Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SUOMI-Make
profiilit
SUOMI-Make
SUOMI-Make
Vapaa kuvaus
SUOMI FINLAND PERKELE
Aloituksia
17
Kommenttia
78
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai+näin+on+sujunut+läheisenpäivä+vävypojalla.+Timo+Rautiaista+lainatakseni+"kyllä+saatana+saa+taas+hävetä..."
Mut+ei+siinä,+itsellä+ISÄNPÄIVÄ+sujuu+oikein+mukavasti.+Janica+ja+Bicky+Jr.+ovat+käymässä+ja+tässä+juodaan+just+kakkukahveja.+Janica+sekä+nuorempi+tyttäreni+Jessica+olivat+ostaneet+lahjaksi+uuden+Moccamaster+kahvinkeittimen+kun+vanha+halpis+keitin+alkoi+olla+vähän+tiensä+päässä.+Hyvät+sumpit+saatiin+uudella+keittimellä!++Tyttärenpoikani+Bicky+Jr.+puolestaan+antoi+200e+lahjakortin+metsästystarvikeliikkeeseen.+Hän+on+kyllä+hieno+nuori+mies+ja+osaa+yllättää+iloisesti+ukkiaan.+
Juttelimme+myös+siitä,+että+kesällä+menehtynyt+poikani+Petteri+(nimimerkki+penetraattori-pete)+olisi+varmasti+liittynyt+seuraamme+tänä+vuonna,+kun+saimme+korjattua+välejämme+ennen+kuin+hän+joutui+henkirikoksen+uhriksi+:`(
12.11.2017 17:20
"Jos+haluaa+lukea+skitsofreenikon+kirjoittaman+lyhyehkön+fiktiivisen+tarinan+belgialaisesta+mainosnäyttelijästä,+höystettynä+Venäjä-propagandalla,+niin+osta+toki+pois.+
"
Enköhän+mä+Penetratorsin+täysjäsenenä+ja+tyttärenpoikani+ukkina+tiedä+aika+hyvin+mikä+on+faktaa+ja+mikä+fiktiota.+Mun+mielestäni+kirjassa+ei+ole+mitään+keksittyä+eikä+mitään+poliittista+propagandaa+vaan+ihan+asiapitoista+juttua.+
Kirjan+toimittaja+ja+kustantajahan+on+itse+Peris,+joka+vieraili+mm.+meidän+kerhotiloilla+haastattelemassa+Bickyä.+Hommahan+poikkesi+melkoisesti+hänen+yritystoiminnan+päätoimialasta,+mutta+mielestäni+ihan+hyvän+teoksen+hän+sai+laadittua+siltä+pohjalta.+Eikä+hän+miltään+skitsofreenikolta+vaikuttanut+vaan+menestyneeltä+mieheltä+jonka+parhaat+nuoruusvuodet+ovat+vasta+edessäpäin!
25.10.2017 22:58
Nyt+muistit+vähän+väärin,+mulla+nimittäin+on+vanha+Chevrolet+Caprice.+Tollanen:+https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d5/Chevrolet_Caprice_wagon_--_04-10-2011_front.jpg+
Paksuniska-Makella+on+Ford+F350+Super+Duty:+https://media.ed.edmunds-media.com/ford/f-350-super-duty/2000/oem/2000_ford_f-350-super-duty_extended-cab-pickup_lariat_fq_oem_1_500.jpg
Onhan+nää+kyllä+vähän+eri+luokan+vehkeitä+mitä+vävypojalla
14.08.2017 11:24
Joo+kyllä+multa+ainakin+voi+pyytää+neuvoja+ja+apua+jos+Timpalla+menee+sormi+suuhun.+Mutta+maltahan+nyt+vielä+sen+pari+vuotta+että+olet+ajokortti-iässä+:)
Oli+siinäkin+muuten+näky+kun+viime+keväänä+tyttäreni+Janica+vaihtoi+perheensä+Octaviaan+kesärenkaita+alle+rööki+suussa,+ja+Timppa+kokkasi+sisällä+jotain+kalapuikkoja+ja+ranskalaisia.+Eihän+siinä,+onhan+Janica+ollut+lapsesta+asti+reipas+ja+käsistään+kätevä,+ja+hienoa+että+hän+on+nyt+naimisissa+ja+rauhoittunut+nuoruuteensa+verrattuna.
