Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. hei
    itse en ole edes aloittanut, enkä aloita koskaan. Mä en käy koskaan missään sä-
    älittävissä baareissa yms. Haen seuraa mm. netistä, vaikka se onkin ajan tuhla- usta............ ja ne entiset kaverisi vaan on tyhmiä, kun käskivät sunkin aloittaan ai -koinaan juomisen syyttä suotta.....ne vaan yllytti, eikö vain ? ja sanoivat, et jos et juo, et oo meidän kaveri yms......
    Sepä on hyvä, et oot tullut järkiisi tuon asian suhteen. Noin pieni määrä nyt ei haittaa ketään.........omat vanhempani, ja lähes koko muu suku ryyppää, minkä ehtii, myös isosiskoni ja sen ärsyttävä mies......ja heillä on jopa 3 alaikäistä poi- kaa.......missä he ovat, kun heitä ei oo kukaan vahtimassa, eikä lukemassa iltasa
    -tua, kun molemmat vanhemmat on niiiiiin humalassa, tai jos eivät vielä, niin pi- an ovat ja juovat lisää......piupaut vaan pojille, pärjätkööt yksin.............sellainen hävettää mua paljon......ilmankos sitten, kun vanhin pojista mokaa jotenkin, niin eiköhän se isä ole sen kimpussa......raastaa sen missä se sitten onkaan, JALAS- TA pois ja siivoamaan omat jälkensä, jos on esim. toisen kahvikuppi kaatunut va -hingossa.....siellä ei ymmärretä huumoria tipan vertaa, tai se on kieroutunutta siellä........musta tommoinen käytös isältä on kyllä häpeällistä..........eikä koskaan pyytänyt anteeksi koko mies ! ne taitaa luulla, et noin ne pojat selviää sitten aikui -sena....mutta he ovat VÄÄRÄSSÄ !! heistä tulee hölmöjä ja rikollisia........no, jää- vät sitten nuolemaan näppejään.....
  2. Hei
    Joo, mäkin oon huomannut saman.....esim. rakastamani mies otti mieluummin akan, jolla on jo ennestään n. 12-v pojankloppi ja nyt he ovat äsken saneet tyttären....... Hävytöntä moinen, itse en ikimaailmassa halua miestä, jolla on yksikin oma lapsi toi -sen naisen kanssa. Uusioperheisiin ei ehdottomasti kannata sotkeutua ! Varsinkin, jos vielä kummatkin omat vanhemmat on elossa ja muutenkin kuvioissa mukana..... vanhempien vieressä asuu yks sellanen häpeällinen kapattipariskunta, lapsia kum-mallakin, osa jo aikuisia, ja ainakin 2-3 yhteistä lasta, nuorin ihan pieni......ovat oikea häpeäpilkku tällä tiellä, missä he asuvat......ja huonot vanhemmat ovat kumpikin, kun tupakoivat ihan pienten lastensakin lähettyvillä.......en vain tajua heitä.....häpeän vain heidän tekosin, pitäisikö soittaa lastenviranomaisille, että käyvät juttelemassa nakko-jen kanssa..........ovat asuneet tuossa vieressä jo ainakin 15-vuotta.....häpeällistä, että sen ikänen akka vaan hankkii lisää tenavia......eikö ne ex-ukkonsa kans hankitut tenavat riitä ? Itse sitoutuisin oikein mielelläni vain yhteen mieheen, enkä halua, että sillä on vielä mitään yhteyksiä ex-muijaansa.....ei pienintäkään yhteyttä saa olla.... Tuntuu, että noi, jotka pettää jaovat kuitenkin naimisissa toisen kanssa jne, ja lapsia-kin on, niin he ovat seksiaddikteja, jos haluavat lisää lapsia uuden ukon/akan kanssa . Että mikään ei riitä, pitää saada lisää ja lisää vain......... Sä puhut kyllä täyttä asiaa. Se, että toinen vanhempi valitsee uuden ukon/akan ja lapsia lisää vain, niin se on täysin väärin sitä lasta/lapsia kohtaan, olivatpa he sitten minkä ikäisiä tahansa. He ei -vät tosiaankaan ajattele sen lapsen/lapsien etua koko asiassa....... Isollasiskollani on 3 poikaa, joista 2 vanhempaa on jo koulussa, nuorin aloittaa ensi syksynä, ja van -hempansa ovat olleet naimisissa 19.6.98 lähtien. He ovat tunteneet toisensa jo vuo-sia ennen ensitapaamistan, se taisi olla jossakin partiohommissa joskus n. 25-vuotta sitten....juuri tämän siskon aviomiehen pikkuveli on tämä mun rakastama mies, josta kerroin alussa.....kävimmehän me sentään rippikoulua yhdessä, se muija tuskin oli edes 10-v tohon aikaan, en onneksi tiedä sen ikää enkä haluakaan......sen ku tekee sitten yksinään omat virheensä...........
