turkka.mella

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
40
Kommenttia
450
Rypäletäyshemua?
EIkö suomesta saa ruokakaupoista mistään rypäletäysmehua? Kävin Alkossa kysymässä, mutta sanoivat että on ruokakauppojen3376Itsekuria on illuusio.
Ihmisellä ei ole sellaista asiaa kuin itsekuri. Ihminen toimii ainoastaan sen mukaan, mistä hän saa parhaimman hyödyn om2358Jihad & Muslimit
Nyt kun olen ottanut selvää useammista lähteistä, niin mielipiteeni muslimeja kohtaan on se, että heitä ei kuuluisi otta0337Tietokoneiden muistikampojen taajuuksien merkitys
Hei. Pitäisi hankkia tietokoneeseen lisää muistia, kun ei vissiin 8 Gt riitä. Olisin ostamassa 16 Gt (kahden 8 Gt:n muis4318Miten paksummat karvat?
Kuinka saada karvat kasvamaan paksumpana? Mielestäni tälläistä konstia ei ole, koska ihokarvat ovat kuolleita organismej0315Aika dilemma?
Kun nyt raamattu väittää että maailma on tietyn ikäinen, niin voiko tiede muka ikinä sanoa että ei se olisi, koska aika7291Toimiiko
Pyörä joka on poikkisuoraan maan pinnan kanssa, halkaisia ~1km. 6 rauta tankoa ~450m kpl, asetettu siten, että ovat kiin2240Anabolinen hiilarilasti
Hei. Olen kokeillut tässä jo pidemmän aikaa eri laisia ruokia, joilla voisi olla anabolinen vaikutus. Koska olen melko4200Monitoimimies: mitä vaan, missä vaan.
Etsin töitä ihan miltä alalta tahansa ja ihan mistä päin mailmaa tahansa. Jos työ jostain muualta kuin Kajaanin läheltä3186Haluaisin ostaa 7 sielua.
Eli, kun te ateistithan ette usko sielun olemassaoloon, vaan tietoisuuskin on vain illuusio kemikaalisista reagrioista a32161Käänteinen hormoonikuuri
Hei. Tuli tässä mieleen, että kun testosteronin suora ottaminen sammuttaa elimistön oman testosteronin tuotannon, johtae1153Miten saada aivot kasvamaan?
Olen tässä vähän miettinyt, että miten saisi aivot kasvamaan. Asia on tärkeä, koska (1) mikäli ihmisillä olisi suuremm19152Static Contraction Training
Hei. Onko joku koittanut tätä harjoitusmetodia jossa vain pidetään super painavia painoja staattisesti ylhäällä (esim me013123.12.13 Tampere -> Ylitornio (Jyväskylä, Oulu, Kemi, Tornio)
Lähden 23.12.2013, klo 18:00, Kalevan ABC:ltä ajamaan farmari mallisella henkilöautollani kohti Ylitorniota. Ajan Jyväsk0115Globalismi vs. Nationalismi
Maailman etu, vai valtion etu? Itse olen tullut hieman kiinnostumaan politiikasta filosofisella tasolla. Miten olen asia1114Jihad & Muslimit
Nyt kun olen ottanut selvää useammista lähteistä, niin mielipiteeni muslimeja kohtaan on se, että heitä ei kuuluisi otta091Missä pitää asuntovaunua Tampereella?
Ostin asuntovaunun ja mun pitäis alkaa sitä nyt fiksaamaan. Tai itseasiassa se on vaan asunvaunun pohja ja mun pitäis ra271Teologinen keskusteluryhmä Jeesuksen sanomisia pohtimaan
Olen kyllästynyt väittelemään ja keskustelemaan täällä keskustelu foorumissa ja chatissä ja tavoitteenani on nyt perusta053Lestaadiolaisuus raamatullista?
Kysymykseni on, onko lestaadiolaisuus apsoluuttisesti raamatullista? Olen kuullut, että lestaadiolaisuudessa tunnusteta047Argumentti globalismia vastaan ja sen puolesta
Hei Rehellisesti sanottuna, minun järkeeni sopii poliittiset mallit, joita itse toteuttaisin jos olisin Suomen kuningas247