mutta eiköhän siellä löydy Akkareille ostaja. :3
24.08.2009 18:22
...J.R.R. Tolkienin kirja "Hobitti eli sinne ja takaisin"?Kirjalla ei ole mitään erityistä jatko-osaa ja se on suomennettu vuonna 1985 (tarkistin Wikipediasta).Kirja perustuu ennen "Taru Sormusten Herrasta"-trilogian tapahtumia ja kirjan pääosassa on Bilbo Reppuli.
24.08.2009 17:59
Tuli mieleen,kun Harmaaselkä mainittiin yhdessä viestissä,kun kävin tässä vähän aika sitten kattomassa Puoliverisen prinssin elokuvateatterissa,niin Harmaaselkää ei nimellisesti muuten mainittu elokuvassa sitä etsintäkuulutusta lukuunottamatta,vaikka Harmaaselkä esiintyikin itse elokuvassa.Eikä se edes puhunut mitään koko elokuvassa juuri mitään. -__-''
19.08.2009 11:51
Ite olen jo 18-vuotias ja luen W.i.t.c.h.iä,tosin ostan lehteä irtonumeroina (syy: asun vielä kotona ja tuskin äiti haluaisi,että alkaisin tilaamaan.Tai ainakaan niin kauan,kun asun vielä kotona XD).
19.08.2009 11:41
Jos kotipaikkakunnallasi sattuu olemaan kirppari ja divari ja/tai viikonloppuisin paikkakuntasi torilla on ihmisiä myymässä ylimääräisiä tavaroitaan poies,niin voisit näistä paikoista käydä kattomassa,ja jos meet divariin,niin kysele sieltä,onko heillä mahdollisesti joitain Seitsemän tassua ja Penny-kirjoja ja jos on,niin minkä hintaisia.
Ja löysin Huuto.netin haun avulla listattuna joitain kirjoja,jossa näkyy muutama sopivan hintainen (tosin,jos olet alaikäinen,siun täytyy kysyä vanhemmiltasi lupa,että saisit luoda tunnuksen Huuto.nettiin.Muussa tapauksessa jompikumpi vanhemmistasi luo tunnuksen itselleen sinne):
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=Seitsem%E4n%20tassua%20ja%20Penny&seller=&location=&bidder=
19.08.2009 11:37
Viimeisin Seitsemän tassua ja Penny-kirja sattuu olemaan tuo "Norsut koulunpenkillä",eikä muita osia olekaan vielä tullut.
19.08.2009 11:25
5 / 7