Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehei ole lähelläkään.
Oikeastaan en edes tiedä mistä se on lähtenyt kun äiti joskus nauroi että oli jonkun hevosen nimi joskus:))
Ainoastaan kahdella naisella olen jossain nähnyt saman nimen ja olin erittäin hämmästynyt.
Enkä laita sitä tänne :)
18.11.2010 16:47
Kyllä niitä on elämän varrella tullut vaikka kuinka monta.
Vanhin niistä on käytössä omien joukossa vieläkin, sen olen saanut jo ennen kuin on minut kastettu ja se jäi.
Ei kyllä viittaa oikeaan nimeeni ollenkaan.
18.11.2010 15:44
Liikalihavat yli 5-kymppiset ihmiset vihaavat joulua. Asunnon siivoaminen ja jouluruokien hankkiminen ja valmistaminen hikoiluttaa, eikä ole mukavaa kun on koko ajan kuuma. He välttelevät jouluun kuuluvia traditioita, pilaavat pikkulasten joulu mielen ja ovat tulossa katkeriksi vanhoiksi valittajiksi. Joillekin jopa joulukorttien lähettäminen on liian suuri ponnistus?
Sanot aloituksessasi että "Liikalihavat yli 5-kymppiset ihmiset vihaavat joulua" Se ei ole tosi eikä pidä paikkaansa. Siis sinä et puhu niinkuin se on.
Ja toisekseen tunnen laihoja ihmisiä joilla on usein niin kylmä etteivät he viitsi tehdä mitään kun mileluummin makaavat peittojen alla.
Mutta ei minusta siitä silti tarvi tehdä aloitusta koska sekään ei koske kaikkia.
Tunnen laihoja ihmisiä jotka ovat kireitä kun viulunkieli, ei siitäkään tarvi tehdä aloitusta
Vielä jopa tunnen erittäin laihoja ja kiukkuisia ihmisiä jotka todellakin vihaavat joulua ja pilaavat sen nauttimisen muilta ihmisiltä
pitäisiköhä näistä kaikista tehdä aloitus ja puhua kerrankin asioista niin kuin ne ovat.
En viitti mutta hyvä provon sait taas kerran aikaiseksi.
18.11.2010 15:35
Miten voi tommosesta vaieta, kun sun väittees ei ole tosi?
Sulla ei nyt ollut tossa mitään logiikkaa.
18.11.2010 15:21
Hih, eilen ei ollut lunta vielä yhtään ja tänään teinkin ekat lumityöt.
Huh huh kun olikin raskasta niin painavaa lunta ainaskin kymmenen senttiä rapuilla.
Naapurinkin raput siinä samalla otin :))
18.11.2010 15:18
Onks pakko ihmislasta Joulunakin pakottaa????
16.11.2010 19:07
Kiitti "Kiusis" :))
Musiikkimausta olen ehdottomasti samaa mieltä :))
Mutta niin se on sielläkin päin, ja molemmista asioista :)
16.11.2010 18:34
Ai, no ei kai jos noin koet.
Mutta omasta mielestä olen monta omaa ajatusta tänne kirjoittanut, erinäisiin ketjuihin.
16.11.2010 18:22
Sen mitä mie aattelen voit lukea ketjuista.
Enkä enää välttämättä edes ystäväksi huoli kaikkia, menneistä viisastuneena.
16.11.2010 18:07
Musta on ihanaa kun löydän jotain jollekin sopivaa, onhan se otettava ja kun sitä harrastaa pitkin vuotta ei tule kalliiksi eikä tule sitä viimeistä kiirettä.
Sitten taas synttärit ja nimpparit on vähemmän lahjottuja meidän porukoilla.
Itse yhteen aikaan yritin tarjota mallia että ostellaan niitä lahjoja pitkin vuotta ilman mitään syytä, kun haluaisin usein antaa ne heti löytäessäni, ei vaan mennyt läpi joten näin nyt sitten.
Systerin ukolle tilasin tänään uistimia ens kesää varten kun meillä on töissä yks mies joka kauppaa niitä aina silloin tällöin.
