Kun olette vaakasuora viiva -------- tai sitten pystysuoria viivanpätkiä llllllll, niin miksi teitä pitäisi palstalla kutsua?
Erottutukaa jos osaatte! Kertokaa miksi teitä pitää kutsua!
Olkaa jotakin!
5
64
Vastaukset
- |||
Minua ei ainakaan tarvitse kutsua miksikään. On ihan oman pitkällisen harkintani mukainen päätös, olla rekisteröitymättä.
Sekin on kokeiltu aikoinaan.
Liian asiallinen olen aina, kirjoitin sitten rekisröitynä tai puskasta.
Asiat asioina.
Minulle kommentti on kommentoijaa tärkeämpi.- vastapuoli
Kommentoija ei tuolloin saa esittää kommentteja muista kirjoittajista!
- il.lalla.
vastapuoli kirjoitti:
Ja mitähän sinä tahdot sanoa? Itse en tule palstalle arvostelemaan muita, vaan sanomaan sanani, jos se minulla on.
Minä en ota osaa mihinkään muuhun seuratoimintaan. - Puskasta tälläkertaa
vastapuoli kirjoitti:
Miksi pitäisi esittää kommentteja muista kirjoittajista?
En esitä kommentteja elävässä elämässäkään kenestäkään.
Monilla kirjoittajilla tuntuu olevan se ajatus, että tunnemme toiset palstalaiset. Emme tunne. Emme tunnistaisi joukosta toisiamme. Kasvokkain puhuisimme ihan muista asioista kuin anonyymillä kirjoituspalstalla. Puskasta tälläkertaa kirjoitti:
Miksi pitäisi esittää kommentteja muista kirjoittajista?
En esitä kommentteja elävässä elämässäkään kenestäkään.
Monilla kirjoittajilla tuntuu olevan se ajatus, että tunnemme toiset palstalaiset. Emme tunne. Emme tunnistaisi joukosta toisiamme. Kasvokkain puhuisimme ihan muista asioista kuin anonyymillä kirjoituspalstalla.Minä olen oma itseni, ja se saa riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott130929- 65822
- 71793
- 39787
- 71727
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53721Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39714- 58701