Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikki on ihan tavallisia ihmisiä joilla niitä on mun ympäristössä ja niitä on paljon.
Ei kaikki laitata itseään täyteen tatskoja.
Mun systerillä on nilkkarangas ja joku pieni juttu jossain näkymättömissä.
Tavallinen ihminen eikä varmasti hae mitään erilaisuutta tai yleensä yhtään mitään.
Ja tuo keskustelu tarjoilijoiden tatskoita jossain kohtaa vähän nauratti.
No ajatellaan jos se tatuointi tarjoilijalla on niiiiiiin kamala että ruokansa jättää tilaamatta niin pitäis pyytää niitä tarjoilijoita riisumaan kaikki vaatteensa koska niilläkin niitä on ei vain välttämättä paikoissa mikä näkyy työssä mutta ne voi kyllä näkyä sitten vapaa-ajalla.
Yks on yhtä mieltä ja toinen toista.
Se on niin tavallista tänäpäivänä jo että niitä on, joten ihmettelen suuresti kuinka on saanut näin suuren haloon aikaiseksi.
Koska ne sitten jotka tatuoivat koko kroppansa on ihan taas vähemmistönä. Enkä siihenkään tässä mitään sano jokaisen oma kroppa.
Enkä yhä edelleenkään itse haliua edes pientä mutta ottakoon muut.
Ja vielä sanon että ihan yhtä hyviä kavereita on ne ihmiset tatuoinnin ottamisen jälkeen kun olivat ennen tatuointeja
22.11.2010 10:47
No nyt mie sen hokasin, vaihdetaan vähäks aikaa. Jos kerran pakko on.
Eihän aloittaja ajasta puhunut mitään.
Muuta sie tänne Kotkaan viikoks mun asuntoon niin mie muutan sun kissojen kaveriks viikoks sinne Vaasaan.
Sopiiko tälläinen järjestely?
22.11.2010 10:35
Tänne muuttoa haaveilin kaikkiaan 46 vuotta ja kun nyt olen täällä saanut asua jonkun vuoden niin pois en halua. Olen yrittänyt nähdä itseni muissa paikoissa vaan en ole löytänyt itseäni muualta.
Ja tämä talo on piste iin päälle mutta asun vuokralla niin voi olla että joskus joudun tästä vielä muuttamaan, ehkä.
22.11.2010 10:06
Täällä ei lukemani perusteella olekaan montaa joka puoltaisi niitä.
Minäkin vaikken itse niitä halua :)
22.11.2010 09:58
No no nythän kolahtikin siellä :))
Sanoin vaan että mun mielipiteet on olleet varmaan yhtä rehellisiä.
Eikä kukaan aina pidäkään kaikesta, sille taas ei voi mitään.
22.11.2010 09:56
Mulla on ollut varmaan yhtä suoria ja rehellisä nää mielipiteet :))
Ei vaan ole samaa mieltä sun kanssas olevia :))
21.11.2010 22:00
Jaa, jäinkin miettimään tota kysymystä.
Mun systerillä on parikin pientä tatuointia ja kyllä se on ne ottanut ihan omaksi ilokseen.
Ja toisaalta työkaverien tatuoinnit tuntuu kans olevan oman ittensä takia.
Naiset maalailee huuliaan ja lakkaa kynsiään ja tekee paljon muutakin :))
21.11.2010 21:55
Lapsena paljon sai kesällä putsata vispilällä niitä.
Itsellä on serkulta saatu jostain 1900 luvun alusta oleva verkko jota olen suunnitellut jonnekin seinälle tai katkasemaan huonetta.
Siinä on kivipainot ja se on niin hauras jo etten ole vielä saanut aikaiseksi viritää sitä mihinkään.
Tuskin tulee laitettuakaan, etsin vaan juuri sen taas sen pussin tuolta sun alotukses innoittamana.
No se naapuri leikkas kyllä ihan kesällä niitä verkkoja, ei se ymmärtänyt talvikalastuksesta verkoilla.
21.11.2010 19:45
Jäin oikein miettimään lausettasi, ja kyllä se varmaan niinkin on.
21.11.2010 19:24
No en mie nyt sentää poskille tullut :))
Varoitin vaan, kun itse juuri olen katsellut tuota pikkumyräkkää tuolla rannalla.
Luin tota sun ja Ancelin keskustelua ja tuli mieleen kun äiti oli kova verkkojen korjaaja.
Molemmat vanhemmat oli kalastajien lapsia, eri puolilta merta kuitenkin.
Naapuri kehtas leikata toisinaan kalat verkosta ja sitten tuli korjuuttamaan verkkonsa äidillä :((
No ei se siihen kauan suostunut,
Äidilla oli sellaset puut johon verkot laittoi ja niitä korjaili keittiön lattialla.
Kyllä miekin sitä opettelin mutta jos nyt joutuisin tekemään niin vähän menis miettiessä.
Exän kanssa kun asuttiin keskisuomessa niin myös joskus vietin verkot jäitten alle ja pilkillä käytiin usein.