  3. no, onpas kummia naapureita sullakin ollut......sekopäisiä taitaa olla jokainen sie
    -llä.......tais olla muija vaan yksin asialla, ei muut naapurit tainnu koskaan valitel- la susta tolleen......
    Aika hävytöntä nyt uskoa sekopäistä akkaa, joka valehtelee......ei se isännöitsijä olisi saanut mitenkään koskaan koskea sun tavaroihisi eikä se akka olis saanu valehdella susta tolleen kaikkea sakopäistä....mun aueen isännöitsijä-ukko käs- kyläisineen vei mun kaikki tavarani tässä n. 3-v sitten mun omasta varastostani, ilman lupaa, se oli mukamas liian sotkuinen, mut katsoisivat sen viereisen kopin järjestystä.......se on nyt vielä enemmän sekasin, kun mun aikoinaan......pitänee vaihtaa lukko kokonaan sellaiseen, missä on tietty numerosarja, jota ne tai muut ei tiedä, ettei ne naakat enää vie toisten omaisuutta !!! en oo vieläkään toipunut moisesta käyttäytymisestä, enkä koskaan toivu...........pitäisköhän mennä itsekin oikeuteen asian takia, et sais edes osan korvausta RAHANA tai tavarat takas jo- kainen. Ne skitsot tais jopa polttaa kaiken, tai ne tais viedä ne kaatopaikalle, jon- ne yksikään MUN OMA tavarani EI KUULU !!!! niiden varastokoppien pitäisi olla isompia kaikille, ja ne pitäisi olla ilmastoidussa ja tulenkestävässä tilassa. Mut se on näemmä niiiiiiiiiiin vaikeaa ymmärtää jotakuta siellä asuvaa.....ne vahtaa jokaista MUN liikettäni niiden asentamilla salakameroiden avulla, muiden liik- keet ei kiinnosta yhtään, vaikka he rikkoisivat LAKIA !!! Piupaut vaan heille.......ne saa tehdä, mitä haluaa, toi yks ei saa tehä MITÄÄN.................. ja heillä oli vielä ot -saa ottaa valokuvia mun asunnostani joskus yli 10-v sitten......ne häpäisivät sen homman, eivät olisi saaneet tehdä niin.....ja takuulla kaikki negat JA kuvat yms o -vat sekä heidän että poliisin tiedossa......olen ollut alusta saakka heidän silmätik
    -kunaan, ja sellaisena pysyn......taidankin tehdä heistä ja heidän käytöksestään vuosien aikana kunnon rikosilmoituksen, vaatien maksettavaksi monen sadan euron menetykset ja vaatimus, että yksikään heistä ei enää koskaan puutu mun asioihini noin. Eikä vie mun omaisuuttani maksamatta sitä ensin.
