Pettävä aviomies ja kuinka jäi kiinni "tietämättäni"

sohäppi

tarina: loin someen tekastun profiilin koska epäilin mieheni pettävän.hankein kavereita profiiliin joka paikasta mahdollisimman paljon sekä liityin samoihin ryhmiin..sitten pyysin kaveriksi ja kuinkas ollakkaan...mies kertoi että on jopa eronnut minusta.leikein mukana koska ei hän tiedä kuka olin.

mies kertoi mm. suhteestaan ja kuinka sekopää aviopuoliso on.Hihittelin itsekseni mutta myös sain totuuden kuinka mieheni pettää netissä.mies kertoi tekaistulle profiilinneli kuinka pettää:vääristelee työaikoja/paikkoja/raha-asioita ym.hän jopa lähetteli kuvia numeroon jonka hain ärrältä,siis prepaid- liittymän..
ja leikin mukana tottakait!

Oli siis oikeasti shokki lukea näitä kaikkea.

Joo kyllä hän haluaa nyt tavata ja sitä pelkäsinkin alusta asti.
heivaanko vai menenkö sovittuun tapaamispaikkaan ja päästän räkänaurun?

27

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7t8il7t9ö

Jos et ole saanut miestäsi kiinni pettämisestä niin mitä oikein meinaat sanoa? Hän voi kieltää kaiken eikä siinä ole kuin sana sanaa vastaan.

Jokainen meistä syyllistyy valehteluun ja virheisiin.
      Pikemminkin näyttäis että siinä on kaks hullua saanu toisensa.

• --------------------

On tainnut vakka kantensa valita. Ei millään pahalla.

• fuckswag

Joo, siellä on WT-lumppu miehensä valinnut. Ei millään pahalla. Mutta kuitenkin. Pelkkää täydellistä totaalista absoluuttista pahaa toivoen.

• jooo...

Tulosta ne satuilut paperille, lyö nippu äijän käteen ja kysy onko sulla vielä jotain lisättävää tähän? Sä sait jo leikit leikittyä loppuun ja otettua irti sen mitä siitä hait.

Tee se kuitenkin jossain sellaisessa paikassa jossa on muitakin, sillä voi olla että äijä menettää malttinsa.

• tarinateltta

Niinpä, uskokoon ken tahtoo.

• Näin tekisin

No jos tarinasi on totta, tietenkin menet sovittuun tapaamiseen. Siellähän se totuus sitten valkenee.

• sohäppi

ajattelin leikkiä mieheni kanssa vielä,siirtää tapaamista jne...katson kuinka paljon valehtelee..

• kasva aikuseksi
        sohäppi kirjoitti:

ajattelin leikkiä mieheni kanssa vielä,siirtää tapaamista jne...katson kuinka paljon valehtelee..

Mitä sä tosta kaikesta hyödyt? Ihan samanlainen kieroilija olet kuin miehesikin. Kyllä on vakka kantensa valinnut ja pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.

• irkku urkki

Sovi tapaaminen vaikka hotelliin. Sit ukkos yllättäen tulee hotellihuoneen ovelle jossa näkee sun Nussivan isokaluisen ukon kanssa saa ukkos kunnon yllätys

• tuhkamunat. ry

Taitaapi ukkos olla tuhkamuna

• pikkumunat. ry

Tai sitten pikkumuna

• sohäppi

Lykättiin deittiä...jutustellaan ja tutustellaan facessa..mies kehtasi väittää aikoja sitten että minä petän,vaan tekeekin itse sitä..

• hyvä idea sinänsä

Ja varmaankin näin on että ette ole soitelleet kertaakaan kuullaksenne toistenne äänen mutta muuta tekstaria ja kuvaa vaan välitätte.

Muuten ihan hyvä ideana kyllä mutta nykyisin miehet vaativat skype videopuheluita ja muita puheluita.

• ghjkloihg

Vaativat?? Ja sinäkö vastaat miesten vaatimuksiin tuosta vaan?

Kyllä voi kuukausia olla vaan tekstareiden ja kuvien kanssakin.

Ja ei ne varatut paljon soitella halua, tekstarit on turvallisempia ja helpompia.

