Vapaa kuvaus

Pohdiskelija, sivustatarkkailija Coctail: sisäisesti kristittyä&ulkoisesti maailmasta tartuntaa saanut Habitus: pienehkö (172), mutta sopusuhtanen Ikä: mieli nuorempi kuin numerot Harrastus:luonto, lukeminen, koti-illat, musan kuuntelu Luonne: ujo, kai?, mä ehkä pelkään enemmän sua kuin sä mua Omia teitään vaeltava lepattava sielunriekale, joka etsii elämää, totuutta ja jotain muutakin ja joka haveilee olevansa suuri-pieni soturi. Ihmisen on löydettävä tiensä ja tapansa kuinka sovittaa yhteen usko ja maallinen vaellus, sillä: Emme voi lähteä täältä ennenaikaisesti pois "Mä tunnen mun ystävän tiedän yrittää pysyä hän kolme vuodenaikaa täällä yli kesän. Oli kuumetta syntyessään sai oudon vian sydämeensä neljä tuulta rakensi sinne pesän" Joillekin vaan ystävyys on vaikeempaa kuin yksinäisyys... Ja synkät pilvilautat valuvat etelästä... tännekkö? Jos uskot, on olemassa käsikirjoitus; ajasta, maailmasta, ihmisistä... Ihminen ei tiedä koska hänen sielunsa vaaditaan pois! Etsin itseäni ja paikkaani tällä planeetalla. En ole sitä löytänyt, en tiedä löytänenkö sitä koskaan? Enkä myöskään kaltaisijani vaeltajia ole täällä maailmassa tavannut. Mihin tekin olette kadonneet? Lienenkö siis syntynyt väärään aikakauteen? Tai väärälle planeetalle? En tiiä mut joku sanoo... "Tunnet olevasi yksin keskellä mustaa maailmaa jokainen sun yrityskin olla iloinen vain masentaa. Älä silloin menetä uskoa parempaan huomiseen juuri sinun täytyy kulkea läpi tuskaisten hetkien kukaan muu ei voi sua auttaa, kukaan ei voinut mua: Olen kokenut tuskan masentavan elämänhaluni lannistavan aina voima rakastava on mut vapauttava" Lainaukset: -P- Positiivisuus on syvältä, mutta syvemmältä on nega.hapatus Ei kaikkea tarvii vakavasti ottaa Tsemppiä erityisesti niille vierailijoile, joilla elämä välillä tuntuu olevan enempi ja vähempi "hukassa", ajatuspohjasta riippumatta! Me kaikki olemme matkalla jonnekkin... tulevaisuuteen Ja mitä tulevaisuus tuokaan mukanaan? Kiitos kun tutustuit! Suosikkibändit/artistit: Pöllö, talitintti, hömötintti, kirjosieppo Suosikkileffat: Mad Maxit, Tanssii susien kanssa Lempikirjat: Raamattu, jännitys kuten Jack Higgins, aku Vapaa-aikanani: luontoon, lukemaan, lepäämään.. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Profetia, yksinäisyys Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmat, elokuvia erityisesti jännitys Kotieläimet: villakoiria on aikas paljon nurkissa ja sängyn alla, mut on ne helppohoitosia En pidä: No ne hyttyset! Parhaat matkakohteet: lande Kotimaa: --- Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: vaki duuni Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Messenger: suistonvaltaaja@suomi24.fi Hakusanat: Usko, yksinäisyys

Aloituksia

37

Kommenttia

428

1. Seurantayhteiskunta

Yksityisten ihmisten seuranta tulee lisääntymään, mutta onko siinä sinällään mitään pahaa? Jos tulevaisuudessa pystytää
    Profetiat
    3
    76
  2. Kokoaminen

Tarkasti kun Raamattua luetaan niin Paavali ei puhu tempaamiseta taivaaseen, vaan kokoamisesta ja/tempaamisesta ( ihan m
    Profetiat
    1
    56
  3. Parisuhde

En ole seurannut palstaa aikoihin, joten en tiedä onko aihe ollut täällä esillä. Varmaan joskun on ollut, mutta kysynpä
    Raamattu
    1
    87
  4. Temmataanko?

