Vapaa kuvaus

Parasta kotimaista naudan laatulihaa.

Aloituksia

0

Kommenttia

36

1. Nah, en mä pyri olemaan oikeassa. Ihan sama se mulle on.. Ja sain itselleni vihamiehiä.. Ööö.. Miksi ihmeessä se mua haittaisi? Jos joku on niin lapsellinen, ettei keskustele aiheesta, vaan alkaa ruotimaan ihmistä, ei se minua haittaa. Ja jos joku keskustelee siitä aiheesta ja lyttää minun mielipiteen, ei sekään haittaa, koska se on keskustelua joka voi olla rakentavaa ja siitä voi kaikki vain oppia.

Ile on äijä, koska sillä on pokkaa (=pokerinaamaa) sikailla. Ei se ehkä ole maailman parhain ihminen, mutta eikös se mennyt niin että ensimmäinen synnitön heittää sen ensimmäisen kiven..?

Ja sitäpaitsi kaikki kansanedustajat kähmii minkä kerkeää, oli se sitten naisia, rahaa, ilmaista viinaa, kyseenalaista valtaa (bilderbergbilekutsu) jne mutta toiset jää siitä kiinni ja toiset onnistuvat sen salaamaan ja toiset eivät saa mitään ongelmia vaikka jäisi kiinni koska mediassa sattuu kyseisestä ihmisestä olemaan hyvä kuva (SDP:n edustajat nyt esimerkiksi). Joten minun mielestäni kaikki politikot ovat moraalittomia, ei pelkästään ne pari jotka joku wannabejulkkisnainen on ilmiantanut arvoisalle lehdelle.
  2. En sanonut että naiset lopettavat vouhottamista, minä olen lopettanut kaiken turhan vouhkaamisen ja eipä muuten tasa-arvomössö kiinnosta enää, elän niinkuin haluan eikä tarvitse miettiä sitä mitä muut ajattelee, aivan sama se minulle on. Mutta sen sanoin että se olisi ratkaisu jos sellaista ihmiset kaipaisivat, mutta ehei, parempi se on vollottaa "voivoi ku naisten asiat on niin huonosti byhyyyy" vaikka ainoa ongelma on naisten päässä.

Ja kommentti siihen että pani muiden kanssa jne oli nimenomaan sitä että nainen on elänyt omaa elämäänsä, eikä todellakaan ole edes teoriassa voinut elää niinkuin tämä uusi mies nyt haluaisi. Jos lukisit viestini kunnolla, etkä vedä pultteja turhasta, huomaisit, että kirjoitin siitä, että miehellä on päässä vikaa, koska kuvittelee että nainen olisi elänyt koko aiemman elämänsä niin kuin mies sen olisi halunnut..

Eikä vertaus rumasta naamasta mitenkään liity virheeseen ja katumiseen, vaan siihen että jos on ruma naama, joku ei tykkää, ei kannata olla yhdessä. Jos joku on oikeuttanut itselleen, sinkkuna, että on ok harrastaa suojaamatonta seksiä, hänen moraalinsa antoi siihen myöden, ja joku ei tykkää, ei kannata olla yhdessä koska heidän moraalinen maailmankuvansa ei kohtaa, ts tulee suuriakin erimielisyyksiä kun se toinen ei vaan sovi toiselle.

Ja viestini yleispointti oli tämä; Jokainen elää itseään varten. Ei siksi että ajatellaan että jos teen näin joku ehkä potentiaalinen mies joskus vuonna nakki tykkäisi siitä päätöksestä; eieiei (tajuatko?) vaan jokainen tekee päätöksensä oman etiikkansa mukaan. Virheitä sattuu tottakai, tarviiko sitä edes kysyä, mutta se on todellakin vain elämää. Minä teen virheitä, olen tehnyt niitä jne. Jos minun kohdalle tulee mies ja tuomitsee minun menneisyyden virheeni, ja pitää minua pilakaluna siksi, mies menköön menojaan.

Tässä keskustelussa on ihmisiä jotka tahallaan ymmärtävät asiat väärin, on ihmisiä jotka riemastuvat vain siksi että jotain asiaa ei ymmärrä ja sitten niitä jotka haastavat riitaa jos jotain ei vain kiinnosta toisten virheet ja niiden tuomitseminen.