Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
helitaponen
profiilit
helitaponen
helitaponen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1. En kovin paljoa, päivittäin ehkä n. tunnin. Paitsi jos tulee joku hyvä elokuva, silloin toki enemmän.
2. En lue mitään lehtiä, paitsi verkkohesaria.
3. Käytän paljon, ja muutenkin netissä tulee roikuttua ihan liikaa.
4. En.
5. Mukava, "easy-going", sellainen joka tykkää musta ja osaa myös näyttää sen.
01.04.2012 16:27
1. En kovin paljoa, päivittäin ehkä n. tunnin. Paitsi jos tulee joku hyvä elokuva, silloin toki enemmän.
2. En lue mitään lehtiä, paitsi verkkohesaria.
3. Käytän paljon, ja muutenkin netissä tulee roikuttua ihan liikaa.
4. En.
5. Mukava, "easy-going", sellainen joka tykkää musta ja uskaltaa myös näyttää sen.
01.04.2012 16:24
Hei kiitti vinkistä, kuulostaa tosi mielenkiintoiselta! :) Näyttää jopa olevan oman lähikirjastoni hyllyssä. Menen heti huomenna lainaamaan.
11.03.2012 18:27
Olen kieltäytynyt kaksi kertaa hääkutsusta. Ensimmäisellä kerralla olin juuri pari kuukautta aiemmin muuttanut ulkomaille, ja viikonlopuksi Suomeen lähteminen olisi ollut liian raskasta ja kallista. Toisella kerralla olin häiden aikaan lomamatkalla Thaimaassa, eikä pariskunta ollut minulle niin läheinen, että olisin häiden takia ruvennut perumaan lomaani.
24.02.2012 06:53
2 ystävää, lisäksi liuta kavereita.
14.02.2012 06:44
Onhan Aku sentään saanut tyttöystävän, joten sen perusteella ei ole ATM. Hannukin yrittää joskus vokotella Akun tyttöystävää, mutta Iines pysyy silti Akun rinnalla. :)
26.01.2012 13:21
En pelaa. :)
23.01.2012 06:34
No itse olin juuri viime viikolla Mastodonin keikalla Helsingissä, eli kuuntelen kyseistä bändiä ja metallia muutenkin, ja olen siis nainen. Näkyi siellä muitakin naisia olevan vaikka kuinka paljon. Tosi mielelläni ottaisin miesystävän, jolla on samankaltainen musiikkimaku! Tosin se ei todellakaan ole mikään must-juttu, muunkinlaista musaa kuuteleva mies kävisi oikein hyvin, jos muuten synkkaa.
22.01.2012 20:01
Tunnen. Tosin tämä tapaus haki vaimon aasiasta, mutta mitäs sen on väliä, kun on nyt kuitenkin onnellinen. :)
13.01.2012 22:01
Syy siihen, että limakalvosi hankautuvat yhdynnässä kipeiksi, ei ole se, että limakalvosi olisivat jotenkin ohuet. Syy on ihan vain se minkä itsekin jo totesit, eli ettet ole riittävän kiihottunut etkä kostunut tarpeeksi.
Mikä sitten on syynä siihen, ettet kiihotu tarpeeksi, sitä sinun kannattaisi kyllä miettiä. Onko suhde muuten kunnossa? Naisen mieli on niin monimutkainen, ettei kiihottumiseen ja seksistä nauttimiseen välttämättä riitä pelkästään se, että mies on hyvännäköinen ja "hyvin varusteltu". Kiihotuit kuitenkin edellisen poikaystäväsi kanssa, joten sinäänsä vika ei ole korviesi välissä.
Ja mitä tulee tuohon ettet ole saanut orgasmia miehen kanssa, niin sillä ei ole mitään tekemistä vibraattorin käytön kanssa. Itse asiassa aika monet naiset eivät saa orgasmia yhdynnässä. En nyt muista tilastoja, mutta luvut lienee aika helppo löytää netistä tai ainakin Osmo Kontulan kirjoista, jos kiinnostaa. Seksi voi silti tuntua mahtavalta, vaikkei se orgasmiin johtaisikaan, ja oikean, huomioivan kumppanin kanssa saattaa oppia sen orgasminkin saamaan.
