Mikä olisi hyvä imuri ? Tykkään siivota. Imuri hurisee joka päivä, mutta nykyajan imurit ei kestä kahta vuotta pidempään. Nyt Elextroluxin One...alkaa olemaan kilometrin täynnä. Oisko teillä myös muita hyviä vinkkejä jokapäiväiseen siivoamiseen ? tänääkin on taas siivotu ja illalla luultavasti heiluu luuta (kun imuri ei toimi)
T. Jemina1969 (bännin saanut)
Pölyimureista kyssäri
5
51
Vastaukset
- jn
Meikäläisen Rowenta imee vaikka paikat hampaista. Ja siitä tulikin mieleeni, että tänä iltana pitäisi taas... imuroida. Siivoaminen on eri vänkää, terveisin nimimerkki kämmenet rakoilla hinkkaamisesta.
- Jemsku1969
Siivoaminen on todellakin kivaa. Siinä saa totuttaa itseään eri tavalla. Voi käydä pölypallojen kimppuun oikein urakalla. Vaikka pölypallot kuinka vänkää vastaan niin pois vaan maailmankartalta ja taas mieli lepää mukavassa ympäristössä. Joskus huomaan että siivottavaa on, mutta odotan sitä oikeaa hetkeä ja fiilistä ja sitt hyökkään takavasemmalta arvaamatta. Joskus saan viestejä *kavereilta* että olis taas siivottavaa.
Onks muita siivousintoilijoita paikalla ? Taatusti on.
Siivoushulluja paikalla ?
- sottapytty""""""""""
eiiii,minä annan leivänmuruja pölykoirille,muuten kuolevat nälkään.
sottapytty"""""""""" kirjoitti:
eiiii,minä annan leivänmuruja pölykoirille,muuten kuolevat nälkään.
Oishan se eläinrääkkäystä jos koirat ei sais ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391659En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 7991
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7921- 71836