punaisen värin ylläpitäminen?

punapää(ksikö)

Heippa! Nyt kesää vasten olen aatellut värjätä hiukseni tummanpunaisiksi mutta olen kuullut että väriä on vaikea pitää punaisena varsinkin nyt kesällä kun aurinko vaalentaa hiuksia muutenkin. Onko mitään vinkkejä miten hius pitäisi värinsä ilman jatkuvaa värjäystä?

11

4186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sugarD

No itse olen parturi-kampaaja ja välillä pidän itselläni punaista hiusta myöskin. Jotkut asennoituvat että värin ylläpitäminen on raastavaa mutta itse olen ainakin tottunut kerran tai joskus parikin viikossa laittamaan suoraväriä hiuksiin. Sehän on on ilman hapetetta toimiva periaatteeltaan sama kuiin hoitoaine jossa on sävy mukana, menee tehohoidostakin joka on kesällä hyväksi kun aurinko tahtoo kuivattaa hiusta. Kampaamoista saa ostettua todella hyviä suoravärejä ja punaistenkin värejen kirjo alkaa olla jo nykypäivänä melko mittava.

• hei
        kellä on vaan varaa.........ei se värjäys sentään ilmasta ole ! teen itse omat raitani, enkä maksa omaisuuksia eikä se vie sekuntiakaan kallista aikaani !! helppoa, kuin MIKÄ !! enkä ole edes mikään kampaaja...........säästän paljon, kun teen itse !! enkä ole pettynyt koskaan. Tosin pari kertaa olen teettänyt ne kampaajalla, mutta ne mak -soin omaisuuden, se oli vielä markkojen aikaa, ja mitä se nyt lie maksaa, varmaan jotakin lähemmäs 50 euroa/kerta......ja joka ei takaa, että päänahka kestää sen......

• hei
      tee se itse, osta kaupasta hiusväriä ja säästä PALJON !! tekeminen on tosi HEL-
      PPOA !! itsellä on ollut raidat jo melkein vuoden, vaaleat, ja ITSE TEHDYT !!! Jos
      -kus tosin olen joutunut ostamaan uuden paketin ja tekemään ne uudelleen, mut
      -ta ei se mitään ! ja käytän shampoota ja hoitoainetta, jotka on tarkoitettu värjä-
      tyille hiuksille , oikeastaan olen käyttänyt niitä jo muutaman vuoden ennen raito-
      jen tekemistä....eikä se ole haitannut yhtään ! ensin oli Pantenen, mutta ne on näemmä lopetettu, mistä syystä, en tiiä, mutta se ainakin sai omat hiukseni jopa kasvamaan pituutta ! ja kun tein raitani yhtenä perjantaina, niin seuraava varsi-
      nainen pesu oli vasta seuraavana maanantaina, että se väri kestää kauemmin. Toki pesin ne hiukset pakkauksessa tulleella hoitoaineella, shampoo oli oma..... ja ne on kestäneet kauan ! jos teettää ne jossakin kampaamossa, se kestää iäi-
      syyden ja maksaa omaisuuden..........kotona tehdyt itse on paljon paremmat !! ko-
      keile sinäkin ! itse käytän jotakin.....Garnier mitä lie.........se kun on halvin vaihto-
      ehto.......en ole mikään rikas, joten se on paras vaihtoehto itselleni. Siinä muka- na tullutta huppua en käytä, teen ne ilman sitä, määrään raitojen koon itse...... ja hyvä tulee ! aina !

• Punapää :)

Ei ole ollenkaan vaikea pitää väriä päässä, kun ostaa oikeita tuotteita :) Kampaamoista saa esimerkiksi Wellan punaista kestosävytettä, jonka hinta kyllä vaihtelee kampaamoiden mukaan, mutta halvimmillaan maksaa vain 10€ :) Itse käytän kyseistä tuotetta, ja sävy on aivan ihana! Väri pysyy myös päässä paljon paremmin kuin mitä markettien punavärit. Sen jälkeen kun vaan vahvistaa väriä noilla aiemmin mainituilla suoraväreillä, niin hyvä tulee. Eikun vaan kokeilemaan :)

• Decade

Itse käytän kerran viikossa KC:n punaista tehohoitoa: http://designineyes.blogspot.fi/2012/08/pepper-in-my-hair.html. Halvempi kuin kampaamojen mömmöt, stockalla n.16e pullo ja kestää pitkään, itse selviän samalla pullolla aina uuuseita kuukausia. Tai siis kai tuotakin kampaamoista saa, usein vain niissä on kalliimmalla myynnissä.

• Laatu

Persaukiset :)

• Justiinssa

Kc on kampaamojen "mömmö".

• KCpro

KC on laatutuote, ei ole vain "kampaamojen mömmö" koska sitä saa muualtakin kuin kampaamoista. Viisas pääsee vähemmällä, mutta voihan sitä rahansa laittaa mihin lystää ;)

• Mä laitan tukkaan aina 'hoitoaineeksi' n 20minuutiks just tota KC:n Color Maskia pepper-sävyä. Ei tarvi pestä niin usein tukkaa kun väri on kirkas! Joten purkki kestää vähintää pari kuukautta. Suosittelen, vaikka sotkua tuleekin pyyhkeisiin ym mut lähtee helposti puhtaaksi.

• punapää

Mä käytän Biozellin punaista hiusnaamiota välillä, ja se muuttaa tukan punertavan ruskeaksi vaikka mulla on tosi tummanruskeat hiukset :) Eli on tehokas ja edullinen. Tehokkaampi kuin muut kokeilemani, kestää kuulema 8 pesua ja pari min hiuksissa. Riittoisa pullo ollut ihan.

• punapää(ksikö)

kiitos paljon vinkeistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      100
      2873
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1814
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      383
      1681
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe