Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cigarettegirl
profiilit
cigarettegirl
cigarettegirl
Vapaa kuvaus
Parasta kotimaista naudan laatulihaa.
Aloituksia
0
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nah, en mä pyri olemaan oikeassa. Ihan sama se mulle on.. Ja sain itselleni vihamiehiä.. Ööö.. Miksi ihmeessä se mua haittaisi? Jos joku on niin lapsellinen, ettei keskustele aiheesta, vaan alkaa ruotimaan ihmistä, ei se minua haittaa. Ja jos joku keskustelee siitä aiheesta ja lyttää minun mielipiteen, ei sekään haittaa, koska se on keskustelua joka voi olla rakentavaa ja siitä voi kaikki vain oppia.
Ile on äijä, koska sillä on pokkaa (=pokerinaamaa) sikailla. Ei se ehkä ole maailman parhain ihminen, mutta eikös se mennyt niin että ensimmäinen synnitön heittää sen ensimmäisen kiven..?
Ja sitäpaitsi kaikki kansanedustajat kähmii minkä kerkeää, oli se sitten naisia, rahaa, ilmaista viinaa, kyseenalaista valtaa (bilderbergbilekutsu) jne mutta toiset jää siitä kiinni ja toiset onnistuvat sen salaamaan ja toiset eivät saa mitään ongelmia vaikka jäisi kiinni koska mediassa sattuu kyseisestä ihmisestä olemaan hyvä kuva (SDP:n edustajat nyt esimerkiksi). Joten minun mielestäni kaikki politikot ovat moraalittomia, ei pelkästään ne pari jotka joku wannabejulkkisnainen on ilmiantanut arvoisalle lehdelle.
22.06.2011 15:35
Mitä sen kuvan pitäisikään auttaa? Olenko sanonut jotain siihen suuntaan? Ainoastaan sen olen sanonut että minulla on pokkaa esiintyä myös netissä omalla naamallani, en sanonut mitään muuta.
22.06.2011 15:16
Joo, mulla on katsos vielä toivoa kun mä tästä aikuistun.. Mutta sua ei auta edes se, kun olet jo ikäloppu, veikkaan että myös hieman seniili.
Mutta ihan näin offtopic: Miten ihmeessä mun naamani liittyy mihinkään? Sanotaan vaikka että olen maailman hirvein ihminen, so? Ei se mua haittaa ku ei mun omaa naamaani tarvitse katsoa.
Mutta DAMN että ihminen on katkera.. Toivottavasti mä en ikinä kasva noin kieroon. Eikö äiti antanut sulle lapsuudessa tarpeeksi huomiota? Arvon anonyymillä on tainnut mennä päivän lääkkeet vähän sekaisin.
22.06.2011 15:14
Keski-ikäinen se parkuu taas. Viestisi perusteella veikkaan että olet joku 40-60-vuotias katkera yh-äiti tai sitten katkera aviomies joka haluaisi päästä vihreämmille niityille.
En avautunut, totesin että se ei ole Sinulta pois jos Ile saa pesää..
Kaikkea ne täällä vollottaakin, ilman kuvaa.. Hienoahan se on huudella täysin anonyymisti.
22.06.2011 12:44
Antakaa sen Iken polkea ihan rauhassa. Eihän se kuitenkaan ole teiltä pois! Ike on äijä!
22.06.2011 12:08
Erittäin vahvana:
Vaativuus
Riippuvuus
Vajavuus
Kaltoin kohtelu
Epäonnistuminen
Tunnevaje
Rankaisevuus
Pessimismi
Riittämätön itsekontrolli
Kietoutuneisuus
Uhrautuminen
Vahva:
Suojattomuus
Ulkopuolisuus
Emotionaalinen estyneisyys
Hyväksynnän haku
Keskivahva
Alistuminen
Joopajoo, hyvät on eväät ja sillee.
18.06.2011 21:45
Erittäin vahvana:
Vaativuus
Riippuvuus
Vajavuus
Kaltoin kohtelu
Epäonnistuminen
Tunnevaje
Rankaisevuus
Pessimismi
Riittämätön itsekontrolli
Kietoutuneisuus
Uhrautuminen
Vahva:
Suojattomuus
Ulkopuolisuus
Emotionaalinen estyneisyys
Hyväksynnän haku
Keskivahva
Alistuminen
Joopajoo, hyvät on eväät ja sillee.
18.06.2011 21:43
Juu, näinhän se toki on.
Eihän siinä ole mitään hävettävää jos on yksinkertainen eikä ymmärrä mitä yritän selittää. Se kuitenkin kannattaa ottaa huomioon, että se ei ole minun ongelmani jos sinulla on ymmärryksen kanssa haasteita.
Opin kyllä mielelläni kritiikistä, mutta entäpä sinä? Sinä sanot että minun ulosannissani on parantamisen varaa, minä sanon että sinun ymmärryksessä ja luetunymmärtämisessä on skarpattavaa, minä opin että kirjoittaessani huomioin myös ne joilla ei leikkaa yhtä terävästi, mitä sinä opit? Minä annan sinulle kritiikkiä, ehkä kannattaisi oppia siitä jotain eikä vängätä vastaan.
10.06.2011 12:55
Joo, no ekaa viestiä kirjoittaessani en ajatellut että pitäisi ratakiskosta asia vääntää.. Mutta tokassa sitten tajusin että asia pitää yksinkertaistaa noin rajusti..
09.06.2011 15:42
En sanonut että naiset lopettavat vouhottamista, minä olen lopettanut kaiken turhan vouhkaamisen ja eipä muuten tasa-arvomössö kiinnosta enää, elän niinkuin haluan eikä tarvitse miettiä sitä mitä muut ajattelee, aivan sama se minulle on. Mutta sen sanoin että se olisi ratkaisu jos sellaista ihmiset kaipaisivat, mutta ehei, parempi se on vollottaa "voivoi ku naisten asiat on niin huonosti byhyyyy" vaikka ainoa ongelma on naisten päässä.
Ja kommentti siihen että pani muiden kanssa jne oli nimenomaan sitä että nainen on elänyt omaa elämäänsä, eikä todellakaan ole edes teoriassa voinut elää niinkuin tämä uusi mies nyt haluaisi. Jos lukisit viestini kunnolla, etkä vedä pultteja turhasta, huomaisit, että kirjoitin siitä, että miehellä on päässä vikaa, koska kuvittelee että nainen olisi elänyt koko aiemman elämänsä niin kuin mies sen olisi halunnut..
Eikä vertaus rumasta naamasta mitenkään liity virheeseen ja katumiseen, vaan siihen että jos on ruma naama, joku ei tykkää, ei kannata olla yhdessä. Jos joku on oikeuttanut itselleen, sinkkuna, että on ok harrastaa suojaamatonta seksiä, hänen moraalinsa antoi siihen myöden, ja joku ei tykkää, ei kannata olla yhdessä koska heidän moraalinen maailmankuvansa ei kohtaa, ts tulee suuriakin erimielisyyksiä kun se toinen ei vaan sovi toiselle.
Ja viestini yleispointti oli tämä; Jokainen elää itseään varten. Ei siksi että ajatellaan että jos teen näin joku ehkä potentiaalinen mies joskus vuonna nakki tykkäisi siitä päätöksestä; eieiei (tajuatko?) vaan jokainen tekee päätöksensä oman etiikkansa mukaan. Virheitä sattuu tottakai, tarviiko sitä edes kysyä, mutta se on todellakin vain elämää. Minä teen virheitä, olen tehnyt niitä jne. Jos minun kohdalle tulee mies ja tuomitsee minun menneisyyden virheeni, ja pitää minua pilakaluna siksi, mies menköön menojaan.
Tässä keskustelussa on ihmisiä jotka tahallaan ymmärtävät asiat väärin, on ihmisiä jotka riemastuvat vain siksi että jotain asiaa ei ymmärrä ja sitten niitä jotka haastavat riitaa jos jotain ei vain kiinnosta toisten virheet ja niiden tuomitseminen.
09.06.2011 15:11
Miksi ihmeessä kaikki asiat pitää vääntää tasa-arvomössöön? Jos kaikki naiset lopettaisi ton vouhkaamisen ja itkemisen siitä et mies on äijä jos se polkee puol Suomee läpi ja akka luuska ku on vehdannut 50 miehen kanssa, tämäkin asia katoaisi olemasta. Ihan ku miehet ite jaksaa aiheesta vouhkata. Ja toisekseen, onko se ympäriinsä paneskelu niin hienoa, että sen pitäisi olla "oikeus"? Ja kolmannekseen, heti kun naiset lopettaa pelureiden ihannoinnin jne sonnien etsimisen, ei miestenkään ympäriinsä panemiset ole hienoa.
Ja aloittajalle: Naisesi tuskin on "luotu" sinua varten. Hän on itseään varten, hän elää oman moraalinsa mukaan. Hän tuskin ajatteli sinua silloin kun pani muiden kanssa, koska sinua ei hänelle ollutkaan silloin. Jos hänen moraalinsa ei kelpaa sinulle, kerää romppees ja etsi itsellesi paremmin sopiva nainen. Jos joku on niin ruma, että silmäsi meinaa sulaa kun katsot häntä, tuskin aloittaisit suhteen hänen kanssaan, koska hän ei sovi sinulle. Mielestäni samaa voidaan soveltaa henkiseen puoleen, mitä sitä roikkumaan ihmisessä jonka paikallaolo aiheuttaa inhoa tai vastenmielisyyttä.
Mutta ihan näin ohimennen: Miten tuo hairahdus on pilannut naisesi? Jos et vuoteen asiasta tiennyt, huomasitko että hän on "piloilla"? Tuskin, koska hän ei sitä olekaan.
09.06.2011 13:38
Damn, oon 173 senttinen, huti meni
23.04.2011 23:02
Heitä kuvasi ja tietosi sijainnista niin katsotaan
23.04.2011 22:59
mun kissalla oli kanssa sulavat tikit. Eläinlääkäri ei antanut mitään kauluria tms mukaan ja sanoi että harvemmin kissat tarvitsee. No kuinkas kävikään, samalla sekunnilla kun kissa avas silmänsä ni se rupes repimään sitä lankaa ihan tosissaan. Juoksin sitten ympäri kaupunkia ettimässä kauluria, ei kenelläkään eläinlääkärillä tai apteekilla ollut. Paitsi sitten ya:sta löytyi.. Jee. En itse ottanut kauluria pois muuta kuin sillon tällön että kissa sai pyykättyään itteensä. Muuten se tottu ihan hyvin siihen kauluriin, vaikka se vihaskin sitä yli kaiken. Pidin kauluria siihen asti, kunnes ompeleen "hännys" tipahti, aiemmin ei olisi ollut puhettakaan.
Yleensä kissoille annetaan piikkinä antibiootit leikkauksen yhteydessä (isoissa leikkauksissa, kuten tämä) ja jos on sellaisessa paikassa, että helposti voi tulehtua niin annetaan kotiin kuuri troppeja.
10.02.2011 09:52
koska mulla ei anakaan toimi.. eilen yksi kaveri sanoi ettei saanut toimii, ei päässyt ollenkaan sisään, mutta minä pääsin (en kuitenkaan sitä viestiä saanut kirjoitettua..) ja nyt tänään on tapahtunut virhe enkä pääse sisään.. huoh
02.08.2005 13:40
Mulla ei ole noin käynyt, onneksi, mut mulla on käynyt niin, että on sanottu 3pvää sitten että on lähetetty s-postia, kun käyn katsomassa, eipä ole tullut.. Ja mullekin on käynyt niin että en saa edes kirjoitettua viestiä, kun avaa sen "uusi viesti" homman, ni niihin saajan sarakkeeseen, otsikko, kopio.. sarakkeisiin saa kirjoitettua mutta itse viestiä sitten ei saa millään kirjoitettua.. alkaa tuo kyllä oleen jo niin naurettavaa, että miten voi olla, että suomi24.fi on aika kauan ollut toiminnassa, mutta silti he eivät saa yhtä uudistunutta s-postia toimimaan..
02.08.2005 13:38
2 / 2