14.08.2017 08:52
Nyt+pistit+pahan!+Kyllä+sitä+miehellä+tulisi+olla+armeija+käytynä,+mutta+nimenomaan+Suomen+asepalvelus+eikä+mitään+Irakin+terroristipalvelusta.+Enkä+sanoisi+että+Penetrators+MC:n+jätkät+olisi+välttämättä+oikeaa+seuraa+hänen+ikäiselleen.+
Toki+vanhempi+tyttäreni+Janica+meni+sittemmin+naimisiin+kunnollisen+miehen+kanssa,+mutta+jospa+Jessica+pystyisi+välttämään+tuon+elämäm+kovan+koulun+ja+tekisi+järkivalinnan+jo+heti+nuoruudessaan.
Mun+puolestani+Jessica+ja+Peris+tehköön+mitä+huvittaa,+mutta+jos+siitä+kehittyy+jotain+syvempää+niin+virallinen+Totuus+on+sitten+se,+että+Peris+skippasi+armeijan+astman+tms.+oikean+sairauden+takia.
10.08.2017 23:05
Näin+se+asia+just+on.+Mä+kun+en+liity+mitenkään+mihinkään+laiskaan+C-mieheen.
Kyllä+se+Periskin+olisi+armeijassa+pärjännyt+jos+vain+olisi+halunnut.+Onneksi+tällaiset+isänmaanpetturit+ovat+aika+harvassa.
10.08.2017 22:34
Kyllä+tässä+on+täytynyt+tapahtua+jokin+tietomurto+tms.+sillä+en+mä+ainakaan+muista+kirjoittaneeni+mitään+tällaista.+Varmaan+jotkut+venäläiset+hakkerit+murtautuneet+mun+duunipaikan+koneelle+ja+sepittäneet+omia+trollauksiaan+palstalle+mun+nimissä.
10.08.2017 07:36
Mitäs+shittiä+joku+lanta-aivo+on+joskus+kirjoittanut+mun+nimissä+:O+Hyvä+että+lopulta+rekisteröin+tunnuksen+ja+lisäsin+oikein+kasvokuvan+profiiliini.+
Ja+ihan+näin+faktana,+mä+en+työskentele+vartijana+vaan+tullivirkailijana.+Voitte+tarkistaa+asian+vaikka+Bicky+Royal+miehen+elämänkertateoksesta,+jossa+hän+kertoo+siitä+kuinka+tutustui+minuun+tai+tyttäreeni+Janicaan.
04.08.2017 22:20
Ei+se+ole+mikään+salaisuus.+Lahden+suunnalta+mä+olen+kotoisin.+Muutin+täysi-ikäisenä+Turkuun+töiden+perässä+ja+siitä+asti+olen+täällä+asustellut.
20.01.2017 20:52
Kiitos+ihan+hyvin+:)))))))+Yleensähän+mä+vietän+aikaa+perheeni+sekä+Penetrators-veljien+kanssa,+mut+olen+kyllä+monesti+käynyt+yksin+baarissa+ja+ihmiset+ovat+tulleet+ihan+vapautuneesti+juttelemaan+ja+kyselemään+kuulumisia.+Kukaan+ei+ole+pälyillyt+minua+siihen+sävyyn+että+ajattelisi+jotain+negatiivista+musta.+Kävin+myös+luokkakokouksessa+kotiseudulla+ja+oli+tosi+mukava+nähdä+vanhoja+tuttuja+ja+muistella+menneitä.
20.01.2017 16:39
Aloittaja+on+aivan+oikeassa,+että+me+ollaan+tosiaan+kaksi+ihan+eri+tyyppiä+vaikka+sama+kutsumanimi+onkin.+Mä+olen+Markku+Näätä+ja+Paksuniska-Maken+oikea+nimi+on+Marko+Porari.+Mä+olen+50++ja+elän+nyt+parhaita+nuoruusvuosiani,+siinä+missä+toisella+Makella+ne+on+vasta+10-15+vuoden+päässä+edessäpäin.
20.01.2017 10:58
Joo+mun+taloudessa+on+ollut+noin+25+vuoden+ajan+käyttöautona+Chevrolet.+Aiemmin+oli+jotain+lava-autoja,+mutta+nyt+perheellisenä+miehenä+päätin+sitten+hommata+Chevrolet+Caprice+farmarin.
