Onko kukaan nähnyt ns. aitoa rautaufoa niin läheltä ja selvästi ettei ole voinut millään erehtyä näkemästään ?
Ja palstalaisista sitten puhtaasti kyse.
Tiukka kysymys.
58
481
Vastaukset
- iron man
On... tosin materiaali tuskin oli ihan vaan rautaa.
- darkplum
Jaa! Kyllä. Vaan ei ne tulleet meillekään ulos kertomaan, mistä materiaalista alus on valmistettu. Tuskin sekäään, minkä me näimme oli rautaa? :)
- uni-mikko
noh... meepä teini maate, klo. jo yli 21:00.
- kaikki voi kirjottaa
"Ja palstalaisista sitten puhtaasti kyse. "
Mitenkähän sinä oikein erottelet "palstalaiset" ja "ei palstalaiset"? Palstalaiset = "minä ja mun kaverit", vai?
Tämä on kaikille avoin palsta, kuka hyvänsä voi ja saa kirjoittaa tänne...- Äksy Jooseppi
Tarkoitan vain sillä sitä ettei puhuta toisen suulla.
Malliesimerkki; "Travis Walton näki".
- Äksy Jooseppi
Nimimerkit iron man & darkplum.
Koska kysyisin molemmilta kuitenkin samaa, niin kysytään se tässä kerralla.
Voisiko näkemänne ufon pintaa kuvailla metalliseksi?- dark plum
Metallinen. Sellainen harmaa. No, joo. Koskettanut en. En uskaltanut. Esineen pinta ikään kuin eli, tai, sen pinta oli semmoinen "usvainen". Säteily kaiketi on se kaikkein paras sana, niin naurettavalta kuin se kuullostaakaan. Kaitpa se jonkin sortin metallia kuitenkin sitten oli sen väreilyn alla.
- Äksy Jooseppi
dark plum kirjoitti:
Metallinen. Sellainen harmaa. No, joo. Koskettanut en. En uskaltanut. Esineen pinta ikään kuin eli, tai, sen pinta oli semmoinen "usvainen". Säteily kaiketi on se kaikkein paras sana, niin naurettavalta kuin se kuullostaakaan. Kaitpa se jonkin sortin metallia kuitenkin sitten oli sen väreilyn alla.
Saattaa olla ettet olisi mitään edes tuntenut = kohde välitlassa.
- Eetteriä vaan
Äksy Jooseppi kirjoitti:
Saattaa olla ettet olisi mitään edes tuntenut = kohde välitlassa.
Eetteritason juttuja nuo rautaufot jotka näkyy.
- valootaimetallia
ei voi... oli valoja ja värejä.
Näin on ikävä kyllä päässyt käymään.
- Äksy Jooseppi
Kuinka niin ikävä kyllä?
Äksy Jooseppi kirjoitti:
Kuinka niin ikävä kyllä?
Otsikko!
Olisit muotoillut sen toisin, kun kerta lisääkin rupeat tinkaamaan.
- nivamiäs
joo takaluukussa luki Lada!! Vitsi Vitsi!!
Mutta en halua kyseenalaistaa sitä etteikö joku näkisi tuntemattomia lentäviä objekteja taivaalla, ja että niitä ei oikeasti välillä havaittaisi.. Kun en tiedä asiasta sen enempää.. - äksympi jooseppi
Helikopterin näköinen,siis valoista päätellen tuli autolla ajaessa näköpiiriini edessä yläpuolella.Ymmärsin heti että jostain syystä kysymyksessä olevan muu kuin kyseinen lentolaite.Hiljensin nopeutta ja käännyin raviradalle oikealle jonne myös tämä taivaankulkija kummallinen näytti suuntavan.Pysäytin auton ja säntäsin ulos kännykkä kädessä kuvatakseni tuon monivaloisen kulkijan .Hämmästykseni oli suuri kun en havainnut ilmassa mitään liikkujaa saati sitten kuullut helikopterin tavanomaista lätkytystä.En tiedä mistä materiaalista oli valmistettu ,mutta edelleen kummastelen.
- Äksy Jooseppi
Kiitokset silti tästä havaintokertomuksesta, vaikka se ei olekkaan sellainen jota peräänkuulutin.
- Oikea henkilö
Ja tämä tapahtui Keski-Suomessa?
- koptereista hieman..