Niettä kyllä täälläkin jotain kalastajan elämästä tiedetään ja siitä miten veri sinne vetää. Joskus jopa (uhka)rohkeasti :))
21.11.2010 19:13
Vapaana meri kuohuaa, se rantaan loiskuaa.
Ei täällä ole tietoakaan jäästä, hieman lunta on siellä täällä.
Vasta menneellä viikolla on alkanut olla sen verran pakkasta että taivaalta sataa jotain muutakin kun pelkkää vettä.
Olehan varovainen niillä jäillä, ei ole kivaa upota, voi vielä alkaa palelelmaan tai tapahtua vielä pahempaakin.
21.11.2010 18:40
Niin, eihän meikäläisenkään mielestä kauniita ole. Itse kyllä ovat mielestään upeita, ja mikäs siinä.
Ihmisinä sitten löytyy ihan kaiken sorttista niin kuin meistä niittaamattomistakin.
Kovia työntekijöitä ja laiskureita noin työkavereina ajatellen.
Ja taas ihan mukavia ja vähemmän mukavia sitten täällä siviilipuolella.
Mutta kyllähän kaikista ryhmistä löytyy joka junaan.
21.11.2010 12:26
No kyllä ne usein on melko näkymättömissä paikoissa, selässä, tai muuten jää useimmiten vaatteiden alle.
Töissäkin näkee työkavereilla kun vaihdetaan työvaatteea päälle.
Joku nilkkarengaskin näkyy vain kesällä eikä ole musta mitenkään paha.
Kyllä kait ihmiset miettii ennenkun ottaa siksikin ettei se ihan kivutontakaan ole nykyäänkään.
Tunnen pariskunnan jolla oli tatuointi liike ja samalla tekivät lävistyksiä.
Tosi mukavia ja ihan normaalia elämää viettäviä olivat.
Se nyt vaan on tätä päivää, ja kun mun ei tarvi siihen henk.kohtasesti mennä niin soooooouuu
21.11.2010 12:14
Nuorilla naisilla ja nuorilla miehillä, vanhemmilla naisilla ja vanhemmilla miehillä on mun lähiympäristössa tatuointeja.
Ei se mun elämääni vaikuta pieleen ei puoleen.
Itsekin ottaisin jos haluaisin mutta se ei ole mun juttu.
Eikä niistä kukaan ole täyteen tatuoinut, ihan kauniita ovat useimmat ja tarkkaan harkittuja.
21.11.2010 12:01
En viitsi käännellä rahaa enää markoiksi kun siitä tulee vain vihaiseksi.
Nyt on mennyt muutama menoerä ja taas kohta on köyhäilyn paikka.
No se on tuttua mulle ja joskus teen siitä suorastaan taidetta.
20.11.2010 16:39
Punaiselle ristille annan ja täällä kerää pelastusarmeija aina joskus sinne annan.
20.11.2010 15:01
Aina olen ollut hyvä ajattelemaan olevani joku muu.
Lapsena kuvittelin itseni aina Viisikoiden Paulaksi (Pauliksi).
Kreetalla oltiin vanhoilla raunioilla, mietin heti sinne mennessä että minkälainen oli mahdollisesti ympäristö ollut ennen.
Läksin yksin sitten samoilemaan niitä raunioita ympäri ja kun kävelin portaita alas muutuin toiseksi henkilöksi.
Olin tumma uljas rikas nainen joka tiesi mitä halusi. Vaan kun havahduin hereille siitä tunteesta mietin, miksi sillä naisella oli niin paha olla?
Kävin suorastaan jonkun muun sisuksissa ja yhtäkkiä taas tässä maailmassa.
Sitä se mielikuvitus teettää.
Kuitenkaan en vaihtaisi kenenkään ihmisen kanssa paikkoja, on kuitenkin hyvä olla minä. Sentään jotenkin selviän omien murheiden kanssa ja iloista nautin todella.
20.11.2010 14:51
Oletpa tosi hauska :))
Mistä kohdasta sua koskee?
Täti puhaltaa vähän jospa helpottais, Phuuuuuuhhhhhhh
19.11.2010 15:54
Sitä en lähtis opiskelemaan kun en oppinut kun kerran kurssilla olin.
Mun käsi ja silmä ei pelaa yhteistyössa, aivoissa on joku juttu varmaan mennyt väärin päin :((
Pianon soittoa haluaisin oppia, joten ostaisin pianon ja hommaisin opettajan.
Monta luontoon ja mereen liittyvää asiaa ois opiskeltavia jos olia mahis.
Voi voi kyllähän sitä opiskelis vaikka ja mitä.
19.11.2010 15:36
Edes psykiatrit eivät lähde määrittelemään normaalia ihmistä, mutta sinä teet sen :))
Ja ketä ne ulkomuodolliset rajoitteet häiritsee, no ketjun aloittajaapa tietenkin :)
19.11.2010 15:22
173 / 183