Muut onkin jo paketeissa :))
16.11.2010 17:28
Jaa, en mie vaan ole tuommoista huomannut missään.
Sulla taitaa olla joku kammo tiettyä ihmisryhmää kohtaan.
Missäs on suvaitsevuus?
16.11.2010 17:06
Mua se alussa nauratti, mutta kun on kuunnellut muutaman kerran niin pikemmin kyllästyttää.
Ei naisia kukaan pysty pistämään halvalla sen enempaa kun miehiäkään.
Se on omassa päässä jos siltä tuntuu.
Joka vaiheessa elävälle riittää rankkoja asioita, ihmisille yleensä.
Mistään ei vois keskustella eikä heittää huumoria jos tollalailla alkaa ajattelemaan.
Ei kannata ottaa itteensä niin kauhean vakavasti.
15.11.2010 19:19
Mun jouluhässäkkä on jo ens sunnuntaina.
Systeri tulee kylään ja pistän sen autoon kaikki lahjat jotka on jo ostettu.
Kun ei tiedä meneekö nyt viikonloput ristiin ettei nähtäiskään ennen joulua.
Pikkulikan synttäreillä käyn joulukuun alussa ja siellä tapaan ne porukat näin ennen joulua.
Sitten vietänkin jouluni juuri niin kuin haluan.
Kortteja muutamia kyllä lähetän ja muutamat joulukukat vien sitten lähempänä.
Meillä ei enää vuosiin ole lähettäneet kortteja ne sukulaiset joita en muutenkaan tapaa, onneksi.
Vaikka moni asuu tässä kaupungissa ja kesäaikaan usein saaressa tullaan vatakkain.
Moi sanotaan silloin ja siinä se.
15.11.2010 16:19
Jos se oli eläkkeelle jäänyt jo.
Ajatteli mielessään että menköön muut ja vieköön niitä nyssäköitä onnellisille perheille.
Minä jään tänne, ainakin vielä vähäkvi aikaa ja sitten lähden omia teitäni kulkemaan minne tuuli kuljettaa.
Nyt on aika miettiä mitä teen lopuilla elämäni ajoista.
Ja tälläisiin mietteisiin menit huutelemaan, ei se kuullut oli ihan vaan ajatuksissaan.
14.11.2010 11:19
No ei varmaan ole kaikki kohdallaan mun kohdalla.
Aatellaan nyt vaikka sitä että olen ihan tyytyyväinen vaikkei ole mitään kummallista syytä siihen.
Ja asun vuokralla meren rannalla, mutten tsadissa enkä Mannerheimintiellä :))))) (viittaus uuteen aloitukseen)
Siis mitä syytä meikällä olis olla tyytyväinen elämäänsä kun kaikki menee kädestä suuhun?
Eli ei ole kaikki kohdillaan :)
Eikä kait ne sen asunnon takia tappaneetkaan, vaan just siellä asunnossa :))))))))))
14.11.2010 11:05
Aivan varmasti. Voi vielä vaikka unohtaa mitä halusikaan.
Sulle on toi kertomisen lahja suotu :))
13.11.2010 18:50
:))))))
13.11.2010 18:36
Monenlaisia kriisejä on mahtunut elämääni.
Omaa sairastumista, jossa sanottiin ettei ole mitään tehtävissä, läheisen sairastumista todella vaikeasti.
Monia muitakin juttuja.
Yhdessä vaiheessa kun ei ollut mitään kriisiä niin meinasin tehdä siitä ongelman.
Mennyttä ja tulevaa mietin kyllä ilman kriisejäkin, välillä on hyvä miettiä missä mennään.
13.11.2010 18:01
Tai sittenjoskus vois auttaa että kuuntelis sitä toista osapuolta.
Säkin kun tuolla sfääreissä painelet menemään niin voi olla että pikkasen on aatoksissa eroovaisuuksia.
Varsinkin jos vaimos tepsuttelee maanpinnalla :))
Naiset on erittäin helppotajuisia :)
13.11.2010 17:18
No se tietty tarkoitti että mitä muuta haluat kun sitä jummi-jammi muuta :))
13.11.2010 17:08
174 / 183