Se kopterin lätkytys on muuten kiinni sitten ihan kopterin tyypistä. Kaikki kopterit eivät lätkytä siihen tyyliin kuin Super puma tai vaikka vanha Huey.
Medi-Helin käyttämä kopteri ei lätkytä, siinä on ihan uudentyyppinen roottori ja tunneloitu pyrstöroottori. Ec-135 on muutenkin hyvin hiljainen kopteri.
Pääsääntöisesti mitä isompi kopteri, sen kovempaa se lätkyttää. Ja taas kerran uudemmat suuret kuljetuskopterit, kuten NH-90, eivät lätkytä. Ääni muistuttaa suurennettua EC-135 kopteria. - lätkyttäjä
koptereista hieman.. kirjoitti:
Se kopterin lätkytys on muuten kiinni sitten ihan kopterin tyypistä. Kaikki kopterit eivät lätkytä siihen tyyliin kuin Super puma tai vaikka vanha Huey.
Medi-Helin käyttämä kopteri ei lätkytä, siinä on ihan uudentyyppinen roottori ja tunneloitu pyrstöroottori. Ec-135 on muutenkin hyvin hiljainen kopteri.
Pääsääntöisesti mitä isompi kopteri, sen kovempaa se lätkyttää. Ja taas kerran uudemmat suuret kuljetuskopterit, kuten NH-90, eivät lätkytä. Ääni muistuttaa suurennettua EC-135 kopteria.Sitähän tuo ei kerro että kuuluiko siitä ylipäätään minkäänlaista ääntä.
- 1+9
äksympi jooseppi: ""Helikopterin näköinen,siis valoista päätellen tuli autolla ajaessa näköpiiriini edessä yläpuolella.Ymmärsin heti että jostain syystä kysymyksessä olevan muu kuin kyseinen lentolaite.""
Muistatko milloin näit tuon. Missä ja mihin vuorokauden aikaan? - Udelias
Onko nimimerkki Äksy Jooseppi mahdollisesti pimpsan tai kullin puutteessa, koska on äksy?
- Äksy Jooseppi
Niin se vain taitaa tässäkin tapauksessa olla, että siitä puhe mistä puute Udelias?
Oma vastaukseni; Ei.
Ja asialinjalla jatkossa, kiitos.
- Tiukkasyy
Tästä sen näkee, ufot ovat etääntyneet ihmisistä. Ennen, siis 1950-luvulta 1970-luvulle oli lähihavainnot ufoista olentoineen paljon yleisempiä kuin nykyään. Saatoipa ihmiset päästä jopa matkustelemaan näiden kanssa.
Olivatko ne kertomukset sitten vain tapa tyydyttää omaa huomionkipeyttään. Hyvä tarina kun saattoi jopa päästä lehtiin saakka ja sitten oltiinkiin jo jonkin asteinen kuuluisuus. Nykyään vastaanalaiset ufokertomukset eivät enää menisi edes läpi ja niinpä on katsottu kokonaan paremmaksi luopua niiden tarjoamisesta lehdille?
Silloin ennen ihmisten rehellisyyttä ei niin herkästi kyseenalaistettu kuin nykyään. Vaikka valehtelua pidettiin ennen rumana ja tuomittavana, niin ainahan jotkut ovat siihen sortuneet.Ehkä yksi syy sille että nämä "ufomatkat" tyrehty lehdistöstä on se kun selvisi se ettei Mars ja Venus olekkaan asumiskelpoisia, niin niistä matkoista ufojen kyydissä tulikin tieteellisesti lähestulkoon täysi mahdottomuus. Sen jälkeen olikin syytä pitää sellaiset jutut poissa lehdistä, jottei vaan tahallaan hanki lehdelle "huuhaa-lehden" mainetta.
Ja kun se tieteellinen mahdottomuus juurtui kansantajuntaan, niin kyllähän se tiesi sitten myös sellaista, että sellaiset jotka kertoivat ufohavainnostaan leimattiin, jos ei nyt ihan hulluiksi, niin sitten vähintäänkin valehtelijoiksi. Mutta ajat muuttuvat ja tietämys lisääntyy, tämän myötä ehkä ufohavainnot (jopa olentoineen) pääsevät vielä siitä tietystä naurettavuuden pannasta jossa ne suurimmaksi osaksi vielä ovat nykyisellään.