Ja+mitä+Timppaan+tulee,+niin+onnea+vaan+heidän+avioliittoon.+Heh.+Mikäli+yhtään+tunnen+tytärtäni,+niin+tässä+on+kyllä+laskelmoitu+viimeisen+päälle+että+Timo+on+hyvä+elättäjä+Janicalle+ja+hänen+lapsikatraalleen.+Todellisuudessä+hänen+sydän+sykkii+edelleen+Bicky+Royal+miehelle,+joka+sentään+on+suorittanut+asepalveluksen+toisin+kuin+tämä+meidän+sivari-Timppa.+Mutta+vittuakos+tässä+meikäläisellä+on+enää+sanottavaa++papin+aamenen+jälkeen.
08.12.2016 22:53
Joo+minähän+se+taisin+olla,+jos+näit+minut+Varissuon+bussissa+nro+42.+Mun+Chevrolet+Capricesta+hajosi+laturi+toissapäivänä+ja+piti+tosiaan+kulkea+bussilla+ostamaan+uusi,+varsinkin+kun+Harrikassani+ei+ole+nastarenkaita.+
Itse+Bicky+Royal+mies+oli+aika+kiireinen+kinkkugaten+tiimoilta+ja+häntä+haastateltiin+jopa+Radio+Cityllä+asiaan+liittyen,+joten+en+saanut+häneltäkään+kyytiä.+Onneksi+bussit+kulkee+ja+löysin+halvan+käytetyn+laturin+ja+Caprice+on+jälleen+ajokunnossa.
08.12.2016 22:14
Hahah!+Ei+jumalauta+millaisen+miehen+kanssa+meidän+Jansku+on+mennyt+naimisiin.+Jätkä+toi+tullessaan+muovikassillisen+koottavien+panssarivaunujen+osia+ja+kysyi+esiliina+yllään+että+mitä+leivottaisiin.+Oli+vissiin+lukenut+Bickyn+viestin+tuolta+alempaa,+mutta+ei+tajunnut+mitä+niissä+jauhopusseissa+on.+Vittu+tekis+mieli+hakata+se,+mutta+en+nyt+viitsi+tehdä+sitä+Janican+vuoksi.+Tai+mahtaiskohan+sekään+vitun+vertaa+välittää.
18.11.2016 21:57
Olen kyllä onnellinen tyttäreni puolesta kun hän on löytänyt noin huolehtivan miehen kaikkien vaikeuksiensa jälkeen. Ei Bickystä olisi ollut kokoaikaiseksi isäksi, vaikka hän hyvä tyyppi onkin. Ja luojan kiitos se nokikeppi karkotettiin takaisin kotimaahansa ennen kuin täällä ehdittiin tanssimaan mitään monikulttuurisia häitä.
Vielä kun sä Timppa olisit sen armeijan käynyt, niin meillä olisi paljon enemmän yhteistä juteltavaa!
14.11.2015 19:06
Nimimerkki: SUOMI-Make
Sukupuoli: Tosimies
Ikä: 40+
Kotipaikka: Turku
Koulutus: ELÄMÄN KOVA KOULU
Ammatti: Vartija
Harrastukset: Kuntosali, amerikkalaiset autot, jääkiekon katsominen
Siviilisääty: Naimisissa
Millainen kumppani haussa/millaisesta kumppanista pitää: Emäntäni on kananpersetukkainen ylipainoinen lähihoitaja
10.06.2015 17:35
DarkFear on poistunut palstalta siksi, koska on vihdoin luovuttanut ja hyväksynyt sen että me kiusaajat voitimme hänet. Vaikeneminen on myöntymisen merkki, kuten sanotaan.
27.05.2015 12:27
Eihän se ole edes oman tyttärensä isä, saati sitten minun tyttärien. Meidän Janica ja Timpan Tytär ovat kyllä kavereita, ja käyvät usein yhdessä Penetrators MC:n kerhotalolla pitämässä hauskaa.
28.04.2015 16:12
Meidän Jessica toimi mallina tuolla tapahtumassa. Myös vanhempi tyttäreni Janica oli halukas malliksi, mutta häntä ei hyväksytty sinne.
28.04.2015 14:47
Joo! Pissasi hei! :)
Pissa! Kakka! Heh heh hee!!!!
17.04.2015 21:48
3 / 4