Tuolla toisessa avauksessa pyydettiin perusteluja sille, miksi ei usko tempaukseen ennen ns. pedon tuloa. Niinpä tässä u
    Profetiat
    86
    245
  5. Luonnonmullistukset ja onnettomuudet

aiheuttavat paljon surua ja tuskaa ihmisille. Vaikea ja ehkä arkakin aihe, joka herättää joissakin myös suuttumuksen tu
    Profetiat
    134
    569
  6. Jeesuksen takaisin tuleminen

Löysin tämän palstan noin viikko sitten, joten en tiedä mistä täällä on keskusteltu. Itseä kiinnostaa etenkin kirkolta
    Kirkko kuulolla
    14
    404
  7. Yksinäisyys

on monen ihmisen kasvava ongelma ja rasite elämässään. Kuinka moni vanhus joutuu viettämään viimmeisiä vuosiaan elämästä
    Kirkko kuulolla
    16
    330
  8. Sirakin kirjaa

en ole huomannut kenenkään lainaavan tällä palstalla. Enkä muitakaan apokryfikirjojen kirjoituksia. Niinpä Sirakin kirja
    Profetiat
    9
    313
  9. Itsestäänselvä tulevaisuus???

Tulevaisuuden maailma, voisi olla jotakin seuraavanlaista.. Maailma jatkaa jo alkanutta yhdentymistään hallinnollisesti
    Profetiat
    11
    406
  10. Kysymys hullusta paimenesta

Osaisikohan kukaan antaa lisätietoa kun Sakarja 11:15-17 kohdassa puhuu mm."minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaan
    Raamattu
    7
    171
  11. Kooste VT:n ennustuksista

Profetiapalstalla kun ollaan, niin tein (valikoidun) koosteen oletettavasti toteutumattomista Vanhan Testamentin ennustu
    Profetiat
    24
    456
  12. Oikea profeetta?

Haiti. Taas monta surullista tarinaa. pohjois-Kaliforniassa 9.1. joku sentään pystyi ennustamaan pienemmän maanjäristyks
    Profetiat
    3
    198
  13. Aidosti yksin

oli ainakin tämä Lappeenrannasta löytynyt henkilö. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1821481 H
    Yksinäisyys
    3
    469
  14. Tosiasioita skeptikoille sekä

myös Raamattuun uskoville. Tämä kirjoitus on oikeastaan vastine nimim. "Inhottava realisti" julkaisemalle kirjoitukselle
    Profetiat
    18
    269
  15. Hallitsijat

Jumala ja Saatana ovat kaksi eri äärimmäisyttä. Heidän sanotaan hallitsevan maailmassa ja taistelevan ihmisten sieluista
    Raamattu
    16
    120
  16. Usko ja mielenterveys

Yhtä hyvin tämän voisin kirjoittaa jollakin muulla uskonto palstalla, mutta kun viime viikolla satuin tieni tänne löytäm
    Helluntailaisuus
    39
    1293
  17. Lähinnä uskoville

kysymys tuosta pedosta, jonka "kuolinhaava parani". Sen sanotaan olevan valtio. Kuinka pedon kuvalle voidaan antaa henki
    Profetiat
    12
    408
  18. Itsarista

Juhannus on taas sitä aikaa, et monella syvemmin yksinäisellä tulee varmaankin elämänsä lopettaminen mieleen. Suomalaisi
    Yksinäisyys
    4
    351
  19. Pidennystä odottamiseen

Kun niin moni tykkää kirjoittaa, että loppu on jo lähellä, niin otetaanpa vastapainoksi toisenlaista sanaa. Michel Nost
    Profetiat
    6
    468
  20. Uusi systeemi

suomi 24:llä mahdollistaa vanhojen juttujen uudelleen lämmittämisen. Se näkyy nyt olevan muotia eri palstoilla. Mulle mo
    Profetiat
    0
    132