Nyt takaisin keihästä jännäämään :)- Äksy Jooseppi
Voihan se olla niinkin. Mutta vaikka tämä s24:jä onkin suosittu, niin ehkä tänne ei sitten kirjoittele monikaan sellainen joka on nähnyt ufon läheltä, joten kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ei kannata sitten myöskään vetää.
Kolme lähihavaintoa on kuitenkin jotain sekin, vaikka ei tässä ei ilmennyt milloinka ne on tehty. Sitähän ei kylläkään edes kysytty, vaikka olisihan sekin tieto ollut tuossa mielessä ihan kiintoisa.
Kyllä vaan, näin jonkin lentolaitteen jota en tunnistanut, vaikka kohde meni läheltä ja havainto tapahtui täydessä päivänvalossa. En luonnollisestikkaan tiedä mistä materiaalista kohde oli tehty, mutta rautaufokategoriaanhan se siitä huolimatta kuuluu.
- Rautakiekot kentillä
Hyvin terävä piirteinen muovi-ufo lensi toissa iltana pihaamme. Ihmettelin kummajaista tovin, kunnes tyttöni kysyi minne hänen harjoittelukiekkonsa mahtoikaan lentää. Siinäpä se.
- Äksy Jooseppi
Ihanko tosi?
Epäilen vahvasti...vaikka toisaalta, näyttäähän aloituksen aihekkin menneen ohi.
Kyllä vaan, kaksi lähihavaintoa (n.10m Ja n.20m).
- Varaktori
Olen nähnyt ja havainnosta on tarkempaa selvitystä behindthethrone.net sivustolla. Skepsiksen palstallakin siitä keskusteltiin ja jonkinlainen valemuistokin se saattaa olla.
Kaveri näki ihan hiljan pihallaan pallosalaman tapaisen, mutta litteän objektin. Se ei rautaufoksi oikein sovi, mikä sitten ikinä olikaan. Siitäkin lyhyt kuvaus edellä mainitulla sivustolla.- siis täh
Litteän? olisi kyllä todella outo pallosalamaksikin.
- Varaktori
siis täh kirjoitti:
Litteän? olisi kyllä todella outo pallosalamaksikin.
No ei siitä oikein pallosalamaa saa. Taitaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi mikä se oli.
Varaktori kirjoitti:
No ei siitä oikein pallosalamaa saa. Taitaa jäädä ikuiseksi arvoitukseksi mikä se oli.
Muuten, kävin siellä skepsiksen keskustelupalstalla ja siellähän oli juttua siitä, kuten tarina kertoo ufosta pudonneesta kappaleesta. Se löytävätkö nyt sitten lisää niitä kappaleita sieltä missä niitä kerrottiin enemmänkin tippuneen, niin ehkä ne löytyessään valasis asiaa hieman enemmän.
Kerrotaanhan yhdessä tapauksessa sellaistakin että ufosta tippunut kappale olisi veneen kannella olleen koiran tappanut, surullista JOS totta.- Varaktori
Käpymäki kirjoitti:
Muuten, kävin siellä skepsiksen keskustelupalstalla ja siellähän oli juttua siitä, kuten tarina kertoo ufosta pudonneesta kappaleesta. Se löytävätkö nyt sitten lisää niitä kappaleita sieltä missä niitä kerrottiin enemmänkin tippuneen, niin ehkä ne löytyessään valasis asiaa hieman enemmän.
Kerrotaanhan yhdessä tapauksessa sellaistakin että ufosta tippunut kappale olisi veneen kannella olleen koiran tappanut, surullista JOS totta.Juu tein siitä sinne avauksen kun sutin palstalta löytyi pari valokuvaa. Veikkaan sen hieman ruosteessa olleen teräskappaleen saavan kyllä ihan maanläheisen selityksen. Vähän parempia kuvia kun olisi niin tunnistaminen olisi paljon helpompaa.
Varaktori kirjoitti:
Juu tein siitä sinne avauksen kun sutin palstalta löytyi pari valokuvaa. Veikkaan sen hieman ruosteessa olleen teräskappaleen saavan kyllä ihan maanläheisen selityksen. Vähän parempia kuvia kun olisi niin tunnistaminen olisi paljon helpompaa.
