Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

450

1. Rypäletäyshemua?

EIkö suomesta saa ruokakaupoista mistään rypäletäysmehua? Kävin Alkossa kysymässä, mutta sanoivat että on ruokakauppojen
    Viinit
    3
    376
  2. Itsekuria on illuusio.

Ihmisellä ei ole sellaista asiaa kuin itsekuri. Ihminen toimii ainoastaan sen mukaan, mistä hän saa parhaimman hyödyn om
    Filosofia
    2
    358
  3. Jihad & Muslimit

Nyt kun olen ottanut selvää useammista lähteistä, niin mielipiteeni muslimeja kohtaan on se, että heitä ei kuuluisi otta
    Anarkismi
    0
    337
  4. Tietokoneiden muistikampojen taajuuksien merkitys

Hei. Pitäisi hankkia tietokoneeseen lisää muistia, kun ei vissiin 8 Gt riitä. Olisin ostamassa 16 Gt (kahden 8 Gt:n muis
    Elektroniikka
    4
    318
  5. Miten paksummat karvat?

Kuinka saada karvat kasvamaan paksumpana? Mielestäni tälläistä konstia ei ole, koska ihokarvat ovat kuolleita organismej
    Ihokarvat
    0
    315
  6. Aika dilemma?

Kun nyt raamattu väittää että maailma on tietyn ikäinen, niin voiko tiede muka ikinä sanoa että ei se olisi, koska aika
    Ateismi
    7
    291
  7. Toimiiko

Pyörä joka on poikkisuoraan maan pinnan kanssa, halkaisia ~1km. 6 rauta tankoa ~450m kpl, asetettu siten, että ovat kiin
    Fysiikka
    2
    240
  8. Anabolinen hiilarilasti

Hei. Olen kokeillut tässä jo pidemmän aikaa eri laisia ruokia, joilla voisi olla anabolinen vaikutus. Koska olen melko
    Ravinto
    4
    200
  9. Monitoimimies: mitä vaan, missä vaan.

Etsin töitä ihan miltä alalta tahansa ja ihan mistä päin mailmaa tahansa. Jos työ jostain muualta kuin Kajaanin läheltä
    Töitä haetaan
    3
    186
  10. Haluaisin ostaa 7 sielua.

Eli, kun te ateistithan ette usko sielun olemassaoloon, vaan tietoisuuskin on vain illuusio kemikaalisista reagrioista a
    Ateismi
    32
    161
  11. Käänteinen hormoonikuuri

Hei. Tuli tässä mieleen, että kun testosteronin suora ottaminen sammuttaa elimistön oman testosteronin tuotannon, johtae
    Kehonrakennus
    1
    153
  12. Miten saada aivot kasvamaan?

Olen tässä vähän miettinyt, että miten saisi aivot kasvamaan. Asia on tärkeä, koska (1) mikäli ihmisillä olisi suuremm
    Biologia
    19
    152
  13. Static Contraction Training

Hei. Onko joku koittanut tätä harjoitusmetodia jossa vain pidetään super painavia painoja staattisesti ylhäällä (esim me
    Voimanosto
    0
    131
  14. 23.12.13 Tampere -> Ylitornio (Jyväskylä, Oulu, Kemi, Tornio)

Lähden 23.12.2013, klo 18:00, Kalevan ABC:ltä ajamaan farmari mallisella henkilöautollani kohti Ylitorniota. Ajan Jyväsk
    Kimppakyydit
    0
    115
  15. Globalismi vs. Nationalismi

Maailman etu, vai valtion etu? Itse olen tullut hieman kiinnostumaan politiikasta filosofisella tasolla. Miten olen asia
    Yhteiskunta
    1
    114
  16. Jihad & Muslimit

Nyt kun olen ottanut selvää useammista lähteistä, niin mielipiteeni muslimeja kohtaan on se, että heitä ei kuuluisi otta
    Maailman menoa
    0
    91
  17. Missä pitää asuntovaunua Tampereella?

Ostin asuntovaunun ja mun pitäis alkaa sitä nyt fiksaamaan. Tai itseasiassa se on vaan asunvaunun pohja ja mun pitäis ra
    Karavaanarit
    2
    71
  18. Teologinen keskusteluryhmä Jeesuksen sanomisia pohtimaan

Olen kyllästynyt väittelemään ja keskustelemaan täällä keskustelu foorumissa ja chatissä ja tavoitteenani on nyt perusta
    Raamattu
    0
    53
  19. Lestaadiolaisuus raamatullista?

Kysymykseni on, onko lestaadiolaisuus apsoluuttisesti raamatullista? Olen kuullut, että lestaadiolaisuudessa tunnusteta
    Yleistä uskonnosta
    0
    47
  20. Argumentti globalismia vastaan ja sen puolesta

Hei Rehellisesti sanottuna, minun järkeeni sopii poliittiset mallit, joita itse toteuttaisin jos olisin Suomen kuningas
    Perussuomalaiset
    2
    47