Ovat kyllä hyvinkin erilaisia luonteeltaan, mutta aiheenahan molemmissa ufot ja alienit. Huntershan tunnetusti päätyi tiettyjen puheiden takia kolmanteen kauteen, ja ancient sai sen kolmannen nyt myös täyteen. Kysyisin, jos valinta pitäisi tehdä niin kumpaa sarjaa seuraisit mieluiten jatkossa? ja millä perustein?
Itse kallistuisin Huntersin puoleen siitä syystä että mielestäni Ancient on joutunut raapimaan kolmanessa kaudessa jo niitä rippeitä kupin pohjasta, eli tullut jo tiensä päähän. Pidin kyllä sarjasta pääosin.
Ancient Aliens vs. UFO-Hunters
7
206
Vastaukset
- litsi
Tuo UFO Hunters on vielä tuntematon sarja minulle, joten en voine vertailla. Täytyypä tutustua. Oletan kuitenkin nimen perusteella, että Ufo Huntersissa keskitytään tietoon tulleitten ufotapauksien tutkintaan?
Joten, koska minä olen kiinnostunut myöskin arkeologiasta ja historiasta, mytologiasta jne. Ja yritän itsekin päästä ihan paikan päälle katsomaan näitä esiin tuotuja todisteita, jos se vain on mahdollista. Joten minä taidan nyt sitten kuitenkin nostaa tuon Ancient Aliensin ykköseksi. :) Netissä on myös Ancient Astronauts pätkiä yms. Mielenkiintoisia nekin.- Vastakkain
Kyllä vaan, tunnettuja tapauksiahan ne tutkivat. Parhaita puolia sarjassa on mielestäni se kun enimmäkseen keskittyvät yhteen ainoaan tapaukseen jaksoa kohden. Vaikka lyhyt aikahan sekin on. Netistähän jokainen jakso löytyy, joten sieltä vain niitä kiintoisampia tapauksia valkkaamaan.
Jos riittävän iso lottovoitto tai muuten yllättävä rikastuminen iskisi, niin mielelläni kävisin kyllä niitä molemmissa sarjoissa esiteltyjä paikkoja katselemassa ja fiilistelemässä.
- 99,naintinain
Liia vaikee :)
Oon molempii katellu montaa jaksoo ja sillee. Tykkään niist vanhoist mysteereist ja on iha kiva ku ne tutkii iha niit ufohavaintojakii. Mun kyl pitäis heittää iha kolikkoo ja se mukaa sit vastaa, ku emmä kyl muute osaa päättää.
Tasapeli, ku ne on nii erilaisii kummiskii. Tiukka taisto. Näkemäni perusteella, jos ihan pakko valita, niin ancient aliensin valitsisin. Muinainen maailma kun on niin kiehtova, vaikka niistä alienista ei olisi tietoakaan.
- liikaa mainoksia
Jim-kanava lähettää Ancient astronauts-ohjelman aikana niin hirveästi ja tiheään mainoksia että ohjelma on rasittava katsoa.
- SEn valitesn
AA
Jaahas, nooh ihan katsottavia ohjelmiahan nuo ovat olleet. Sillehän ei voi mitään että tiedän ilmeisesti enemmän ufoista ja alieneista kuin ne heput yhteensä, mitäs sitä saakeli vie kursastelemaan.
Pahana puutteena sarjoista puhuttaessa on se, ettei niissä ole yhtään hemaisevaa naista mukana. Sillä eihän se tyhjänpäiväinenkään selostus ole niin kamalaa kun se tulee suloisesta suusta, ja jopa ymmärettävää, kun harvemminhan sitä mitään painavaa asiaa naisen suusta kuulee muutenkaan.
Olen sitä aliensin kolmattakin kautta katsellut ja yhdyn kyllä siihen että sarja rypee ja pahasti. Hunters päätyi kolmanteen kauteen muusta syystä kuin suosion hiipumisesta taikka kohteitten loppumiseen. Vaikka en oikein jaksa uskoa että haudattua sarjaa enää vuosien taon jälkeen heräteltäisiin henkiin, niin sitä katsoisin mieluummin jatkossa kuin nykyrataa jatkavaa aliensia.
Näin minä, ufotietäjä numero yksi olen nyt sitten kantani ilmaissut tähän asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1612810
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262460Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?532364- 1352220
- 631905
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2481734- 311391
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201329Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi311222Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161215