Tulihan sitä kappaletta kätösissä pyöriteltyä ja pari kuvaakin napattua, mutta kovin olen...ööh, skeptinen sen alkuperästä. Voisin toki jopa nauttia jos olen tuntemuksessani väärässä :D.
- Varaktori
Käpymäki kirjoitti:
Tulihan sitä kappaletta kätösissä pyöriteltyä ja pari kuvaakin napattua, mutta kovin olen...ööh, skeptinen sen alkuperästä. Voisin toki jopa nauttia jos olen tuntemuksessani väärässä :D.
Juu olisi se tosiaan hienoa joutua myöntämään erehtyneensä.
Varaktori kirjoitti:
Juu olisi se tosiaan hienoa joutua myöntämään erehtyneensä.
Täytyy tosin ihmetellä miksei sinne olla aiemmin menty aluetta perusteellisesti haromaan, jos kerta niitä kappaleita kertoman mukaan tippui enemmältikkin.
- Varaktori
Käpymäki kirjoitti:
Täytyy tosin ihmetellä miksei sinne olla aiemmin menty aluetta perusteellisesti haromaan, jos kerta niitä kappaleita kertoman mukaan tippui enemmältikkin.
Oletkos laittanut niitä kuvia siitä mötikästä mihinkään näkösälle? Voisi helpottaa tunnistamisyrityksiä jos olisi lisää kuvia.
- -K.
Varaktori kirjoitti:
Oletkos laittanut niitä kuvia siitä mötikästä mihinkään näkösälle? Voisi helpottaa tunnistamisyrityksiä jos olisi lisää kuvia.
Minkä takia kuvaan tuli teksti "Posion ufokappaleesta"? Enhän minä ole mitään sellaista kirjoittanut.
Varaktori kirjoitti:
http://img534.imageshack.us/img534/9243/s24bg.jpg
Tuo linkki pitänee siirtää osoitepalkkiin.
Käy tuosta ainakin sen koko ilmi. Ja teksti, jota en itse kirjoittanut, näkyy kuvan vasemmassa ylälaidassa.- Varaktori
Käpymäki kirjoitti:
Käy tuosta ainakin sen koko ilmi. Ja teksti, jota en itse kirjoittanut, näkyy kuvan vasemmassa ylälaidassa.No tuo on jo luokkaa hyvä kuva. Kiitoksia, laitoin sen tuonne Skepsiksen foorumillekin jos vaikka joku keksisi mikä se on. Niittokoneesta se ei ole, sellaista itse tarjosin aikaisempien kuvien perusteella selitykseksi.
- Varaktori
Käpymäki kirjoitti:
Käy tuosta ainakin sen koko ilmi. Ja teksti, jota en itse kirjoittanut, näkyy kuvan vasemmassa ylälaidassa.Nyt kun tuota olen katsellut, niin täytyy kyllä todeta ettei tuli pieneen mieleenikään tuon olevan ufosta. Kyllähän se ihan selkeästi jostain ihmisten koneesta on peräisin ja näköjään pahasti vääntynyt. En vain heti keksi mistä tuo on.
- -K.
Varaktori kirjoitti:
Nyt kun tuota olen katsellut, niin täytyy kyllä todeta ettei tuli pieneen mieleenikään tuon olevan ufosta. Kyllähän se ihan selkeästi jostain ihmisten koneesta on peräisin ja näköjään pahasti vääntynyt. En vain heti keksi mistä tuo on.
Se miltä se minusta ensisilmäykseltä näytti oli joltain vaateripustinkoukulta :D.
Se, mikäli pitää paikkansa, on ihan kiintoisa piire kuitenkin, nimittäin kun sitä tutkinut henkilö/ asiantuntija sanoi kappaleen olleen sulassa muodossa ilmassa.
Eli olisiko sitten ollut jossain räjähdyksessä mukana? - Varaktori
-K. kirjoitti:
Se miltä se minusta ensisilmäykseltä näytti oli joltain vaateripustinkoukulta :D.
Se, mikäli pitää paikkansa, on ihan kiintoisa piire kuitenkin, nimittäin kun sitä tutkinut henkilö/ asiantuntija sanoi kappaleen olleen sulassa muodossa ilmassa.
Eli olisiko sitten ollut jossain räjähdyksessä mukana?Vai että oikein sulana taivaalla lennelly. No johan on asiantuntija löytyny. :D
- -K.
Varaktori kirjoitti:
Vai että oikein sulana taivaalla lennelly. No johan on asiantuntija löytyny. :D
Joo, kerroin vain mitä kerrottiin kerrotun...mistä sitten sen "lennon" näkevätkään. Siitä hieman käpyä muistuttavasta alumiinia olevasta pötkäleestähän kertoivat jotain samaa. Minä näistä oikein tiedä, vaikka vanha metallimies olenkin :).
- Varaktori
-K. kirjoitti:
Joo, kerroin vain mitä kerrottiin kerrotun...mistä sitten sen "lennon" näkevätkään. Siitä hieman käpyä muistuttavasta alumiinia olevasta pötkäleestähän kertoivat jotain samaa. Minä näistä oikein tiedä, vaikka vanha metallimies olenkin :).
Jos sen uran haluais ihan tekemällä tehdä niin ei muuta kun kappale kuumaksi ja happea perään. Polttoleikkauspillillä siis. Saattaahan tuo olla ihan repeytynytkin? Olisiko ollut hitsattuna johonkin isompaan kappaleeseen niinkuin Skepsiksen foorumilla epäiltiin. Tiede-lehti olisi yksi hyvä paikka tuosta kysellä, mutta en taida jaksaa tehdä sinne avausta aiheesta.
- FBI,KGB,CSI
Käpymäki kirjoitti:
Käy tuosta ainakin sen koko ilmi. Ja teksti, jota en itse kirjoittanut, näkyy kuvan vasemmassa ylälaidassa.Vakoilua, MIB kenties :D
FBI,KGB,CSI kirjoitti:
Vakoilua, MIB kenties :D
Tokkopa sentään :). Eipä ole vain ennen koskaan tuollaista tapahtunut, että kun kytkee kameran tietsikkaan ja avaa itse otetun kuvan katsottavakseen, niin yllättäen ilmestyykin teksti joka ilmoittaa mitä kuvassa on.
Ehkä joku tuon asian vielä selittää, niin ei tarvitse sitäkään yhtään ihmetellä.
Kamera on tuikitavallinen TZ7 ja abode ImageReadyllä sen avasin.
- YLPEE KUU
TULIN VAAN MUISTUTTAMAAN,että KUU=NIBIRU jos joltain pääsi unohtuun!
Me ollaankin siä kuussa eikä maassa!!! Oliko vaikee ratkaista taas suurin arvoitus koko maailman historiassa!!!!
hah hah haaa!
ei paljo järkee vaadittu!
voitte te vielä sitä asiaa väänttää ja ronklata,mutta tosi asia on että KUU=NIBIRU!
Voimia niille jotka ei vielä ymmärrä! RAKASTAN TEITÄ KAIKKIA! Varmaan tarkoitat ns kiinteää ufoa eli ei valoufoa, olen nähnyt etäisyys noin 8 metriä, kohteen nopeus noin 500km/h eli sen silhuetti ja muodon yksityiskohdat jäivät mieleen ei kuitenkaan sen enempiä detaileja.
Sitten ufoseminaarissa kappaleen ufoa joka oli analysoitu olevan suurimmaksi osaksi rautaa. Se nyt on ja kertomuksen varassa että kappale on ufoa, kukaan analysoija ei osannut ottaa kantaa sen väitettyyn alkuperään.
Matti- Äksy Jooseppi
Tästä taisikin olla Suomen ufotutkijoiden havaintotietokannassa, ellen sitten muista ihan väärin.
- Maailma on nuorten
Vai tällaista. Näkihän Närväkin (juuri se) jotain mitä voisi pitää ufona, mutta hän pitää mahdollisena sitäkin että se oli pelkkä hallusinaatio. Tämän vaihtoehdon voisivat nämäkin "varmat" havainnoitsijat ottaa huomioon. Vaikka olisi kuinka "omin silmin" tehty havainto, niin ei se siitä välttämättä todellista tee.
Kuinkahan moni Ufohavainto olisi hallulla selitettävissä, ja kuinka monessa tapauksessa se olisi sitten jopa se oikea selitys.. Itse arvelisin että hyvin harvassa tapauksessa, ellei peräti äärimmäisen. Vaikka kuinka niitä vaaleanpunaisia elefantteja ja pikku-ukkoja pöhnissään näkevät, niin ei ne niitäkään minnekkään oikeina ilmoittele.
Nuo kaksi mainitsemaani lähihavaintoa, niin niitä molempia oli useampi todistamassa. Siinä lopulta ufosieppaukseenkin johtaneessa tapauksessa oli lisäkseni 2 ja toisessa, myöhäisemmässä havainnossa oli lisäkseni sitten 4.- Maailma on nuorten
Käpymäki kirjoitti:
Kuinkahan moni Ufohavainto olisi hallulla selitettävissä, ja kuinka monessa tapauksessa se olisi sitten jopa se oikea selitys.. Itse arvelisin että hyvin harvassa tapauksessa, ellei peräti äärimmäisen. Vaikka kuinka niitä vaaleanpunaisia elefantteja ja pikku-ukkoja pöhnissään näkevät, niin ei ne niitäkään minnekkään oikeina ilmoittele.
Nuo kaksi mainitsemaani lähihavaintoa, niin niitä molempia oli useampi todistamassa. Siinä lopulta ufosieppaukseenkin johtaneessa tapauksessa oli lisäkseni 2 ja toisessa, myöhäisemmässä havainnossa oli lisäkseni sitten 4.Vaikka jokin on jäänyt tunnistamatta, niin ei se kyllä tarkoita sitä että jotkut avaruusoliot olisivat olleet paikalla. Keskustelin täällä yhden papparaisen kanssa, horisija vai mitä nimimerkkiä se nyt sitten käyttikään, niin samaa mieltä minä olen hänen kanssaan, ettei tänne olla mistään vielä tultu.
Valtiot eivät salaa ufoja, koska niissä ei ole mitään salattavaa. Ufohavainnot, ne ovat aina selitettävissä ilman avaruusolentoja, kunhan ne tarpeeksi hyvin tutkitaan. - -K.
Maailma on nuorten kirjoitti:
Vaikka jokin on jäänyt tunnistamatta, niin ei se kyllä tarkoita sitä että jotkut avaruusoliot olisivat olleet paikalla. Keskustelin täällä yhden papparaisen kanssa, horisija vai mitä nimimerkkiä se nyt sitten käyttikään, niin samaa mieltä minä olen hänen kanssaan, ettei tänne olla mistään vielä tultu.
Valtiot eivät salaa ufoja, koska niissä ei ole mitään salattavaa. Ufohavainnot, ne ovat aina selitettävissä ilman avaruusolentoja, kunhan ne tarpeeksi hyvin tutkitaan.Luin sen ja tiedän kyseisen "papparaisen", tavannutkin kahdesti, melkein kolmesti ( terveiset hänelle täältä x2 ). Olen kyllä itse päässyt siihen käsitykseen ettei hän kiellä sitä etteikö olisi mahdollista että täällä on jo vierailtu, sellaista riittävän vahvaa näyttöä siitä hän vain kaipaa.
- Maailma on nuorten
-K. kirjoitti:
Luin sen ja tiedän kyseisen "papparaisen", tavannutkin kahdesti, melkein kolmesti ( terveiset hänelle täältä x2 ). Olen kyllä itse päässyt siihen käsitykseen ettei hän kiellä sitä etteikö olisi mahdollista että täällä on jo vierailtu, sellaista riittävän vahvaa näyttöä siitä hän vain kaipaa.
Ai, tää onkin vanhusten oma pikku kerho. Hulluus on tarttuvaa sanotaan..
- Folio Mulder
Millä tavalla erottelisit sen, jos joku palstalainen olisi nähnyt aidon ns rautaufon vaikkapa siitä, että Travis Walton kertoi nähneensä rautaufon tai Rendleshamin tukikohdan monet sotilaat tai tukikohdan johtaja kertoi nähneensä ?
- Äksy Jooseppi
Halusin tietää palstalaisten omista havainnoista, kun ovat enemmän täällä kotikentällä niin sanotusti. Suosi kotimaista, vaikka maailmalla paljon ufohavaintoja tehdäänkin, niin saa se tämä rakas kotimaakin osansa. Miksei siis niistä enemmänkin, kun vain halukkaita havaintonsa jakajia löytyisi. Epämääräiset pienet valot taivaalle ei itseäni juurikaan jaksa kiinnostaa, mutta se tuhdimpi tavara kiinnostaisi kylläkin, jota siis myös on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713134
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262540Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2671805- 311401
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235