Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

1. Mietin mitä muuta olisin toivonut, mutten oikein löydä ajatusta.
    Kesät saaressa elettiin jo lapsena sitä päivää miettimättä, mitä isona.
    Maalaistalossa toisinaan pari viikkoa sai olla.
    Tuli äsken mieleeni että kulkeehan ne lentoemotkin mutta niillaa olis kait liian hienot vaatteet mun sen aikaisiin haaveisiin.
    Ainoa mitä toisinaan toivoin oli että tulisin pian aikuiseksi ja saisin päättää omista asioistani.
    Pennut oli siihen aikaan hiljaa kun aikuiset puhuu, ja kuri oli meillä aika melkoinen. Ainakin omasta mielestä.
  2. No joo. Mun täytyy myöntää tyhmyyteni etten ole lukenut siitä muuta kun sen verran että joku on päässyt joidenkin idoliksi tolla tavalla.
    Ja kuitenkin olen elämäni varrella tutustunut ihmisiin jotka on myyneet tavaransa ja kuka mitenkin jatkaneet elämää.
    Eli ei tuo ole mitään uutta.
    Yks työkaveri nainen, oli rakennuksilla aikoinaan. Hän oli eronsa jälkeen pistänyt tavaroillaan rahoiksi ja alkanut kiertää suomea, pienen laukun kanssa.
    Hän teki töitä missä halusi ja viipyi aina juuri niin kauan kun alkoi paikoillaan olo ahdistamaan.
    Juuri silloin mietti lähtöään sieltä, en edes muista mikä työmaa ja missä se oli kun on mulla niitäkin niinpaljon. Hänkin oli kuitenkin jo päälle viidenkymmenen.
    Ja olen muitakin tavannut jotka saman on tehneet mutta ei niin otsikoihin päässeet.
    Ja kyllähän voi thaimaasta löytää vaikka uuden vaimon, jos hän tuollaisen tempun täällä teki. En todellakaan lukenut yhtään hänestä kirjoitettua juttua, otsikot vain.