• oihvoih

Varsinkin voihkeäänet suosiossa

• en katsonut

Tein vähän saman tempun, loin valeprofiilin nettiin kun sain tietää mieheni olevan deittipalvelussa. Laittoi viestiä ja antoi puhelinnumeronsakin. Piti sitten hakea prepaid itsellekin ja viestittelimme useamman kuukauden ja mies lähetti kuviansa minulle. Kertoi olevansa sinkku ja sitä rataa. Valheet olivat melkoisia.
      Nyt saa rauhassa deittailla sinkkuna.

• päitä tippuu

Nyt vaan kaikki nysväämään valeprofiileja, niin maailma
      on parempi paikka elää.

• Uuuh

Kunnon panot lauantai iltana makkarin ovi ja verhot kiinni yhdessä asennossa

• rtlrairai

Mies itse loi valeprofiilin, koska oli nähnyt että sinä käytät deittipalveluja. Tutustui sitten siellä ja lähetti kuvia ja vedättää ihan 6-0 ja nauraa partaansa kun et itse uskalla myöntää olevasi deittichatissä. On siinäkin kaksi.

• tiina Tissi

Mulle voi lähettää spermaisia kondomeja

• Anneli anus

Mä taas käytän spermaa yövoiteena rinnoille

• aika outoa

Mistä sä tiedät, että just sun miehesi on profiilin takana? Onko kuva mukana? Ja onko hän niiiin typerä, että laittaa viestejä omasta numerostaan?

• Hei
      Mulla on sama juttu, aina, kun tapaan netissä jonkun ukon, niin hän osoittautuukin täysin pettäjäksi ! Ennemmin tai myöhemmin,......nyt olen taas sinkku, kiitos vaan y-helle hävyttömälle Tamperelaiselle ukolle ja sen nykyselle muijalleen, et mun sydän on särkynyt lopullisesti...............sekin osoittutui täysin pettäjäksi !! Se jos mikä pitäisi kieltää lailla, et jos joku jää kii pettämisestä, kun on suhteessa/naimisissa yms toisen kanssa, et sais vaikka jonkun vuoden vankeutta, ehdotonta, tai vastaavaa......se jäi oikeestaan kiinni kerran, kun se oli mun vanhempien luona mun kanssani yhden yön , tietysti vanhempani ei tiedä asiasta, siitä on nyt pari vuotta juuri näin kesäaikaan.... Että se törkimys kehtasi soittaa jostakin hullujen huoneelta karanneele muijalleen, et se raukkis on saanu yöpymispaikan........ja mä kun luulin, et se raukkis soittaa isolle-siskolleen asiasta, ei toiselle akalle !!! Ja se meni sivummalle puhumaan aivan, kuin se yrittäis salata jotakin, vaikka olin sanonut monta kertaa ennen tuota, että PETTÄ-MINEN ON EHDOTTOMASTI KIELLETTY !! Ja sit illalla, kun kävimme nukkumaan, se nukku lattialla, mun vaatimus, niin eiköhän se alkanu kopeloimaan mua.....onneks se lopetti melkein heti..........
      Pettäjät kannattaa heittää kiinaan asti.......sin e jäävät naukumaan sen kanssa, ke-nen kanssa se sua pettikään........niin mäkin teen aina, kun saan rakkaani kiinni pet-tämisestä........ Aika törkeää on pettää omaa rakastaan.....mutta se, että se petetty osapuoli tekee noin, on ihan ansaittua ! Ja täysin oikein sitä pettäjää kohtaan. Jaksamista sulle ja muille petetyille ympäri suomen !

• lääh

Armastain nain ja nain sit perkele petetyksi tulin vain

• märkää

Petri Nygård; märkää

• Ruma äijä.

Miehes on varmaan komea kun saa naisilta vastauksia netissä.

• sohäppi

Kyse on nyt miehestäni jonka epäilin pettävän.kiinni on jäämässä juuri.minähän tässä loin aikoja sitten profiilin jossa aloin leikkimään ja vain sen vuoksi että saan mieheni kiinni pettämisestä.näin helppoa se on netissä!Luot tyhjän profiilin,etsin jotain yhteistä,yhteisiä harrastuksia,ihmisiä jopa,alat "seukkaan" oman siippasi kanssa ja niin ed...mies vastasi kutsuun..hyväksyi kaveruuteni,yhteiset harrastukset sun muuta.ainut mitä ei ole vielä saanut on kuvani.

ottakaa mallia..jos epäilet siippasi pettävän niin tämä on varma keino saada kiinni siittä.eikä muuta tarvita kuin koneella istumista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      97
      2821
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1804
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      382
      1670
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1611
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1447
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1257
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1176
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1146
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe