Minkälainen on miesten mies?
Teiilähän on elämänkokemusta ja viisautta vastata kysymykseeni.
Kysymys kypsille naisille
16
134
Vastaukset
- onnekas.vaimo
Minä sain miehistä parhaimman.
Miehen, joka on taattu kuin kallio, joka tekee, mitä lupaa.
Joka on rakastava, iloinen ja huumorintajuinen, älykäs ja osaava, kaikessa. - Varmaan olet nainen,
joka ansaitsi saada hyvän miehen!
- hyvä mies
Miehissä on monia hyviä ominaisuuksia, luotettavuus ehkä tärkeimpiä. Huumorintajun asetan aika korkealle, päättäväisyyden samoin.
Tunnepuolella arvostan kykyä puhua tunteistaan, hellyyttä ja rakkautta lapsiin. - unelmieni mies
alotukseen:
semmonen ihana,
älykäs, rehellinen oman kumpaninsa huomioon ottava, oma kumppani on hänelle tärkeintä elämässä,
aivan ihana ihminen pikkusen pullukka, suojeleva,
raksatava, huolehtii itsestään ja puolison hyvinvoinnista, - Regina
Voimme lukea päivä-, ja viikkolehdistä millainen on kypsä - tosimies.
Oman rakkaansa menetyksen jälkeen hassahti ikävissään laulajaan, jonka henkinen kypsyys, jokainen voi miettiä mitä se on, joka tapauksessa kaksi aivan eri aaltopituuksilla olevaa henkilöä. Aikansa mies kestettyään haki avioeron.
Ehkä oli naiselta epäonnistunut kosto tehdä teatteriesitys joka leimasi miehen miksi leimasikaan.
Mies on vankasti omilla jaloillaan seisova henkilö jonka ylitse ei niin vain kävellä, kirjoitti kirjan parin avioliitosta sellaisena kun se oli. Jokaisella on oikeus tuoda esille asiat totuudenmukasina.
Tällainen mies on hyvin suosittu, vielä lisää, mikä on sellainen mies, joka tanssii siippansa ohjelmoivana, karismaa sitä pitää olla, on pidettävä huolta koodin taloudesta ja turvallisuudesta sekä itsemääräämisoikeudestaan. Kyllä se hivelee naisenkin mieltä kun miestä katsovat ihaillen muutkin naiset.
Kirjailija miehellä ovat arvot kohdallaan, ja niin pitää ollakin. Huomautan vain, hyvä oli kun toi esille, olen mies, jota ei yksi tähti niin vain pompottele minne haluaa, avioliitto on täynnä kompromisseja, ei toisen osapuolen oikkujen mukaan elämistä.Rehti, suoraselkäinen, älykäs, hellä...
Eihän tästä ketjusta tule loppua; parasta sanoa suoraan:
minun mieheni.- hyvältä kuullostaa
Venlastiina kirjoitti:
Rehti, suoraselkäinen, älykäs, hellä...
Eihän tästä ketjusta tule loppua; parasta sanoa suoraan:
minun mieheni.Tuon kauniimmin ei kukaan voi puolisostaan sanoa!
- paitsi ne naiset
hyvältä kuullostaa kirjoitti:
Tuon kauniimmin ei kukaan voi puolisostaan sanoa!
jotka nytkin tuon kuiskaavat miehensä korvaan, rajunhellässä aktissa.
- tuultentuttu
Tuota miestä ei voi arvostaa naisena, ehkä sinä oletkin mies.
Kaikki mitä kerrot myönteisenä, kääntyy itseään vastaan, tuo ei ole mies, mutta sinun puheesi on miehen puhetta miehestä.
Oikea mies ei mustaa muita!
- 505050
Tuntee vastuun työstään ja perheestään.
On tilanteiden tasalla ilman että tarvitsee hokea .....vaihda vapaalle, pese auto, etkö kuuntele, j.n.e.
Jos on hyvä yhteys kaikki toimii.
Tuo kukkasen silloin tällöin, tai vie syömään ulos.
Mistään tunnepuolesta en edes mainitse ilman tunteita ei ole elämää. - suojavarmenne
NALLEKARHU--REHELLINEN -muistaa osallistua kotitöihin-
- hilema
Vastauksissa on havaittavissa kaksi linjaa:
- vaatimattomat: tyytyvät nykyiseen mieheen hyväksyen sen sellaisenaan
- vaativat: esittävät toiveita jostakin saavuttamattomasta, joita nykyinen mies, keillä sellainen on, ei pysty täyttämään, yhtä hyvin kuin ne, joilla ei ole sellaista ole lainkaan.. - ota huomioon
Tähän ketjuun ei ole vastaamassa ne naiset, jotka nytkin miehensä syleilyssä aamuhetkeä viettävät.
Siitä puhe mistä puute, näin se vaan on.- tuulenystis
Puutetta minulla ei ole, mutta kun meillä jokaisella on omat ihanteemme niin miehestä kuin naisestakin, miehenä ja naisena niistä puhumme.
Arvostaminen on ihan eri asia kuin jonkin ominaisuuden vaatiminen.
Jos arvostaa miehessä rehellisyyttä, myötäelämisen kykyä ja taitoa ottaa huomioon ne muutokset joita elämä meihin kaikkiin tuo, siinähän on hyvät eväät miehellä ja samoin sopivat määreet naiseenkin.
Nautitaan sukupuolet toisistamme ja hyväksytään virheet niin itsessä kuin toisessakin, silloin ihanteet ovat kohdanneet, eikä enempää voi vaatia.
- u.m****
hauska kysymys -- kypsiltä naisilta .
Minä en viitsi edes vastata --olen jo ylikypsä.
mutta jos oikein muistan --kivaa oli -- molemmilla . - Allan W
Vastaan Suomen kypsille naisille:
http://www.youtube.com/watch?v=4XoxY9HzpXE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031359
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831229Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott133985- 67913
- 39827
- 71823
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53777- 71757
- 59754
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39744