  4. mun yks ex-naapuri, joka rikko lakia/järjestyssäntöjä ja joutu siten muuttaan ve-
    ke, oli ihan hävyttömän HULLU !!! siis viimenen pisara oli se, et se vinguttaa jota
    -kin ihme vinkuna-musaa, joksi se sitä nimittää, siis musaa, keskellä yötä, eli kel
    -lo 22:00: n JÄLKEEN, kun siellä on se hiljaisuus, jatkuen seuraavaan aamuun kello 07:00 asti. On kysyttävä JOKAISELTA asukkaalta, joka asuu vieressä, et saako vinguttaa musaa hiljaisuuden jälkeen, eikä vaan tehdä sitä kysymättä en- sin muiden mielipidettä, jollakullahan voi olla vaikka varhainen aamu töihin läh- tiessä......ei oo kivaa, ku ei saa nukutuksi, ku joku idiootti sekoilee keskellä yötä. Onneks se joutu muutaman viikon päästä muuttaan veke sieltä, se muutenkin rik -ko muitakin lakeja siellä, esim. et se harvoin käytti omaa etuoveaan, kuten nor- maalit ihmiset tekee, eivät kulje toisten takapihoilta, eivät jätä rumaa jopoaan, jo- ka näyttää siltä, et se on räjähtänyt jo vähintään kerran, vierustalon nurkalle oot- telemaan, et se alkais käyttään sitä......sit myöhemmin siihen muutti joku läski muija, joka asu siinä vaan n. kuukauden, kun se luuli, et sen ei tarvitse maksaa vuokraa....luuli olevansa joku ihmeen miljonääri, ei tarvi maksaa senttiäkään, ku isä maksaa.......ja höpön pöpöt ! sen isä on siis joku ihmeen.....mikä se nyt oli..... en edes muista enää, mikä.....sit siihen myöhemmin muutti yks äijä, jota siedän jotenkin.........ite asunu siin 1.9.98 lähtien, muut naapurit on vaihdelleet tiuhaan... en oo tyytyväinen koko häpeälliseen asuntoon enkä siihen ylikalliiseen vuokra-an.....mut en kyllä muuta minnekään vielä vuosiin, kunhan vaan toi ns. talonmies ukonretale jättää mut RAUHAAN !!!! eikä oo käskyläisineen joka sekunti vahtaa- massa mun jokaista liikettä, mitä kävelen ulkona.......
  5. Hei
    Mulla on sama juttu, aina, kun tapaan netissä jonkun ukon, niin hän osoittautuukin täysin pettäjäksi ! Ennemmin tai myöhemmin,......nyt olen taas sinkku, kiitos vaan y-helle hävyttömälle Tamperelaiselle ukolle ja sen nykyselle muijalleen, et mun sydän on särkynyt lopullisesti...............sekin osoittutui täysin pettäjäksi !! Se jos mikä pitäisi kieltää lailla, et jos joku jää kii pettämisestä, kun on suhteessa/naimisissa yms toisen kanssa, et sais vaikka jonkun vuoden vankeutta, ehdotonta, tai vastaavaa......se jäi oikeestaan kiinni kerran, kun se oli mun vanhempien luona mun kanssani yhden yön , tietysti vanhempani ei tiedä asiasta, siitä on nyt pari vuotta juuri näin kesäaikaan.... Että se törkimys kehtasi soittaa jostakin hullujen huoneelta karanneele muijalleen, et se raukkis on saanu yöpymispaikan........ja mä kun luulin, et se raukkis soittaa isolle-siskolleen asiasta, ei toiselle akalle !!! Ja se meni sivummalle puhumaan aivan, kuin se yrittäis salata jotakin, vaikka olin sanonut monta kertaa ennen tuota, että PETTÄ-MINEN ON EHDOTTOMASTI KIELLETTY !! Ja sit illalla, kun kävimme nukkumaan, se nukku lattialla, mun vaatimus, niin eiköhän se alkanu kopeloimaan mua.....onneks se lopetti melkein heti..........
    Pettäjät kannattaa heittää kiinaan asti.......sin e jäävät naukumaan sen kanssa, ke-nen kanssa se sua pettikään........niin mäkin teen aina, kun saan rakkaani kiinni pet-tämisestä........ Aika törkeää on pettää omaa rakastaan.....mutta se, että se petetty osapuoli tekee noin, on ihan ansaittua ! Ja täysin oikein sitä pettäjää kohtaan. Jaksamista sulle ja muille petetyille ympäri suomen !