05.01.2012 20:29
Taloyhtiön joulusaunassa kävin, ja sain istua yksin lauteilla. Onneksi.
26.12.2011 16:16
Joo, tuo on ihan totta. Perheelliset haukkuu lapsettomia, että ne jotka eivät halua lapsia ovat itsekkäitä. Mutta kyllä lasten hankkiminenkin on itsekästä, sillä niitähän hankitaan vain siksi, että MINÄ nyt niitä haluan! En ole kokonainen ihminen, jos mulla ei ole lapsia! Ja eihän rakkauskaan ole täydellistä, jos ei se kanna "hedelmää".
16.12.2011 18:13
Huonosti käyttäytyvät miehet. En kylläkään muista jakson nimeä, mutta nauratti.
07.12.2011 17:10
Kyllä voisin seurustella ruman miehen kanssa, jos hän olisi siisti. Mutta jos/kun rinnastat rumuuden ja epäsiisteyden, niin en voisi. Kyllä hygieniastaan pitää pitää huolta, ja sen tukankin voi käydä leikkauttamassa ja turpakarvat kammata, oli sitten miten ruma tahansa.
26.10.2011 00:00
Minä matkustan yksin nimenomaan pakettimatkoilla. Kaikki kaverit ovat perheellisiä tai ainakin pariutuneita, joten matkustavat miestensä ja lastensa kanssa. Sinkkukavereita ei mulla ole, joten ainoa vaihtoehto on matkustaa yksin. Rannalla löhöillessä ja kirjaa lukiessa ei nyt niin kaveria tarvitsekaan, ja matkatoimiston järjestämillä retkillä tulee usein puheltua muiden matkalaisten kanssa. Ainoa hetki jolloin yksinäisyys korostuu ja tuntuu että olisi mukavaa kun olisi joku matkakumppani, on kun illalla menen syömään. Yksin syöminen tuntuu kieltämättä vähän pöhköltä, ja silloin olisi kiva jos olisi joku kenen kanssa jutella.
10.10.2011 19:04
Haimatulehduksen oireena on myös yläselkään säteilevä "vyömäinen" vatsakipu. Mistäpä sen tietää, vaikka voisi oirehtia pelkkänä selkäkipunakin. Suosittelen käymään lääkärissä ja kertomaan suoraan, paljonko juot.
29.09.2011 20:27
Älä nyt paperinkeräykseen kuitenkaan heitä! Vie johonkin antikvariaattiin, saattaa niitä joku olla kiinnostunut lukemaan (ainakin jos on kyse uutuuskirjoista), ja saatatpa saada muutaman lantin niistä itsellesikin.
Tai sitten voit jättää niitä bookcrossing-periaatteella vaikka bussiin tai jollekin muulle yleiselle paikalle. :)
29.12.2010 14:49
Mulle on muutaman kerran joku tullut juttelemaan niitä näitä esim. kirjastossa tai kaupassa, ja itselleni tulee siitä lähinnä sellainen fiilis, että mitä tuokin ajaa takaa ja olis nyt vähän kiirekin, ei tässä ehtis jauhaa diipadaapaa jonkun tuntemattoman kanssa. Eli itse tykkään kyllä siitä, että suoraan ilmaistaan kiinnostus.
27.10.2010 20:29
Voi olla, että osalla on liian korkeat vaatimukset. Mutta osalla varmaan on syynä myös se, että aika harva mies kuitenkaan loppujenlopuksi hakee yh-äitiä, tai edes kelpuuttaisi lapsellisen naisen, vaikka muuten synkkaisikin. Näkeehän sen jo tätä palstaa lukemalla, miten moni mies ajattelee, ettei halua ruveta toisen miehen lapsen "elättäjäksi" (vaikka naiset eivät välttämättä mitään elättäjää etsi, vaan kumppania itselleen).
09.10.2010 08:46
Minua ärsyttää, jos joku kuvailee itseään sanoilla "pirteä ja iloinen" tms. Ei kukaan voi aina olla pirteä ja iloinen! Kyllä vireystaso ja mielialat vaihtelevat kaikilla ihmisillä, tilanteen mukaan.
Toinen mikä ärsyttää on, jos viljellään jotain mainoksista ja sketsisarjoista tuttuja hokemia, kuten "Elämä on" jne.
01.09.2010 12:03
5 / 6