Vetoomus Suomi24:n ylläpidolle.

Vähemmän diibadaabaa

Koska entinen Ufot -palstan sheriffi on lähtenyt lätkimään on aika ottaa uusi valvoja tilalle. Nykyinen tilanne jossa keskusteluja ei valvota ollenkaan on kerännyt tänne huomattavan määrän ei toivottua keskustelua, siis asiatonta diibadaabaa.

Tämä on johtanut siihen että asialliset keskustelijat ovat vähentäneet kirjoitteluaan tänne ja heitä on jopa poistunut palstalta kokonaan.

Nyt olisi korkea aika ottaa joku pätevä ja tasapuolinen sekä luotettava henkilö ufo-palstan valvojaksi.

40

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole Varaktori

Kannatetaan !!!

Ehdotan Varaktoria.

En ole muuten itse Varaktori.

• Ei missään nimessä.

Täällä saa jo nyt yliannostuksen Varaktorin snobbailua.

• samoilla ajatuksilla
        Ei missään nimessä. kirjoitti:

Täällä saa jo nyt yliannostuksen Varaktorin snobbailua.

Tämähän vaikutta kuin tuon suuren itäisen maan tuoreet vaalitulokset, on hieman sormeiltu tulosta ennen kuin edes ehdokkaita on esitetty.
        Siitähän soppa syntyy ja sekavuus jos tuo skepo rupeaa tahtia täällä jakamaan.
        Ajatelkaa edes kahdesti mitä pyydätte.

• litsi

En olisi koskaan tätä päivää uskonut näkeväni. :) Mutta Varaktori menköön minunkin puolestani. Jos aikaa hänellä tähän on. MUTTA, jos pipo yms alkaa kiristää ja liikaa aletaan vetämään puoleen. Tai, toiseen. Ja herjat täyttävät taas palstan, niin minä lupaan potkaista takapuoleen Varaktoria.
      Ei se Tampere niin iso kylä ole, etteikö sieltä yhtä varaktoria löytäisi. Vaan, epäilen. Näinköhän kukaan 24 näitä ehdotuksia lukee ja pitäisihän se suostumuskin ehdokkaalta saada.

• Varaktori

Ainakin jonkinlaista keskustelua kaipaisin ensin siitä millaista moderointia palsta kunkin mielestä vaatii. Aikaisemman seriffin kanssa homma toimi usein niin, että palstalaiset laittoivat sähköpostia kun kaivattiin luutaa ja miksei se voisi niin toimia nytkin.

• einari3
        Varaktori kirjoitti:

Ainakin jonkinlaista keskustelua kaipaisin ensin siitä millaista moderointia palsta kunkin mielestä vaatii. Aikaisemman seriffin kanssa homma toimi usein niin, että palstalaiset laittoivat sähköpostia kun kaivattiin luutaa ja miksei se voisi niin toimia nytkin.

Sähköposti voisi toimia, ja varmasti myös tilanteen mukaan keskustelu foorumilla. Päätöksen voidaan kyllä tehdä kollektiivisesti, mutta jollain pitää olla natsat että päätökset voidaan realisoida.

• aaaaaaaaaaaaaaabbbbb

Juu, kyllä tänne joku pitäisi saada valvomaan, menee muuten palstan taso kokonaan alle arvosteluasteikon.

Kannatan Varaktoria.

• Kontaktori

Jos on nyt sitten pakko vaihtaa serffiä, hänen pitää olla sellainen henkilö joka ei pienistä ota itseensä eli ei polta päreitänsä heti. Mitä nyt olen seuraillut palstaa jonkin aikaa, toistaiseksi ei ole äkkiseltään tullut ketäänsellaista mieleen.

Pitäisi olla lähes neutraali ei siis kumpaakaa näistä fanaattinen tiedenörtti tai äärihörhö. Ulosanti myös kyllin selvä tekstistä.

• "Jos on nyt sitten pakko vaihtaa serffiä, "

Palstalla ei ole seriffiä ollenkaan. Luulen että Varaktori ymmärtää kumpaakin osapuolta riittävästi, ja sitä paitsi on muutenkin täysin eri asia käydä foorumilla keskustelua kuin vastuullisesti moderoida sitä. Ne ovat kaksi eri roolia, joilla ei periaatteessa ole mitään tekemistä keskenään. Vai käyttäydytkö sinä pyhäkoulussa samalla tavalla kuin 2 promillen kaatokännissä kapakassa?

• litsi

Samaa mieltä, Selvästi neutraalia persoona tänne tarvitaan. Vaikka itse kannatankin Varaktoria. Niin, mites on, Varaktori. Pystytkös sinä olemaan neutraali?
        Täällä on ollut epäillyksiä aikaisemminkin sinusta. Yritäppäs nyt vakuuttaa meidät. Sillä neutraaliutta minäkin tälle palstalle kaipaan. Tiivistä sanailua. Kyllä. Mutta en mitään kakaramaista herjan heittoa.

• Kalatori

No ainakin kaikki ulottuvuus,taikausko,salaliittoteria yms ja uskonto jutut omillee palstoilleen ku niitä kerran on

• litsi

No jaa. Alla tuleekin sitten sitä roskaa, mistä ainakin itse haluan eroon. :)

• botit

Jaa-a.

Kuka tahansa sitten tulis seriffix... aattelitte päästä vaikka musta eroon?

Miksi toi edellinen seriffin sitten jätti tuolin tyhjäx?... LOL :D

• titob

a-aaJ
        akuK asnahat nettis silut xiffires.,, ettilettaa ätsääp akkiav atsum noore ?
        iskiM iot nenillede niffires nettis ittäj nilout xäjhyt?... LOL ;D

• Tirpihin seriiifiltä

Kohta alkaa sensurointi kun uusi mode pääsee vauhtiin. Ensiksi poistetaan Varaktorin pullikoinnit, sitten kaikki muut vittuilut ja lopuksi hörhöilyt. Mitään ei jätetä kaikille turpiin tuloo !!

• Pimpelipom mynamiäs

Vain mynamiähen mynaisan mehukkaat jutut jätetään. Nääs nääs pimpelipom.

• fdfddhhjjjj

kannatan kuuta

• x x x

Varaktori modeksi!

• Syvältä Savosta

Ruppeetko varaktori modettaammaan tiällä? oes näköjjään iha sosiaaline tillaas.

Rupee vuan, oes kiva.

• Varaktori

Mikäs siinä jos Suomi24:n ylläpito sellaiset natsat antaa ja porukka sitä toivoo.

• että,jotta,kun
        Varaktori kirjoitti:

Mikäs siinä jos Suomi24:n ylläpito sellaiset natsat antaa ja porukka sitä toivoo.

Mun puolesta. Palsta on siivouksen tarpeessa. Pienet kirjoitusvirheet sallitaan,
        mutta täysin oma Slangi/siansaksa, out immediately.

• eikka#3
        Varaktori kirjoitti:

Alan syömälakkoon kunnes sulla on natsat. :)

• -V-
        eikka#3 kirjoitti:

Alan syömälakkoon kunnes sulla on natsat. :)

Hyvä ettet sentää hangitystä pidätä. :D

• pipperjuurikas

Jaa jaa, että trollit lakoon?

... noista hommista ei varmaan makseta mitään. Okei: joku työtön botti seriffiks... sekin käy joskus vaikka kaupassa - sillä aikaa moni trolli voi... ja noi IP:n on nin helppo vaihtaa ja keksit selaimen välimuistista poistaa.

Parempia ehdotuksia?

• -K.

Varaktorille tähti.

• zer0

Kannatan Varaktoria palstan uudeksi valvojaksi.

• cvbnmklöä

Varaktori kelpaa.

• wyhwyhw

ääni varaktorille täältä

• Minultakin ääni varaktorille.

-Dana

• VK.

Kappas ketaletta. Mikä ettei Varaktori.

Kähmis.

• nyt peukku alas

Peukkua alas Varaktorille:D

On liian skeptinen:

"Varaktori4.12.2011 10:10 0 Avaa Sulje Olen tässä 42 vuotta tätä maailmaa pällistellyt ja tasan yksi ufohavainto löytyy 70-luvulta. Olen siitä behindthethronen sivuilla kirjoittanut ja skepsiksen foorumillakin asiasta keskusteltiin. Näin siis taivaalla leijumassa suuren aluksen ja tilanteeseen liittyy myös ajan katoaminen. Skepsiksen palstalla tultiin siihen tulokseen, että kyseessä on jonkinlainen valemuisto ja kyseessä ei ole oikeasti tapahtunut asia."

Paasiveden alueella olen tehnyt havaintoja ilmeisesti jonkin sortin luonnonilmiöstä josta ei taida alieneiden alusta saada edes tekemällä.

Eipä niitä ufoja ihan joka päivä tunnut tuolla taivaalla lentelevän tai sitten pelkäävät Varaktoria siinä määrin, että kiertävät kaukaa. Ehkä olen ollut avaruuden ölliäisille liian ilkeä. :D

Olisi hyvä kuulla sinun nykyinen mielipiteesi lentävänlautasen näkemisestä,mielialat saattaa vaihdella?Siis kerro tarkemmin tapahtuneesta.Minunkin kanta saattaa muuttua:D

• Varaktori

No lupaan tässä julkisesti kirjoittaa vähän tarkemmin tuosta 70-luvun kokemuksesta. Siitä on kyllä jo niin kauan, että muistikuvat ovat osittain aika hataria. Teen jossain vaiheessa tästä oman avauksen. Lupasin siitä throneenkin kirjoitella lisää, mutta niin se vaan on jääny lupauksen asteelle.

Kyllä minä Paasiveden tutkimuksistakin voin kirjoitella. Jotenkin vain on tullut sellainen tunne, että suurinta osaa ei tekniset jorinani kiinnosta. Se vähän rajoittaa innostusta kirjoitella pitkiä tekstejä joihin palaa kuitenkin aikaa. Ketä kiinnostaa jonkun kopterin lennättäminen mittalaitteet ja kamerat kyydissä kun voi keskutella kontaktihenkilöidenkin kanssa?

Veljeniki teki perheineen oikein mielenkiintoisen havainnon jostakin pallosalaman tapaisesta. Siitäkin voisi kirjoitella.

Pitäisi kahdella hevosella myllyynkin lähteä, mutta kerpele kun ei ole kuormaa edes yhdelle.

• pielee sit menee

Olet oikeita havaintoja tehnyt, ei tänne mitään skeptikkoa sheriffiksi todellakaan kaivata. Olisi vaan pitänyt sitä omaa sivustoa pystyssä ton einarin kanssa. Miksiköhän sekin meni plörinäks? Kyllä palstalta loppuu loputkin järjelliset kirjoittajat jos tuo varaktori täällä pääsee mellastamaan muiden kirjoituksia.

Ufoäijä sopisi kuin nyrkki silmään tuohon virkaan, ei koskaan pahaa sanaa kirjoittanut toisista!

• pielee sit menee kirjoitti:

Olet oikeita havaintoja tehnyt, ei tänne mitään skeptikkoa sheriffiksi todellakaan kaivata. Olisi vaan pitänyt sitä omaa sivustoa pystyssä ton einarin kanssa. Miksiköhän sekin meni plörinäks? Kyllä palstalta loppuu loputkin järjelliset kirjoittajat jos tuo varaktori täällä pääsee mellastamaan muiden kirjoituksia.

Ufoäijä sopisi kuin nyrkki silmään tuohon virkaan, ei koskaan pahaa sanaa kirjoittanut toisista!

Varaktoriko skeptikko? mitä olen viestejään lukenut, niin siihen toiseen leiriin kyllä luokittelisin, jos sellaiseen jotain tarvetta olisi. Kriittisyys on monesti paikallaan, koska kyllähän ufoilu menee välillä väärällä tavalla lennokkaaksi. Ja kuten tuolla on jo aiemmin mainittu, niin osaahan fiksu ihminen toimia useammassakin "roolissa". Ei sillä etteikö muitakin tehtävään (sheriffin) sopivia olisi, mutta eipä kukaan muu ole halukkuuttaan virkaan esittänyt.

Näkisin asian olevan ennemminkin niin, että valvomaton palsta karkottaa ne järjellä varustetut kirjoittajat, kun palsta täyttyy kaiken maailman turhanpäiväisestä pupusta. Varaktori osaa sen varmaankin siivota ja jos palsta menee valvottuna huonompaan suuntaan, niin sitten vaan potkuja vaatimaan :D, mutta eipä mennä nyt asioiden edelle :).

Pitihän tässä tähän tärkeään asiaan jotain kirjoittaa, ja nyt kun se on tehty, niin pitääkin palata pänttäämään (huoh).

Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää itse kullekkin ajattelevalle ja miksei myös muillekkin.

-P67.

• mahtiahven
        Varaktori kirjoitti:

No lupaan tässä julkisesti kirjoittaa vähän tarkemmin tuosta 70-luvun kokemuksesta. Siitä on kyllä jo niin kauan, että muistikuvat ovat osittain aika hataria. Teen jossain vaiheessa tästä oman avauksen. Lupasin siitä throneenkin kirjoitella lisää, mutta niin se vaan on jääny lupauksen asteelle.

Kyllä minä Paasiveden tutkimuksistakin voin kirjoitella. Jotenkin vain on tullut sellainen tunne, että suurinta osaa ei tekniset jorinani kiinnosta. Se vähän rajoittaa innostusta kirjoitella pitkiä tekstejä joihin palaa kuitenkin aikaa. Ketä kiinnostaa jonkun kopterin lennättäminen mittalaitteet ja kamerat kyydissä kun voi keskutella kontaktihenkilöidenkin kanssa?

Veljeniki teki perheineen oikein mielenkiintoisen havainnon jostakin pallosalaman tapaisesta. Siitäkin voisi kirjoitella.

Pitäisi kahdella hevosella myllyynkin lähteä, mutta kerpele kun ei ole kuormaa edes yhdelle.

"Ketä kiinnostaa jonkun kopterin lennättäminen mittalaitteet ja kamerat kyydissä kun voi keskutella kontaktihenkilöidenkin kanssa"

epic.. tosta tulee klassikko :D

• JJ
        Varaktori kirjoitti:

"No lupaan tässä julkisesti kirjoittaa vähän tarkemmin tuosta 70-luvun kokemuksesta."

Minulla oli samantyyppinen kokemus 1970-luvun alkupuolella ja johtopäätöskin samansuuntainen: jonkin sortin valemuisto lienee kyseessä. Myöhemmin on sitten sattunut muutakin outoa... :)

Rupeahan Varaktori modeksi jos muilta kiireiltäsi kerkiät.

• nyt peukku ylös

Hyvä,

Vaikutat jutuissasi kansanmieheltä,uskon sinun olevan oikean henkilön pitämään meitä vallattomia kaidalla tiellä.Olen puoltamassa seriffin tähteä rintapieleen:D

Olisi mielenkiintoista kuulla tuosta näkemästäsi lentävästälautasesta.Tietenkin aika tekee tehtävänsä muistoissa mutta pinnistä nyt hieman,kyllä sieltä jotain lähtee.Kerro sitten kun on sopivasti aikaa:D

Kyllä minua kiinnostaa Paasiveden tutkimuksesi ja pikkuvispilän lennätys tutkimuslaitteineen,olen joskus myös tänne kirjoittanut aiheesta.Saitko tuon kummajaisen kuvattua?Laita videoo jos sait:D

"Pitäisi kahdella hevosella myllyynkin lähteä, mutta kerpele kun ei ole kuormaa edes yhdelle"

Niinhän se on,hyvä vertaus,heh

• Vinkkiä Varaktorille

Ja tietysti muillekin.
      Tuntien Varaktorin laaja-alaisen kiinnostuksen sekä hörhähtelyä, että myös tieteitä kohtaan ajattelin laittaa tiedoksi Tiede lehden sivustolla Syksy Räsäsen blogissa olleen ilmoituksen. Nyt olisi sitä (uskoakseni) kansantajuista toista laitaa saatavilla kotikaupungissasi ihan kolmelta alalta sen hörhähtelysi vastapainoksi. Jos sinusta vaikka seriffi siunaantuu, niin tasapuolisuus tulee olla ykkösasianasi. Vastapainoksi luennoille voit katsella vaikka sen Hesan UFO piirin kokouksen videon, joka on skepojen keskustelupalstalla linkattuna.
      Luonnoitsijoista olen aikaisemmin kuunnellut vain Räsästä, mutta ei ne yleensä huonoja tuollaisiin tilaisuuksiin puhujiksi ota.

Elikkä seuraava ilmoitus :

"Tampereen pääkirjastossa on Nobel-iltapäivä ensi lauantaina (10.12. läh huom.), jolloin palkinnot jaetaan Tukholmassa. Minä (Syksy R läh huom.) puhun fysiikan palkinnosta otsikolla “Maailmankaikkeuden suurin mysteeri”, Katariina Pussi puhuu kemian palkinnosta otsikon “Kvasikiteiden kielletty kauneus” alla ja Mikko Hurme käsittelee lääketieteen palkintoa aiheenaan “Immuunipuolustuksen tiedustelijat ja tulenjohtajat”.
      Tilaisuus on pääkirjasto Metsossa kello 12-15, ja siihen on vapaa ja ilmainen pääsy."

Entisenä skapparina (erik ups EVP) etenkin tuon viimeisen aiheen otsikko kiinnostaa niin, että mahdollisesti laahaan vanhat luuni Mansesteriin nääs.
      On se kyllä vähän syrjässä täältä keskeisestä Suomesta katsoen, mutta jospa vaikka vanhoja muistoja verestääkseni :D

( Ps. Sp-osoitteesi hävisi kun konhe kyykkäsi. Mutta jospa tämä kiinnostaa jotain muutakin)

Yst.terv. VK.

• Varaktori

No olipa hyvä kun vihjasit, olisi saattanut muuten mennä ohi silmien. Mulla on kyllä tuo viikonloppu varattu yhteen isoon työjuttuun, mutta sitä kun VPN yhteydellä kotoa väkästelen, niin toki siitä muutaman tunnin saa lohkaistua tieteelle. Pakkohan tuonne on tulla kun on vielä ihan nurkalla.

Laitan tässä jossain vaiheessa sähköpostia niin saat osoitteen uudestaan.

• ufokulttuurityötä

kannatetaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      156
      2748
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2450
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      53
      2364
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      135
      2210
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      63
      1895
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      247
      1730
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1391
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1329
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1215
    10. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      31
      1212
    Aihe